Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen vartalo  (Luettu 560392 kertaa)

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen vartalo
« Vastaus #2020 : Toukokuu 07, 2026, 07:07:01 »
Ei työvaatteissa, enemmänkin yövaatteissa  :inlove:
WOW!😮😍🥰Pantavan hyvältä näyttää myös yövaatteissa😉😋 :inlove: :behind:

Poissa tunnuksena Sinatra

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2021 : Toukokuu 07, 2026, 07:39:59 »

Enpä panisi pahakseni työvaatteinakaan  :inlove:

Poissa Klikklak

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2022 : Toukokuu 07, 2026, 07:57:32 »

😍 hyvältä näyttää... sopii työvaatteiksikin
 :inlove:

Poissa velihopea

• Hero Member
« Vastaus #2023 : Toukokuu 07, 2026, 08:11:00 »

Varmaan on kämpässä hyvät lämmöt, jos noin tarkenee nukkua 😍

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2024 : Toukokuu 07, 2026, 09:11:47 »

Ns. Luxus-luokkaa❤️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2025 : Toukokuu 07, 2026, 09:38:05 »
Mentävä taas sunnuntaina kirkkoon tunnustamaan...
Runopoikia & Runkkareita

Poissa Pepperjack

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2026 : Toukokuu 07, 2026, 11:06:45 »

Nyt on kuumaa! Nimenomaan tällaisissa työvaatteissa toivoisin tapaavani  :inlove:

Poissa ShadowFlare

• BANNATTU
  • Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2027 : Toukokuu 07, 2026, 14:28:56 »
Nautinnollista alkuvuotta  :)

Mikäpä on nauttiessa naiskauneudesta  :inlove:

Vilja on laihtunut!
Samoin muutama muukin. Palaute on vaikuttanut kotimaisiin palveluntarjoajiin. Meillä nykyisin löytyy kotimaisista varsin monta oikein seksikästä ja hyväkroppaista palveluntarjoajaa.

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2028 : Toukokuu 07, 2026, 16:18:31 »

Hitto mikä vartalo! Tänään täällä hemmotellaan turskia oikein urakalla. 🥰

Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa ShadowFlare

• BANNATTU
  • Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2029 : Toukokuu 07, 2026, 16:26:08 »
Samaa mieltä kuin Morjens. Todella kuuma neito :)

Poissa VanGils

• Sr. Member
« Vastaus #2030 : Toukokuu 08, 2026, 16:28:09 »

Yhtä hemaiseva sekä yö- ja työvaatteissa.  :inlove:

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #2031 : Toukokuu 10, 2026, 20:53:02 »
Pus ja kiitos kaikille ihanista sanoista :inlove:
Helsinkiläinen kissa 😘

Poissa Pezku

• Full Member
« Vastaus #2032 : Toukokuu 10, 2026, 21:42:10 »
No ihan nätti on tyttö, mut hyvin menee vaikka +40v.

Kropppa ku naapurin teinipojalla, jotkut tykkää mut minä en.

Napa ruma. Kasvot on kivat. Kokonaisuus ei houkuttele.

Onpa törkeää settiä, napoja on vaikka mitä erilaisia ja niin kauan kun ei ole tyrää ei pitäisi olla mitään syytä tällaistakin alkaa arvostelemaan. Enpä ole kertaakaan kenenkään pt napaa arvostellut enkä aio.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #2033 : Toukokuu 10, 2026, 23:20:19 »
^ mä lupasin jo kerran itselleni että en enää palaa tälle foorumille koska mun henkinen hyvinvointi ansaitsee parempaa, mutta liha on heikko ja sielu utelias joten täällä sitä taas ollaan lurkkaamassa, ja mä en ihan aikuisten tosi 100% oikeasti pääse yli siitä ristiriidasta et samaan aikaan miten paljon heteromiehien identiteetti keskimäärin rakentuu sen ympärille että niiden seksuaaliset halut kohdistuu naisiin ja tämä koko foorumi on ylipäätään olemassa koska heteromiehet haluaa naida naisia niin paljon että ne on valmiita maksamaan siitä

ja silti

siitä huolimatta

jollain vitun ihmeellä

mä en vaan koskaan vittu näe kenenkään puhuvan naisten kehoista yhtä alentavasti kuin ne miehet puhuu.

ja kaikista eniten tää särkee mun aivoja siks kun itse on niin umpihomo, että vaan rakastaa kaikkea naisissa niin paljon että ei oikein osaa edes sanoa kumpi sykkii enemmän, sydän vai pillu, ja näkee naisten kehoissa iästä ja koosta huolimatta vaan jotain niin uskomattoman kaunista, että paatunut ateistinkin sielu miettii oiskohan sittenkin ehkä jumala sen takana miten huumaavia naiset on, ja sit joku äijä oikeesti pystyy kattomaan sitä sillee "yhyy ruma napa". oovitunkoo.
määrittelemättömän pituisella, toivottavasti ikuisella saittitauolla. hyvää jatkoa jos ei oma riitä 👋

Poissa PradBitt

• Full Member
« Vastaus #2034 : eilen kello 00:12:01 »
^ mä lupasin jo kerran itselleni että en enää palaa tälle foorumille koska mun henkinen hyvinvointi ansaitsee parempaa, mutta liha on heikko ja sielu utelias joten täällä sitä taas ollaan lurkkaamassa, ja mä en ihan aikuisten tosi 100% oikeasti pääse yli siitä ristiriidasta et samaan aikaan miten paljon heteromiehien identiteetti keskimäärin rakentuu sen ympärille että niiden seksuaaliset halut kohdistuu naisiin ja tämä koko foorumi on ylipäätään olemassa koska heteromiehet haluaa naida naisia niin paljon että ne on valmiita maksamaan siitä

ja silti

siitä huolimatta

jollain vitun ihmeellä

mä en vaan koskaan vittu näe kenenkään puhuvan naisten kehoista yhtä alentavasti kuin ne miehet puhuu.

ja kaikista eniten tää särkee mun aivoja siks kun itse on niin umpihomo, että vaan rakastaa kaikkea naisissa niin paljon että ei oikein osaa edes sanoa kumpi sykkii enemmän, sydän vai pillu, ja näkee naisten kehoissa iästä ja koosta huolimatta vaan jotain niin uskomattoman kaunista, että paatunut ateistinkin sielu miettii oiskohan sittenkin ehkä jumala sen takana miten huumaavia naiset on, ja sit joku äijä oikeesti pystyy kattomaan sitä sillee "yhyy ruma napa". oovitunkoo.

Korkki kiinni ;D

Niin pitkään kun pidetään missikisoja, koiranäyttelyitä tai tyttö myy seksiä rahasta, niin on väkisinkin julkisen arvostelun kohteena.

Jollakin on selluliittiä vitusti, rumat hampaat tms. todennäköisesti sen itsekin jo tietää...

Se, että jokaista kuvaa pitäisi palvoa ilman minkäänlaista epäkohtaa, niin ei tapahdu edes täydellisessä maailmassa.

Jos näen kuvissa, joka minua ei viehätä kertoo jo sen, ettei tartte pelätä minua saavansa asiakkaakseen ;D

Säkin aika kärkkäästi täällä kerrot asiakkaista ja niiden epäkohdista mitkä sua ei miellytä. Sekin on mielestäni oikein, samoin en minäkään ainakaan haluaa maksaa hupakosta mikä haisee hielle, perse paskalle tai ei miellytä muuten mua. Naisia onneksi riittää joka lähtöön, parhailla käy varmaan kauppakin paremmin.

Hauskaa iltaa sulle.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #2035 : eilen kello 01:18:43 »
^ kuten jo sanottua tuli: oovitunkoo.
määrittelemättömän pituisella, toivottavasti ikuisella saittitauolla. hyvää jatkoa jos ei oma riitä 👋

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #2036 : eilen kello 01:39:48 »
No ihan nätti on tyttö, mut hyvin menee vaikka +40v.

Kropppa ku naapurin teinipojalla, jotkut tykkää mut minä en.

Napa ruma. Kasvot on kivat. Kokonaisuus ei houkuttele.

Onpa törkeää settiä, napoja on vaikka mitä erilaisia ja niin kauan kun ei ole tyrää ei pitäisi olla mitään syytä tällaistakin alkaa arvostelemaan. Enpä ole kertaakaan kenenkään pt napaa arvostellut enkä aio.

Physiomaman kuva on naisenkin silmään hyvä, myös kroppa, koko kokonaisuus. Mutta on kyllä hiukan outoa jos suht hyvä +30v itsestään huolta pitäneen naisen vartalo aiheuttaa negatiivisia fiiliksiä.. jos se on iästä johtuvaa niin kaikkihan me vanhetaan :inlove:

Ja onko oikeasti tarpeen kommentoida toisen vartaloa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa? En mä tiedä.. musta se on vaan vähän tökeröä ja kertoo enemmän siitä, joka kommentillaan toisen mielen, jos ei pahoita niin ainakin yrittää pahoittaa. Nyt ei kyllä taidettu onnistua siinä onneksi. Koitetaan pitää naisten vartalo ja muut ketjut positiivisina niin näihin jaksaa jatkossakin postata? 🥰💕

Helsinkiläinen kissa 😘

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2037 : eilen kello 21:25:24 »

ja silti

siitä huolimatta

jollain vitun ihmeellä

Olet ihana. Ja, toivon (!) että et ota liian vakavasti näitä kirjoituksia tällä foorumilla. Tämä on (mielestäni, voin toki olla väärässä) globaalistikin erittäin harvinaislaatuinen ja arvokas foorumi, joka antaa mahdollisuuden sekä myyjille että ostajille kommunikoida keskenään ihmisinä. Se on mielestäni tärkeää. Toivon, että olen oikeassa tämän näkemyksen suhteen. Joka tapauksessa, arvostan kaikkea sitä, mitä olet tänne kirjoittanut.