Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
big show:
Onko toi Stockmannin takana oleva paikkassa siis se jonka numero on 14 vai joku muu? Kävin itse tuossa 14:ssa myös pari päivää joulua, alaoven tuli avaamaan aamutakkisillaan aika paljon kilometreja ja vuosia ajettu iäkkäähkö thairouva joka oli kaiken lisäksi aika pahalla tuulella. Soitin vielä ennakkoon että olen tulossa. Oli niin kitkerän oloinen että en ottanut mitään palveluja vaan etsin toisen paikan jouluhierontaan.
Basbas:
Hei aktivoidaan taas tätä palstaa. Onko kellään kokemuksia Pirtsakka tyttönen hieronnasta tampereella? Pitkään ollut ainakin ilmoitus naapurissa.
Jone15:
Pirtsakan tyttösen hieronta on kiihkeää ja eroottista. Kaunis vartalo ja hyvät otteet. Olen monta kertaa vieraillut hänen luonaan eikä käynti jätä koskaan kylmäksi.
Basbas:
--- Lainaus käyttäjältä: Jone15 - Tammikuu 05, 2021, 07:44:56 ---Pirtsakan tyttösen hieronta on kiihkeää ja eroottista. Kaunis vartalo ja hyvät otteet. Olen monta kertaa vieraillut hänen luonaan eikä käynti jätä koskaan kylmäksi.
--- Lainaus päättyy ---
Terve, Kiitos rapsasta. Onko hintataso millainen ja onko esimerkiksi hierontapöytää?
Jone15:
Hintataso puolikas sellaiselle paineet poistavalle hieronnalle. Ei ole pöytää vaan sänky. Hieronta on eroottista hyväilevää ja kiihkeää yhdessäoloa. Mielellään sinne menee aina uudelleen, mukava nainen,ystävällinen palvelu joka ei jätä kylmäksi eikä pusseja täysiksi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta