Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
punaniska:
Onko arvon kanssaveljillä kokemusta Ginge-hierojattaresta, ilmoitus naapurissa?
Olen kovasti koettanut päästä asiakkaaksi, mutta aikataulut eivät ole sopineet.
Vallu:
Kerran tullut käytyä tuolla Ginge hierojalla , ei hyvä mutta ei niin huonokaan , varsinkin jos tykkää runsaasti tatuoidusta naisesta!
Omaan makuun ei kuitenkaan ei sytyttänyt millään tavalla eli ei jatkoon .
Hieroi hierontapöydällä vähissä vaatteissa , kosketella sai melko vapaasti, lopetus sellainen perus vatkaus ilman isompia elämyksiä!
jerrybattery:
--- Lainaus käyttäjältä: punaniska - Lokakuu 18, 2025, 07:48:29 ---Onko arvon kanssaveljillä kokemusta Ginge-hierojattaresta, ilmoitus naapurissa?
Olen kovasti koettanut päästä asiakkaaksi, mutta aikataulut eivät ole sopineet.
--- Lainaus päättyy ---
Kävin kerran joo ja oli suoraan sanottuna vähän catfishattu olo.
Kuvien ja viestittelyn perusteella tuli sellainen viehkeä ja vähän kujeilevakin olemus, mutta todellisuus oli aika karu.
Ulkomuoto, olemus ja tyyli oli jossain määrin itselleni aika iso turn off, eikä tehnyt kyllä mieli häneen kajota ollenkaan itse.
Hieronta ja lopetus olivat kohtalaiset ja hinta maltillinen.
Ei välttämättä jatkoon tämän perusteella.
Jone15:
--- Lainaus käyttäjältä: Silver - Lokakuu 10, 2025, 17:53:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PekkaLahti - Elokuu 14, 2025, 09:47:30 ---Olikos Tampereella hierojaa joka osaa myös hieroa. Mielellään hierontapöydällä?
--- Lainaus päättyy ---
Eka kerta Mansessa Taran kosketus nimimerkin kanssa tavattu. Erittäin miellyttävä kokemus ja osaa myös hieroa👍Lopetuksen suhteen saa esittää toiveita ja kuvat todellakin pitävät paikkansa
--- Lainaus päättyy ---
Kävin kanssa Taran kosketuksessa hierottavana ja komppaan Silveriä. Erittäin lämmin, välitön ja rakastava tunnelma.😍 Osaa oikeasti hieroa ja seksiäkin on tarjolla hieronnan päätteeksi, jos sellaista kaipaa.
punaniska:
Kiitoksia Vallulle ja jerrybatterylle! Täytyypä nyt pohtia onko vaivan arvoista testata itse...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta