Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus

<< < (48/93) > >>

big show:
Millainen meininki Pirtsakalla on näinä päivinä?? En oo käyny vuoteen-kahteen tms, oikein mukava aikuinen nainen ja upea vartalo ja oikein kattava kokovartalohieronta palvelu ainakin aiemmin oli mutta onko muuttunut tai tullut lisäpalveluja?

punaniska:

--- Lainaus käyttäjältä: big show - Toukokuu 21, 2023, 04:29:29 ---Millainen meininki Pirtsakalla on näinä päivinä?? En oo käyny vuoteen-kahteen tms, oikein mukava aikuinen nainen ja upea vartalo ja oikein kattava kokovartalohieronta palvelu ainakin aiemmin oli mutta onko muuttunut tai tullut lisäpalveluja?

--- Lainaus päättyy ---

Meininki on ainakin omasta mielestäni edelleen ensiluokkainen ja hinta kohtuullinen. On siis vieläkin oikein mukava upeavartaloinen aikuinen nainen ja hieronta on vähintäänkin kattavaa. Lisäpalveluja tuskin on tullut.

Ktulu8888:
Tuli tavattua Tampereella vieraileva tähti Embuskah (naapurista löytyy).

Vastassa tummapiirteinen, kaunis ja hoikka suomalainen nainen. Hieronnassa käytiin erilaisilla tekniikoilla koko kroppa huolella läpi. Uusi oivallus mulle oli, että akillesjänteen alueen hieronta tuntuu yllättävän mukavalta. Kevyestä rakenteesta huolimatta Empun käsistä löytyi voimaa runnoa isokin mies rennoksi. Loppuun lyhyehkö, mutta taidokas peniksen hoitelu käsin. Joskus olen joutunut loppukäsittelyssä vähän pinnistelemään, mutta nyt hierojattaren tekniikka oli 5/5 eli ei tarvinnut ns. tehdä töitä itse lainkaan.

Käsittelyn jälkeen koko kroppa tuntui keitetyltä spagetilta.  Omissa kokemuksissani nousi top-kolmoseen, kun listataan lihasten rentoutukseen sopivaa hierontaa.  Hintataso oli kohtuullinen tunnille. Voin siis suositella, jos haluaa kunnollista koko kropan hierontaa onnellisella lopulla. Hieronta oli tosiaan melko voimallista välillä, mutta ehkä kysymällä voi palvelua saada kustomoitua. Mulle sopi tuo.

Joku oli tosiaan aiemmin naapurissa antanut punaista palloa ilmolle, mutta kuvat ja teksti olivat mielestäni 100% aidot.

Vieras1431:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojalansamppa - Huhtikuu 06, 2023, 21:36:20 ---Tuli käytyä tänään katsastamassa Valkeakosken Thai-hieromo. Paikka oli helposti autolla saavutettava, parkkipaikat löytyi aivan vierestä. Liiketila löytyy jonkun vanhaa omakotitaloa muistuttavasta rakennuksesta. Paikalla oli ilmeisesti ”omistaja” joka oli erittäin hyvä runkoinen ja kaunis, toisinkuin hyvin usein näissä hieromoissa. Olen aikaisemmin ottanut aina pelkästään käsihoitelua, jostain syystä tämä on minulle se mikä kiinnostaa näissä paikoissa ja sellaisen tilasin nyttenkin. Hieroja jopa esitteli omat rintansa ennen maksua keskustellessamme mitä haluan. Tarjosi useaan kertaan ihan suoraa toimintaa johon sitten innostuin ja päätin muuttaa normaalia toimintatapaani. Tämän jälkeen kuitenkin tapahtui erikoista sillä housut riisuessani minulle ilmoitettiin ettei seksi onnistukaan ison koon vuoksi. Hämmennyin hieman sillä olen kyllä usein kuullut kehuja, mutta lähinnä kuitannut ne kohteliaisuuksina, mutta tälle kertaa tosiaan jouduttiin palaamaan käsihommiin. Kaikesta huolimatta positiivinen kokemus josta sai poistua itsetunto korkealla.

--- Lainaus päättyy ---
Millainen hintataso?
Laita vaik yv

big show:

--- Lainaus käyttäjältä: Ktulu8888 - Toukokuu 30, 2023, 18:19:14 ---Tuli tavattua Tampereella vieraileva tähti Embuskah (naapurista löytyy).

--- Lainaus päättyy ---

Hierooko alasti ja käyttääkö vartaloaan mukana hieronnassa (body2body) vai vain "käsikopelolla"  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta