Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Mansen hierontamestat kokonaiskatsaus
tate:
--- Lainaus käyttäjältä: punaniska - Syyskuu 14, 2021, 15:28:25 ---Kävin Pirtsakan luona minäkin ja ei voi muuta kuin yhtyä kehuihin. Todella seksikäs hoikka aikuinen nainen ja työasu tosiaan oli aluksi seksikkäät hepenet, jotka kyllä lähtivät nopeasti kokonaan pois.
Hän on todella eroottisesti läsnä hieronnassaan, joka tehtiin niin käsin kuin vartalolla ja asiakkaan kädet saivat vapaasti vaellella. Mukava ja ymmärtäinen nainen muutenkin hän.
--- Lainaus päättyy ---
Hitto kun näitä lukiessa tekee enemmän ja enemmän mieli käydä kokeilemassa. Harmillisesti vaan aina omat aikataulut jotenkin menevät niin ettei häntä joko saa kiinni tai vapaata ole tarjolla. Pitänee varmaan kohta ihan varta vasten järjestää joku ekskursio Tampereelle pelkästään pirtsakkaa tapaamaan :)
Ktulu8888:
Ah, pääsin viimein minäkin Pirtsakan luo kylään ja oli oikein miellyttävä tapaaminen :inlove:
Oikeastaan kaiutan tässä vain samoja juttuja, joita täällä onkin jo kuultu. Tapaaminen oli helppoa sopia keskustasta löytyvään paikkaan. Hierojatar itsessään oli seksikäs, hyväkroppainen, kokenut nainen. Hieronta sisälsi koko kropalla tehtyä eroottista kiusoittelua, lihasten käsittelyn sijaan keskityttiin nautiskeluun.
Omat toiveeni niin hieronnan lisämausteiden kuin asun suhteen toteutuivat. Joku täällä kyseli onnistuuko esim. piiskaaminen. Pirtsakka tuntui olevan avoin fetissien suhteen, mutta kysymällä tuo varmistuu.
Olen itse jännittävää sorttia, mutta Pirtsakan seurassa jännitys unohtui. Oli ihanaa olla hänen taitavassa kyydissään.
big show:
RE:ssa ilmoittavasta Hot Kim tytöstä suosittelut, jos sattuu olemaan mestoilla missä itse lienettekin. Menin kännissä mokailemaan itse parin väärinkäsityksen seurauksena mutta tein myös uuden arvostelun. Mutta uskomattoman kivat (silikoni) tissit ja huulet kuin Sofia Belorfilla (josta sellaista pitää) - aivan täydelliset suihinottoon siis :) Itse en ehtinyt ottamaan kuin b2b hieronnan suikkarilla ja tissipanolla, mutta tekihän se vaan nk eetua ja ihanata :blowjob:
Temeli2:
Onko kukaan testannut tuota musta ruusu hieroo?
disconnected:
--- Lainaus käyttäjältä: Temeli2 - Marraskuu 15, 2021, 16:51:10 ---Onko kukaan testannut tuota musta ruusu hieroo?
--- Lainaus päättyy ---
Tuli poikettua. Ihan näyttävä rempseä milf. Hemmetisti öljyä, riuskat otteet (hierontapöytä, ei ammattimaista hierontaa). Lopulta kassit keveni :wanker: Lompakko keveni aivan liikaa... Tekee myös dominajuttuja. YV:llä voin kertoa lisää kiinnostuneille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta