Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Villerius:
;D ;D
Pyyteettömyys naurattaa yhä enemmän ja enemmän 8)
Vieras0043:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Maaliskuu 11, 2020, 12:02:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Fireman82 - Maaliskuu 11, 2020, 10:05:57 ---"Niin kuin jo jonnekin kirjoitin, että maksullinen seksi on ihan jees, mutta on älytöntä kuvitella sen olevan jotain pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta. Valoja nyt päälle siellä vintillä.
--- Lainaus päättyy ---
Noinhan Kapteeni Turska sanoikin. Referoiden, "Minusta tuntuu hyvältä kun voin ostaa naisilta seuraa niin, että hekin nauttivat minun seurastani, tai ainakin osaavat luoda sellaisen illuusion maksetun hetken ajaksi. Tämä on oikea lähimmäisenrakkauden työ".
Itse rupesit vääräilemään jostain ihmeen pyyteettömyydestä. Jos osaa tulkita tekstiä kontekstissaan, niin on aika selvää, että kyse ei ollut sellaisesta lähimmäisenrakkaudesta kuin mitä sinä näköjään kuvittelet lähimmäisenrakkauden olevan.
--- Lainaus päättyy ---
Pudottaa vaan sen lähimmäisenrakkauden pois niin homma on ok.
Kuningatar Perse:
Ai okei tämä on siis klubi aikuisille ihmisille jotka eivät pysty etenemään elämissään eteenpäin jos kohtaavat yhden itseään epämiellyttävän sanavalinnan, ja joiden on takerruttava näihin järkyttäviin epäkohtiin kynsin ja hampain ja oltava puhumatta mistään muusta kunnes koko maailma on kuullut, että he ovat kokeneet vääryyden.
Okei. Selvä.
Mitäs jos sitten itse korjaisit oman nimimerkkisi? Väität olevasi joku Fireman82, vaikka kuvassasi näkyy selkeästi vain fire, eikä ainoatakaan mania, saati sitten mitään kahdeksaakymmentäkahta. Hehheh, katsokaas kaikki miten nyt naurattaa, jätkä kuvittelee jonkun nuotion olevan sama kuin palomies, ha ha haa kun hassua, miten kukaan voi olla noin hölmö ja kuvitella noin.
Vieras0043:
Mä tapasin tänään Kuningatar Perseen siis sellaisen jolla oikeasti on sellainen. Se et ollut sinä.
Kuningatar Perse:
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos kirjoitat "sinä", niin sitten täytyisi kirjoittaa myös "minä", tai jos kirjoitat "mä", niin täytyisi kirjoittaa myös "sä". Minusta ei ole oikein kirjoittaa kirjakieltä ja slangia sekaisin samassa asiayhteydessä, ja minun mielipiteeni on ainoa oikea. Kenelläkään ei ole oikeutta olla kanssani eri mieltä siitä, miten kieltä ja sanoja kuuluu käyttää.
Nyt sitten en voi muuta tehdä kuin itkeä ja vinkua jollain nettifoorumilla siitä, että minä itse päätin sinun tarkoittaneen jotain tyhmää tai tehneen väärin. Mutta koska en halua näyttää heikolta luuserilta, niin kirjoitan sen sijaan nauramisketjuun ja esitän olevani asiasta huvittunut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta