Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Vieras0043:
"Niin kuin jo jonnekin kirjoitin, että maksullinen seksi on ihan jees, mutta on älytöntä kuvitella sen olevan jotain pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta. Valoja nyt päälle siellä vintillä.
Azazello:
Luullakseni kukaan ei kuvittelekaan täällä maksullisen seksin olevan pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta. Palveluntarjoajalle maksetaan saadakseen elämyksiä ja euforiaa.
Vieras0043:
^ Näin minäkin olen tämän ymmärtänyt kaivaessani lompakkoa esille.
Ilotikku:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Maaliskuu 11, 2020, 09:45:58 ---Se kun eräs toinen kirjoittaja tulee maksullisen seksin arvostusketjuun napisemaan toisen ihmisen positiivisista tuntemuksista.
--- Lainaus päättyy ---
Repukkaa en voi nyt laittaa, koska olen jo Perseiden Kuningatarta liiaksi kehunut joten huudellaan tässä koko seurakunnan edessä: Erittäin hyvin laitettu!
Ankeutta on maailma jo sen verran pullollaan, ettei sitä kannata kaataa siihen laariin enää yhtään lisää. Jos seksin harrastaminen aiheuttaa hyviä fiiliksiä ja siitä tekee mieli huudella, niin sitten huutelee. Raapustaa rivin tai kaksi, runoilee runoilemasta päästyään tai vaikka kiipeää kirkon katolle kiljumaan. Jos joku kokee suurta kiusausta alkaa tätä torppaamaan, huutaa vielä kovemmin. Antaa maailman kaikua seksin ilosanomaa. Me elämme täällä tasan kerran ja jokainen voi kohdallaan valita tuhlaako tuon reissun synkistelyyn vai ylitsevuotavaan iloon.
Kuningatar Perse:
--- Lainaus käyttäjältä: Fireman82 - Maaliskuu 11, 2020, 10:05:57 ---"Niin kuin jo jonnekin kirjoitin, että maksullinen seksi on ihan jees, mutta on älytöntä kuvitella sen olevan jotain pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta. Valoja nyt päälle siellä vintillä.
--- Lainaus päättyy ---
Noinhan Kapteeni Turska sanoikin. Referoiden, "Minusta tuntuu hyvältä kun voin ostaa naisilta seuraa niin, että hekin nauttivat minun seurastani, tai ainakin osaavat luoda sellaisen illuusion maksetun hetken ajaksi. Tämä on oikea lähimmäisenrakkauden työ".
Itse rupesit vääräilemään jostain ihmeen pyyteettömyydestä. Jos osaa tulkita tekstiä kontekstissaan, niin on aika selvää, että kyse ei ollut sellaisesta lähimmäisenrakkaudesta kuin mitä sinä näköjään kuvittelet lähimmäisenrakkauden olevan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta