Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 30, 2021, 13:32:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Elokuu 30, 2021, 13:28:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Elokuu 30, 2021, 12:52:52 ---NiinaK on poistanut tunnuksensa...
--- Lainaus päättyy ---
Harmi. Niina jää kuitenkin elämään muistoissamme😔
--- Lainaus päättyy ---
kuka?
--- Lainaus päättyy ---
Joku
Lifti:
Letsmenoksin kommenteista päätellen Kesava ei keksinyt mitään omaa vaan seilaa mun kuitilla eteenpäin :laught: :sheep:
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 30, 2021, 15:23:19 ---Letsmenoksin kommenteista päätellen Kesava ei keksinyt mitään omaa vaan seilaa mun kuitilla eteenpäin :laught: :sheep:
--- Lainaus päättyy ---
Yhyy niisk snif. ;D
Gentleman:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 30, 2021, 11:31:01 ---Ei kai täällä mitään, eihän tuosta Kesavan munattomuudesta synny mitään väittelyä. Hänen väittely on tuota iteoot tasoa, kopioidaan toisen ideat ja vaihdetaan vain nimiä tai sanoja...
Ja niin, Kesavalle, jos tyttikseni kirjoittasi niin sinusta jäisi jäljelle vain savuavat henkiset rauniot. Minä sentään annan armoa välillä.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Elokuu 30, 2021, 11:34:06 ---^Ja taas tyttis kiukuttelemasssa Letsmenoksin tunnareilla...Letsmenoks itse ties missä kantamassa raksalla lautoja. :laught:
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 30, 2021, 11:50:19 ---^Noniin, I rest my case
--- Lainaus päättyy ---
:laught: :laught:
Venla:
Tää on ehkä laimein forkkatappelu ikinä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta