Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 30, 2021, 11:31:01 ---Ei kai täällä mitään, eihän tuosta Kesavan munattomuudesta synny mitään väittelyä. Hänen väittely on tuota iteoot tasoa, kopioidaan toisen ideat ja vaihdetaan vain nimiä tai sanoja...
--- Lainaus päättyy ---
Tää on vähän ristiriidassa antamiesi repukoiden kanssa. Taitaa olla niin, että tyttis kirjoittaa nää julkiset tekstit, ja oikea Letsmenoks antaa mulle vihreää repukkaa kehusaatteineen, vähän niin kuin piilovittuiluna tyttikselle. :drinking:
Letsmenoks:
Menisi nyt ihan monikossa puhumaan jos yhden olen laittanut. Kehuin kyllä yhtä postaustasi mikä oli ihan suht omaperäinen ja melko hyvä vittuilu. Nyt kun otit puheeksi niin saanen kertoa sisällönkin vaikka säännöt kieltää. Laitoin jotta lähteehän sieltä kun vähän kutittelee👍, hyvä veto...
Vaan osuu se sokeakin johonkin kun haulikolla ympäri metsää laukoo. Toista hyvää vetoa saakin kyllä taas odotella. En pidättele hengitystä.
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 30, 2021, 12:47:02 ---Menisi nyt ihan monikossa puhumaan jos yhden olen laittanut. Kehuin kyllä yhtä postaustasi mikä oli ihan suht omaperäinen ja melko hyvä vittuilu. Nyt kun otit puheeksi niin saanen kertoa sisällönkin vaikka säännöt kieltää. Laitoin jotta lähteehän sieltä kun vähän kutittelee👍, hyvä veto...
Vaan osuu se sokeakin johonkin kun haulikolla ympäri metsää laukoo. Toista hyvää vetoa saakin kyllä taas odotella. En pidättele hengitystä.
--- Lainaus päättyy ---
Olet itse asiassa antanut kaksi vihreää repukkaa, se ei vaan enää näy noissa repukkalistoissa, kun näyttää vaan x viimeisintä.
Tota repukkalistaa tutkiessani huomasin muuten, että NiinaK on poistanut tunnuksensa...
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Elokuu 30, 2021, 12:52:52 ---NiinaK on poistanut tunnuksensa...
--- Lainaus päättyy ---
Harmi. Niina jää kuitenkin elämään muistoissamme😔
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Elokuu 30, 2021, 13:28:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Elokuu 30, 2021, 12:52:52 ---NiinaK on poistanut tunnuksensa...
--- Lainaus päättyy ---
Harmi. Niina jää kuitenkin elämään muistoissamme😔
--- Lainaus päättyy ---
kuka?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta