Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
M.U. Tiainen:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Tammikuu 25, 2020, 21:57:18 ---Tuosta foorumin asialliseksi rakentamisesta, ensimmäinen hyvä askel olisi henkilökohtaisuuksien karsiminen. Siinäkin tapauksessa että se yritettäisiin pukea rakentavaksi kritiikiksi. Mun puolesta modet vois heittää heti suoraan roskiin sellaiset postaukset jossa muuten asiallisen jutun kylkeen istutetaan näitä henkilökinoihin liittyviä heittoja. Vaikka kannatankin kevyttä vinoilua ja heittoja, on rasittavaa seurata näitä joka ketjuun tunkevia henkilökohtaista sotaansa toteuttavia sanaseppoja.
--- Lainaus päättyy ---
Siinäpä oikein unelma duuni, erottaa kevyt vinoilu ja heitto sotaisista sanasepoista. Ei käy kateeksi moderointia, varsinkaan jos eivät he rahallisesti tai muuten hommastaan hyödy.
Azazello:
^ Kuka on sanonut moden hommaa helpoksi ;D
Lisäys: Jos mä erotan henkilöön kohdistuvan vittuilun, kyl meidän modetkin.
M.U. Tiainen:
^ Ja valtakunnansyyttäjä Toiviainenkin.
Kaikki näkee omalla tavallaan.
Olenkin näin 2000- luvulla ottanut näkemyksekseni 3 apinaa: "Hear nothing, see nothing, speak nothing." Tosin vaihtelevalla menestyksellä.
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Tammikuu 25, 2020, 22:10:54 ---Lisäys: Jos mä erotan henkilöön kohdistuvan vittuilun, kyl meidän modetkin.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä, joskus 1+1=1
Vieras0028:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Tammikuu 25, 2020, 21:57:18 ---Tuosta foorumin asialliseksi rakentamisesta, ensimmäinen hyvä askel olisi henkilökohtaisuuksien karsiminen. Siinäkin tapauksessa että se yritettäisiin pukea rakentavaksi kritiikiksi. Mun puolesta modet vois heittää heti suoraan roskiin sellaiset postaukset jossa muuten asiallisen jutun kylkeen istutetaan näitä henkilökinoihin liittyviä heittoja. Vaikka kannatankin kevyttä vinoilua ja heittoja, on rasittavaa seurata näitä joka ketjuun tunkevia henkilökohtaista sotaansa toteuttavia sanaseppoja.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä.
Tässä yksi esimerkki henkilökohtaisuuksiin menemisestä:
"Olet vittumainen ihminen." -> kohdistuu ihmiseen itseensä, menee henkilökohtaisuuksiin, määrittää ihmisen kokonaisuudessaan. Ihmisen on hyvin vaikea muuttaa itseään kerralla.
"Tapasi kirjoittaa ja käyttäytyä on hyvin vittumaista." -> kohdistuu ihmisen käytökseen, tekemisiin, ja tähän ihminen pystyy vaikuttamaan helpostikin. Paras olisi tietty vielä eritellä, mitkä seikat ihmisen toiminnassa tekevät siitä (toiminnasta) vittumaisen ja millainen käytös olisi parempaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta