Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Vieras0068:
--- Lainaus käyttäjältä: Thurber - Tammikuu 25, 2020, 18:46:26 ---Oletteko te "nuoria"? Mistä appista löysitte tänne?
En halua väitellä asiasta sen enempää, tuli vaan mieleen yhtenä mahdollisena syynä miksi täällä ei ole porukkaa vanhaan malliin. Toivottavasti olen väärässä. :)
--- Lainaus päättyy ---
Joo, kyllä mä näen mitä tarkoitat, mutta eihän tää maksullinen seksi ole mitään nuorten juttuja. Varmaan niitäkin on tässä skenessä, mutta kai me ollaan vähän varttuneempaa porukkaa noi yleensä.
Tää on kuitenkin aika tuore forkka ja kaikki keltaisen sivun käyttäjät tänne tuskin ovat löytäneet ja tuskin koskaan tulevat löytämäänkään.
Rene:
--- Lainaus käyttäjältä: DeeDee - Tammikuu 25, 2020, 18:36:30 ---Haluaisinko käydä jotain whatsapp keskusteluita muiden äijien kanssa? En todellakaan ;D
--- Lainaus päättyy ---
Heh. Todellakin samaa mieltä. Olen monessa whatsapp porukassa ja kasvot näkyvissä. Ei tämän harrastuksen puitteissa...yv:llä tulee kyllä vaihdettua ajatuksia...
M.U. Tiainen:
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Tammikuu 25, 2020, 15:51:54 ---^ No mitä vastasit? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Että: "Eikos teilläkin ole se sähköhammasharja, jolla aikuiset pesee hampaansa?" Muksut:"Joo,mut..". Minä keskeyttäen että:"Tässähän on käynyt niin että täti on jostain kumman syystä, varmaan vahingossa tunkenut sähköhammasharjan kurkkuunsa ja yrittää nyt vatkata sitä pois." Näsäviisas 4- vuotias: "Meidän sähköhammasharja on valkoinen ja pienempi." Minä:"Niitä sähköhammasharjoja on eri värisiä, jopa mustia ja eri kokoisia.
Painoitin vielä että ei saa tunkea hammasharjaa kurkkuun, eikä vielä oikein mitään muutakaan ja ettei nyt hirveesti häirittäisi äitiä tällä tädin kokemuksella, seuraavan kerran kun ollaan hammaspesulla.
Azazello:
Ei intternetti vielä ole loppumassa, mobiili-appsit käyttää sitä ihan samalla tavalla. Whatsappikin.
Foorumit ja tämän tyyppiset toteutukset eivät ihan taida teinejä kiinnostaa.Eikä maksulliset. En ole bordelleissakaan kovin nuoriin kanssaasiakkaisiin törmännyt.
Azazello:
Tuosta foorumin asialliseksi rakentamisesta, ensimmäinen hyvä askel olisi henkilökohtaisuuksien karsiminen. Siinäkin tapauksessa että se yritettäisiin pukea rakentavaksi kritiikiksi. Mun puolesta modet vois heittää heti suoraan roskiin sellaiset postaukset jossa muuten asiallisen jutun kylkeen istutetaan näitä henkilökinoihin liittyviä heittoja. Vaikka kannatankin kevyttä vinoilua ja heittoja, on rasittavaa seurata näitä joka ketjuun tunkevia henkilökohtaista sotaansa toteuttavia sanaseppoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta