Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (126/158) > >>

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Elokuu 19, 2021, 22:36:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Elokuu 19, 2021, 20:50:08 ---

--- Lainaus päättyy ---
Minä en vihaa ketään. Taidat puhua omasta vihastasi. Tyylini on provosoiva. Aivan kuten miesasiajenginkin.

--- Lainaus päättyy ---
Tehdäänpä yksi asia selväksi: Emme ole mikään miesasiajengi. Kyse on siitä millä tyylillä asia esitetään ja sinun tyylisi on ollut täysin ala-arvoista solvaamista vaikkapa minua kohtaan. Itse en ole syyllistynyt samanlaiseen alatyyliseen nimittelyyn sinua kohtaan. Itse asia vaikkapa feminististen ajatusten esilletuonti ei ole ollenkaan huono asia, koska se lisää keskustelua joko puolesta tai vastaan. Ellei näin ole, meillä on täällä lopulta vain "Panisitko seuraavaa kirjoittajaa?"- ketju. Mutta älä jumalauta enää lähde heiluttelemaan "sovinistisika"-leimakirvestä noin heppoisin perustein. Jos tähän pystyt niin puolestani jätän menkkapuheeni sikseen koska ne eivät olleet asallisemmasta päästä mitä olen kirjoitellut. Myöskin feministien pitää hyväksyä mielipiteitä jotka eivät täysin vastaa heidän omiaan.

Vieras0198:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Elokuu 19, 2021, 23:27:56 ---

--- Lainaus päättyy ---
Minä en vihaa ketään. Taidat puhua omasta vihastasi. Tyylini on provosoiva. Aivan kuten miesasiajenginkin.

--- Lainaus päättyy ---
Tehdäänpä yksi asia selväksi: Emme ole mikään miesasiajengi. Kyse on siitä millä tyylillä asia esitetään ja sinun tyylisi on ollut täysin ala-arvoista solvaamista vaikkapa minua kohtaan. Itse en ole syyllistynyt samanlaiseen alatyyliseen nimittelyyn sinua kohtaan. Itse asia vaikkapa feminististen ajatusten esilletuonti ei ole ollenkaan huono asia, koska se lisää keskustelua joko puolesta tai vastaan. Ellei näin ole, meillä on täällä lopulta vain "Panisitko seuraavaa kirjoittajaa?"- ketju. Mutta älä jumalauta enää lähde heiluttelemaan "sovinistisika"-leimakirvestä noin heppoisin perustein. Jos tähän pystyt niin puolestani jätän menkkapuheeni sikseen koska ne eivät olleet asallisemmasta päästä mitä olen kirjoitellut. Myöskin feministien pitää hyväksyä mielipiteitä jotka eivät täysin vastaa heidän omiaan.

--- Lainaus päättyy ---
Olet sanonut minua mm  mielisairaaksi ja talebaniksi. Olet sanonut, että haluan panna sovinistista kirjoittajaa. Olet ottanut menkat esiin. On muitakin. Nuo tuli nyt mieleen.
Sinua olen herjannut suunnilleen seuraavasti:
-kuudesosa HK
-älyllisesti vajavainen
-huono argumentaatio. Taso: ala-aste
- pohtinut testotasojen mittausta
- lantakärpänen(Sinuhesta btw)
-sovinisti
-loukkaus latinaksi

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Elokuu 19, 2021, 23:44:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Elokuu 19, 2021, 23:27:56 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Olet sanonut minua mm  mielisairaaksi ja talebaniksi. Olet sanonut, että haluan panna sovinistista kirjoittajaa. Olet ottanut menkat esiin. On muitakin. Nuo tuli nyt mieleen.
Sinua olen herjannut suunnilleen seuraavasti:
-kuudesosa HK
-älyllisesti vajavainen
-huono argumentaatio. Taso: ala-aste
- pohtinut testotasojen mittausta
- lantakärpänen(Sinuhesta btw)
-sovinisti
-loukkaus latinaksi

--- Lainaus päättyy ---
Olen kyseenalaistanut mielenterveytesi ja mitä enemmän luen juttujasi niin sitä varmempi olen asiasta. Jos jollain lailla kuvittelet edistäväsi naisasiaa tuolla tyylillä niin olet karmeasti erehtynyt.

Pekonen:
^Oletko edes loppujen lopuksi nainen ollenkaan? Vaikea edes uskoa että nainen alentuu käyttämään noin alatyylistä viestintää täällä. Aika moni tuntuu epäilevän että olet miespuolinen tunnettu nimimerkki Itä-Suomesta joka on vaikuttanut jo keltaisten sivujen kulta-aikana ja jolla on outoja päähänpinttymiä.

Aulis:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Elokuu 19, 2021, 20:50:08 ---^Jotenkin noin sen minäkin näin. NiinaK:n käytös (tekstit) oli/on todella alta lipan, ja femakoille tyypillistä "Kyllä minä saan" käyttäytymistä, ei tainnut esittää yhtään kommenttia josta ei paistanut läpi aito viha.

--- Lainaus päättyy ---

Miks miehille sallitaan samanlaisia kommentteja ja sitten niille naureskellaan porukassa hyvä jätkä kirjoituksina.
Sitten kun nainen tekee samaa, se on vihaa ja törkyä ja vaikka mitä.

Mies olen ja ihan varmasti sortunut joskus samaan, kyllä sympatiat on kuitenkin NiinaK:n puolella.
Joten olkaa te miehet hiljaa ja jättäkää NiinaK rauhaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta