Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (125/158) > >>

Kellopeliappelsiini:
^Jotenkin noin sen minäkin näin. NiinaK:n käytös (tekstit) oli/on todella alta lipan, ja femakoille tyypillistä "Kyllä minä saan" käyttäytymistä, ei tainnut esittää yhtään kommenttia josta ei paistanut läpi aito viha.

Zorbas:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Elokuu 19, 2021, 18:45:53 ---"Kiitos Letsmenoks, NiinaK ja muut jotka sitkeästi ja asiallisesti jaksatte vääntää."
Oletko nyt Zorbas ollenkaan seurannut kuinka asiallisesti siellä on väännetty? Letsmenoksia en voi moittia asiallisuuden puutteesta mutta kiinnititkö minkäänlaista huomiota siihen millaiseen herjaamiseen NiinaK syyllistyi? Siitä oli kyllä asiallisuus kaukana ja tuollaisen henkilön bannaaminen määräajaksi olisi enemmän kuin paikallaan. Kaiken lisäksi minulla ei edelleenkään tarkkaa hajua siitä mikä moisen aiheutti. Sen on täytynyt olla politiikka osion kommentti jossa kirjoitin että vasemmistofeministeille on arka paikka kun naisten ihmisoikeuksia on turvattu lännen asevoimin, mikä on täysin totta. Se meni näköjään todella pahoin ihon alle. Mutta se ei tee minusta sovinistia.

--- Lainaus päättyy ---

Arvelin, että tähän puututaan. Olet oikeassa, en lukenut koko ketjua mutta näin viittauksia NiinaK:n asiattomuuksiin. Ymmärrän motiivin mutta itse en käyttäisi tuota keinoa (maistaa omaa lääkettään jotta huomaavat) koska se ei yleensä toimi. Se viimeinen NiinaK:n taksti jota lainasin oli erittäin asiallinen ja sisältä fiksua pohdintaa myös toisesta näkökulmasta. Uskon siis, että NiinaK:n selitys käyttää asiatonta kieltä oli näyttää miltä se tuntuu toisin päin. Itselle vastakkaisten näkökulmien analyyttinen pohdinta on kypsän keskustelijan merkki. Somen huutoräyhääjät eivät tähän ikinä kykene. Politiikkaketjua en jaksa seurata kun taso on ala-arvoista.

Vieras0198:

--- Lainaus käyttäjältä: Zorbas - Elokuu 19, 2021, 22:04:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Elokuu 19, 2021, 18:45:53 ---"Kiitos Letsmenoks, NiinaK ja muut jotka sitkeästi ja asiallisesti jaksatte vääntää."
Oletko nyt Zorbas ollenkaan seurannut kuinka asiallisesti siellä on väännetty? Letsmenoksia en voi moittia asiallisuuden puutteesta mutta kiinnititkö minkäänlaista huomiota siihen millaiseen herjaamiseen NiinaK syyllistyi? Siitä oli kyllä asiallisuus kaukana ja tuollaisen henkilön bannaaminen määräajaksi olisi enemmän kuin paikallaan. Kaiken lisäksi minulla ei edelleenkään tarkkaa hajua siitä mikä moisen aiheutti. Sen on täytynyt olla politiikka osion kommentti jossa kirjoitin että vasemmistofeministeille on arka paikka kun naisten ihmisoikeuksia on turvattu lännen asevoimin, mikä on täysin totta. Se meni näköjään todella pahoin ihon alle. Mutta se ei tee minusta sovinistia.

--- Lainaus päättyy ---

Arvelin, että tähän puututaan. Olet oikeassa, en lukenut koko ketjua mutta näin viittauksia NiinaK:n asiattomuuksiin. Ymmärrän motiivin mutta itse en käyttäisi tuota keinoa (maistaa omaa lääkettään jotta huomaavat) koska se ei yleensä toimi. Se viimeinen NiinaK:n taksti jota lainasin oli erittäin asiallinen ja sisältä fiksua pohdintaa myös toisesta näkökulmasta. Uskon siis, että NiinaK:n selitys käyttää asiatonta kieltä oli näyttää miltä se tuntuu toisin päin. Itselle vastakkaisten näkökulmien analyyttinen pohdinta on kypsän keskustelijan merkki. Somen huutoräyhääjät eivät tähän ikinä kykene. Politiikkaketjua en jaksa seurata kun taso on ala-arvoista.

--- Lainaus päättyy ---
Täysin oikeassa olet. Ei toimi provosointi provosoijia vastaan. Toisaalta myös asiallisiin kommentteihini vastataan tyypillisesti jotain menkkoihin liittyvää tai muuta sopimatonta. Ihan huomion vuoksi, että minua on näiden "hyvisten" toimesta kutsuttu mm. mielisairaaksi ja talebanin jäseneksi. Myös ne menkat on otettu esiin useamman kerran. Paras vaihtoehtohan ehdottomasti olisi kaikesta huolimatta pysyä coolina, mutta houkutus hieman heilutella samaista miekkaani on vienyt aika useasti voiton. Ja minun mielestäni osat teksteistäni ovat oikeasti osuvia pirullisuudestaan huolimatta. Koska ne sisältävät totuudensiemenen. Toki en kiistä välillä käyttäneeni kyseenalaisen vahvoja ilmaisuja. Toisaalta ovat hekin. Ja edelleen olen sitä mieltä, että se sallitaan heille, mutta ei minulle.
Mutta oikein mukava kuulla, että kaikesta huolimatta olet keskittynyt asian ytimeen. Useimmilta se valitettavasti näyttää unohtuneen.

Vieras0198:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Elokuu 19, 2021, 20:50:08 ---^Jotenkin noin sen minäkin näin. NiinaK:n käytös (tekstit) oli/on todella alta lipan, ja femakoille tyypillistä "Kyllä minä saan" käyttäytymistä, ei tainnut esittää yhtään kommenttia josta ei paistanut läpi aito viha.

--- Lainaus päättyy ---
Minä en vihaa ketään. Taidat puhua omasta vihastasi. Tyylini on provosoiva. Aivan kuten miesasiajenginkin. 

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Elokuu 19, 2021, 22:23:00 ---Toki en kiistä välillä käyttäneeni kyseenalaisen vahvoja ilmaisuja. Toisaalta ovat hekin. Ja edelleen olen sitä mieltä, että se sallitaan heille, mutta ei minulle.

--- Lainaus päättyy ---
Tähän kohtaan kommentti. Minä en tiedä mitä "sallitaan" kenellekin ja mitä ei, asiasta on jokaisella foorumilaisella oma mielipiteensä jos sellaista sattuu omaamaan. Miten hyvänsä, viime kädessä moderaattorin kannanotto on se ratkaiseva joihin kaikkien meidän on tyydyttävä.

Itse näen asian niinkin että henkilöt joihin viittaat ja joiden kanssa tässä taitat peistä ovat minulle itselleni foorumilta tuttuja nimimerkkejä, osa jo pidemmältäkin aikaa. Kukaan heistä ei varsinaisesti ole "kamuni" joka näkyisi vaikka niin että lähettelemme yv:itä tai keskustelisimme vilkkaasti foorumilla keskenämme mutta kyllä minulla heistä jonkinlainen mielikuva on. Nuo kaverukset osallistuu muihin keskusteluihin usein leppoisaan sävyyn ja heistä huomaa että myös se puoli on olemassa ja heidän läsnäolonsa oikeutusta ei siksi mielessään kyseenalaista. Sussa NiinaK puolestaan näkyy voimakkaasti se että otat osaa lähinnä sellaisiin keskusteluihin jossa pääset haastamaan toista keskustelijaa / toisia keskustelijoita siis ikäänkuin hakeudut keskusteluihin joissa "pääsee riitelemään". Jos olisit mukana enemmän myös toisentyyppisissä jutteluissa (ehkä viime aikoina olet ollutkin, nyt ihan viimeisen parin kuukauden aikana foorumia en ole seurannut kovin tarkasti), silloin myös sinussa olisi helpompi hyväksyä myös toisinaan ilmenevä kärjekäs puoli. Kyllä minä sen ymmärrän että jos alkaa seuraamaan foorumia ja siellä esiintyvät tiettyjen henkilöiden tietyt näkemykset ärsyttävät, asiasta tekee mieli huomauttaa mutta noin yleensäkään maailma ei muutu meille mieluisampaan suuntaan jos alamme arvostelemaan ja haukkumaan ärsyttävän mielipiteen omaavia ihmisiä. Etenkin silloin jos painoarvomme yhteisössä noin muuten on varsin mitätön. Jos joku yleisesti arvostettu kirjoittelija kuten Seepeli tai RobertLey esimerkiksi sanoo painavan sanan jossakin kohtaan niin heitä kyllä kuunnellaan toisin kuin vaikkapa itseni kaltaista mitättömyyttä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta