Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 64609 kertaa)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #60 : Tammikuu 25, 2020, 19:03:29 »
Oletteko te "nuoria"? Mistä appista löysitte tänne?

En halua väitellä asiasta sen enempää, tuli vaan mieleen yhtenä mahdollisena syynä miksi täällä ei ole porukkaa vanhaan malliin. Toivottavasti olen väärässä. :)

Joo, kyllä mä näen mitä tarkoitat, mutta eihän tää maksullinen seksi ole mitään nuorten juttuja. Varmaan niitäkin on tässä skenessä, mutta kai me ollaan vähän varttuneempaa porukkaa noi yleensä.
Tää on kuitenkin aika tuore forkka ja kaikki keltaisen sivun käyttäjät tänne tuskin ovat löytäneet ja tuskin koskaan tulevat löytämäänkään.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fight Club
« Vastaus #61 : Tammikuu 25, 2020, 19:15:48 »
Haluaisinko käydä jotain whatsapp keskusteluita muiden äijien kanssa? En todellakaan ;D

Heh. Todellakin samaa mieltä. Olen monessa whatsapp porukassa ja kasvot  näkyvissä. Ei tämän harrastuksen puitteissa...yv:llä tulee kyllä vaihdettua ajatuksia...
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #62 : Tammikuu 25, 2020, 19:46:04 »
^ No mitä vastasit? ;D

Että: "Eikos teilläkin ole se sähköhammasharja, jolla aikuiset pesee hampaansa?" Muksut:"Joo,mut..". Minä keskeyttäen että:"Tässähän on käynyt niin että täti on jostain kumman syystä, varmaan vahingossa tunkenut sähköhammasharjan kurkkuunsa ja yrittää nyt vatkata sitä pois." Näsäviisas 4- vuotias: "Meidän sähköhammasharja on valkoinen ja pienempi." Minä:"Niitä sähköhammasharjoja on eri värisiä, jopa mustia ja eri kokoisia.

Painoitin vielä että ei saa tunkea hammasharjaa kurkkuun, eikä vielä oikein mitään muutakaan ja ettei nyt hirveesti häirittäisi äitiä tällä tädin kokemuksella, seuraavan kerran kun ollaan hammaspesulla.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #63 : Tammikuu 25, 2020, 21:51:45 »
Ei intternetti vielä ole loppumassa, mobiili-appsit käyttää sitä ihan samalla tavalla. Whatsappikin.
Foorumit ja tämän tyyppiset toteutukset eivät ihan taida teinejä kiinnostaa.Eikä maksulliset.  En  ole bordelleissakaan kovin nuoriin kanssaasiakkaisiin törmännyt.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #64 : Tammikuu 25, 2020, 21:57:18 »
Tuosta foorumin asialliseksi rakentamisesta, ensimmäinen hyvä askel olisi henkilökohtaisuuksien karsiminen. Siinäkin tapauksessa että se yritettäisiin pukea rakentavaksi kritiikiksi. Mun puolesta modet vois heittää heti suoraan roskiin sellaiset postaukset jossa muuten asiallisen jutun kylkeen istutetaan näitä henkilökinoihin liittyviä heittoja. Vaikka kannatankin kevyttä vinoilua ja heittoja, on rasittavaa seurata näitä joka ketjuun tunkevia henkilökohtaista sotaansa toteuttavia sanaseppoja.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #65 : Tammikuu 25, 2020, 22:09:08 »
Tuosta foorumin asialliseksi rakentamisesta, ensimmäinen hyvä askel olisi henkilökohtaisuuksien karsiminen. Siinäkin tapauksessa että se yritettäisiin pukea rakentavaksi kritiikiksi. Mun puolesta modet vois heittää heti suoraan roskiin sellaiset postaukset jossa muuten asiallisen jutun kylkeen istutetaan näitä henkilökinoihin liittyviä heittoja. Vaikka kannatankin kevyttä vinoilua ja heittoja, on rasittavaa seurata näitä joka ketjuun tunkevia henkilökohtaista sotaansa toteuttavia sanaseppoja.

Siinäpä oikein unelma duuni, erottaa kevyt vinoilu ja heitto sotaisista sanasepoista. Ei käy kateeksi moderointia, varsinkaan jos eivät he rahallisesti tai muuten hommastaan hyödy.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #66 : Tammikuu 25, 2020, 22:10:54 »
^ Kuka on sanonut moden hommaa helpoksi  ;D

Lisäys: Jos mä erotan henkilöön kohdistuvan vittuilun, kyl meidän modetkin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2020, 22:16:50 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #67 : Tammikuu 25, 2020, 22:26:02 »
^ Ja valtakunnansyyttäjä Toiviainenkin.

Kaikki näkee omalla tavallaan.

Olenkin näin 2000- luvulla ottanut näkemyksekseni 3 apinaa: "Hear nothing, see nothing, speak nothing." Tosin vaihtelevalla menestyksellä.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #68 : Tammikuu 25, 2020, 22:38:11 »
Lisäys: Jos mä erotan henkilöön kohdistuvan vittuilun, kyl meidän modetkin.
Niinpä, joskus 1+1=1
Perfektionisti.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #69 : Tammikuu 26, 2020, 13:33:10 »
Tuosta foorumin asialliseksi rakentamisesta, ensimmäinen hyvä askel olisi henkilökohtaisuuksien karsiminen. Siinäkin tapauksessa että se yritettäisiin pukea rakentavaksi kritiikiksi. Mun puolesta modet vois heittää heti suoraan roskiin sellaiset postaukset jossa muuten asiallisen jutun kylkeen istutetaan näitä henkilökinoihin liittyviä heittoja. Vaikka kannatankin kevyttä vinoilua ja heittoja, on rasittavaa seurata näitä joka ketjuun tunkevia henkilökohtaista sotaansa toteuttavia sanaseppoja.

Samaa mieltä.

Tässä yksi esimerkki henkilökohtaisuuksiin menemisestä:

"Olet vittumainen ihminen." -> kohdistuu ihmiseen itseensä, menee henkilökohtaisuuksiin, määrittää ihmisen kokonaisuudessaan. Ihmisen on hyvin vaikea muuttaa itseään kerralla.

"Tapasi kirjoittaa ja käyttäytyä on hyvin vittumaista." -> kohdistuu ihmisen käytökseen, tekemisiin, ja tähän ihminen pystyy vaikuttamaan helpostikin. Paras olisi tietty vielä eritellä, mitkä seikat ihmisen toiminnassa tekevät siitä (toiminnasta) vittumaisen ja millainen käytös olisi parempaa.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #70 : Tammikuu 26, 2020, 13:34:24 »
^Siinä paraskin puhuja.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #71 : Tammikuu 26, 2020, 13:56:12 »

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #72 : Tammikuu 26, 2020, 13:57:09 »
^Mites se menikään se rollon suhteen ja sen turskien mitä kirjoittelit?

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #73 : Tammikuu 26, 2020, 13:58:08 »
^Mites se menikään se rollon suhteen ja sen turskien mitä kirjoittelit?

Niin? Voisitko kertoa selkeämmin, niin minun ei tarvitse arvuutella, mitä tarkoitat. Saattaisin tulkita viestisi väärin.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #74 : Tammikuu 26, 2020, 14:04:21 »
Huomaan, Joro, että sinulla on jostain tosi paha mieli ja että olen ilmeisesti loukannut sinua, mutta koska en ole ajatustenlukija, en voi tietää, mistä on kyse, ellet tarkenna asiaa minulle.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #75 : Tammikuu 26, 2020, 14:18:57 »
Sin1 No lueppas omat kirjoituksesi paskapuheet seläntakana ketjusta. Aika hyvin rovaniemiläisiä turskia sielä haukuit ja  vielä lupasit omia juorujasi levitellä privana kaikille joita kiinnostaa. Ja mikä huvittavinta niin olisi edes faktoja sulla eikä omia arvailuja :D

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #76 : Tammikuu 26, 2020, 15:52:26 »
Sin1 No lueppas omat kirjoituksesi paskapuheet seläntakana ketjusta. Aika hyvin rovaniemiläisiä turskia sielä haukuit ja  vielä lupasit omia juorujasi levitellä privana kaikille joita kiinnostaa. Ja mikä huvittavinta niin olisi edes faktoja sulla eikä omia arvailuja :D

Toistan itseäni:

Tarkentaisitko, kiitos. Näytä minulle se/ne kohta/t kirjoituksestani, jossa menen jonkun ihmisen kohdalla henkilökohtaisuuksiin. Mielestäni kun en mainitse ketään henkilöä nimeltä, enkä myöskään tällöin hauku ketään tiettyä ihmistä. Se kirjoitus on varoitus, että tällaista ällöttävää toimintaa on täällä pohjoisessa, eli nostan esille täällä päin Suomea tapahtuvan toiminnan.

Mutta totta kai, jos löydät kohdan tekstistäni, jossa menen henkilökohtaisuuksiin, niin kannan kyllä vastuuni sanomisistani, ja tällöin saatat olla oikeassa, että olen toiminut ikävästi jotain henkilöä/henkilöitä kohtaan ja mennyt henkilökohtaisuuksiin. Voisitko ystävällisesti näyttää sen kohdan, kiitos, niin voin puolustautua.

Toisekseen, mistä ihmeestä sinä tiedät, mitä minä tiedän ja että ovatko tietoni totta vai arvailuja? Oletko penkonut ajatuksiani?! Todella vahva tunne tulee siitä, että sinä tiedät tästä asiasta enemmänkin. Minua kyllä kiinnostaisi tietää lisää, ja epäilisin, että muitakin.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #77 : Tammikuu 26, 2020, 16:08:07 »
^
Et sinä siinä mene henkilökohtaisuuksiin. Päinvastoin yleistät ja mustamaalaat Rovaniemeläisiä. Joro ainenkin on loukkaantunut ja varmaan moni muukin.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #78 : Tammikuu 26, 2020, 16:31:48 »
^
Et sinä siinä mene henkilökohtaisuuksiin. Päinvastoin yleistät ja mustamaalaat Rovaniemeläisiä. Joro ainenkin on loukkaantunut ja varmaan moni muukin.

Jos yleistäisin ja mustamaalaisin rovaniemeläisiä, sanoisin tyyliin, että "rovaniemeläiset turskat ne on ihan perseestä, juoruuvat vaan sen minkä kerkiivät. Välttäkää heitä mahdollisuuksienne mukaan!". Jos tekstistäni saa tuollaisen kuvan, niin se on lukijan omaa tulkintaa ja minun sanojeni vääristämistä - joko tahallaan tai tahattomasti. Minä en tuollaista ole missään vaiheessa sanonut, enkä ole myöskään sanonut, ke(i)tä tarkoitan, senkin saavat lukijat aivan itse tulkita.

Siihen taas minä en voi vaikuttaa, ovatko lukijoiden itse tekemät tulkinnat oikeita vai vääriä, koska en ole ajatustenlukijan lisäksi myöskään ajatustensorkkija. En voi myöskään vaikuttaa siihen, kuka tuntee piston sydämessään ja kuka ei koe minkäänlaista syyllisyyttä - tunteet kun muodostuvat ihmisen omien ajatusten ja kokemusten seurauksena.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #79 : Tammikuu 26, 2020, 16:42:34 »
Minä en tuollaista ole missään vaiheessa sanonut, enkä ole myöskään sanonut, ke(i)tä tarkoitan, senkin saavat lukijat aivan itse tulkita.
Siihen taas minä en voi vaikuttaa, ovatko lukijoiden itse tekemät tulkinnat oikeita vai vääriä, koska en ole ajatustenlukijan lisäksi myöskään ajatustensorkkija. En voi myöskään vaikuttaa siihen, kuka tuntee piston sydämessään ja kuka ei koe minkäänlaista syyllisyyttä - tunteet kun muodostuvat ihmisen omien ajatusten ja kokemusten seurauksena.

Tuo juuri on yleistämistä. Heität varjon kaikkien Rovaniemeläisasiakkaiden ylle, kun en yksilöi ketä tai keitä väitteesi koskee. Silloin myös tarkoittamillasi nikeillä olisi mahdollisuus sanoa asiaan oma mielipiteensä. Siihen asti pidän huuhaa-juttuina noita väitteitä.