Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 64523 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15189
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #100 : Maaliskuu 11, 2020, 15:41:07 »
Kun otin popcornit esille ja laskeskelen....  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #101 : Maaliskuu 11, 2020, 15:53:34 »
^Ymmärrän.  ;D Kieltämättä huvittaa jotkut postaukset aivan helekutisti..rapsoja myöten.  ;D

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #102 : Maaliskuu 11, 2020, 16:26:11 »
Mutta mun mielipidepä onkin oikeampi kuin teidän.  ;D ;D Jos ette usko, niin heitän hiekkalapiolla hiekkaa teidän päälle.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15189
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #103 : Maaliskuu 11, 2020, 16:48:44 »
Mutta mun mielipidepä onkin oikeampi kuin teidän.  ;D ;D Jos ette usko, niin heitän hiekkalapiolla hiekkaa teidän päälle.

Vittu mä niin putosin...  ;D ;D ;D ;D ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #104 : Maaliskuu 11, 2020, 16:49:59 »
^Toivottavasti saat itsesi vinssattua lattialta ylös ;)

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #105 : Maaliskuu 11, 2020, 17:37:47 »
Mutta mun mielipidepä onkin oikeampi kuin teidän.  ;D ;D Jos ette usko, niin heitän hiekkalapiolla hiekkaa teidän päälle.

Eeeeeen usko.  ;D

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #106 : Maaliskuu 11, 2020, 20:42:57 »
🥳 Fight Club on näemmä virallisesti otettu käyttöön! 😁

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #107 : Maaliskuu 12, 2020, 06:12:06 »
^joo niin näkyi eilen olevan....moderoinnin kuitenkaan puuttumatta yksipuoliseen riehumiseen ja kiusaamiseen. Onkohan noi edes perillä SW:n ajan väännöistä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #108 : Maaliskuu 12, 2020, 09:58:26 »
Seurasin tilannetta ja ilokseni saatoin todeta että modet ovat ihan hyvin kartalla. Taas.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #109 : Maaliskuu 12, 2020, 10:21:21 »
^no joo...jos unohtaa toisen terveyden tilanteella vitsailun ja multinikkivihjailun sw:ltä niin ehkä sitten....puhumattakaan motiivista aloittaa hutsuja dissaava ketju liittyen ulkonäköön. Eihän siinä sitten vissiin mitään..

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #110 : Maaliskuu 12, 2020, 10:27:11 »
Harvoin riitelyn osapuolet ovat tyytyväisiä hyvän ja tasapuolisen moderoinnin toimiin 😊
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #111 : Maaliskuu 12, 2020, 10:59:31 »
Seurasin tilannetta ja ilokseni saatoin todeta että modet ovat ihan hyvin kartalla. Taas.

Itselläni oli parempaa tekemistä eilen, mutta ei ole mitään syytä epäillä sanojasi. ;D

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #112 : Maaliskuu 12, 2020, 11:08:02 »
Harvoin riitelyn osapuolet ovat tyytyväisiä hyvän ja tasapuolisen moderoinnin toimiin 😊

Jos minua tarkoitit, niin en ollut DeeDeen vastapuolena vaan Villerius.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #113 : Elokuu 11, 2020, 19:37:24 »
Jos nikki ”Lifti” jatkaa foorumilla, on mun poistuttava.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #114 : Elokuu 11, 2020, 19:41:34 »
Jos nikki mature jatkaa foorumilla niin se ei haittaa minua.

Mutta Aurora, kyllä mä jatkan täällä ja siellä toisellakin foorumilla.
En tiedä miten olen sinua loukannut niin että banni annetaan.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #115 : Elokuu 11, 2020, 20:11:03 »
Harvoin riitelyn osapuolet ovat tyytyväisiä hyvän ja tasapuolisen moderoinnin toimiin 😊

Tämä. :)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #116 : Elokuu 12, 2020, 16:09:27 »
Tottakai ihminen pyytää sen verran mitä sillä hetkellä tarvii ei hinta aina sama ole kaikilla todellakaan. Suvi mielestäni parhain vakkarini. Ymmärrän täysin että ekat kerrat haluaa tavata autossa tai hotellissa koska on pieni hento nainen niin kuka sellainen uskaltaa mennä randomin miehen kotiin taikka ottaa omaansa. haluaa eka tutustua kunnolla ja sitten tuli kotiini. outoa että täälä aikuset miehet itketään vaika kukaan ei oo edes teistä tavannu suvi ku yks :D tää ei oo köyhien harrastus haloo

Moikka Suvichan, käyhän se esittely noinkin.
Jos pari neuvoa saa antaa, niin jos päätät alkaa alalle niin huoralla on hintansa, mikä ei todellakaan riipu siitä, mitä hän sillä hetkellä tarvii käsilaukkuun, kampaajalle tai huumeisiin, tuuliviireihin ei luoteta. Tuo viimeisin vaihtoehto tulee pakosti mieleen kirjoituksestasi. Autopano on huomattavasti vaarallisempaa kun omassa paikassaan tapaaminen. Ylimielinen pissis asenne ei vaan toimi. Ennenkuin saat ensimmäistäkään asiakasta, niin opettelepa arvostamaan sitä, että joku ihan oikeasti on valmis maksamaan sinun panemisesta ja seurasta.

et vissiin ole suvia nähnyt tai päässyt nussimaan ku noin katkerasti purat tänne kun ei ole varaa häneen. mee töihin nii ehkä sit saat naisia. et selkeästi tiedä itseään myyvistä naisista mitään jos luulet että heidän mielestä turvallisempi paikka on ottaa tuntematon mies kotiin ei vaadi muutaku yks isku päähän ja ku tyttö herää kamat viety.
suvin kans juteltiin ja tollaset huonot kokemukset muokkaa ihmistä. mutta ku vakkari oon niin tiedän paremmin. jos luulet että kaikki miehet jotka käy huorissa on enkeleitä naisia kohtaan niin oot todella nuori tai tyhmä.

Epäilen kans että Nina ei oo Suvia tavannut tai sitä käynyt panemassa vitun idiootti.
Luulen että sä saatanan lypsyjakkaralla istuva runkkari et tiedä huoraamisesta edes kymmenesosaa siitä mitä Takomon tissieläin tietää. Katos kun Nina on huora ja sinä olet se joka maksaa ETTÄ SAAT naista.

Vetäses nyt yksi isku siihen vasempaan palliisi samalla kun istut siinä lypsyjakkaralla ja ihailet sitä naapurin hevosen isoa kyrpää.
Nina ei ihan nuoresta tytöstä enää mene ja on kaikkea muuta kuin tyhmä.

Itseasiassa vetäses yksi isku myös siihen oikeaan palliin ja konttaa sinne hevosen luokse.

Nautinnollista loppukesää!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2020, 16:11:53 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fight Club
« Vastaus #117 : Elokuu 12, 2020, 16:36:42 »
Juu ei ole tullut testattua Suvichania.
Mutta jos vaihtoehdot on nuori tai tyhmä, niin valitsen ton tyhmän ;D
Sitten kun minusta tulee vanha ja viisas ja saan elää jotain about 80-v+, niin perustan mummupalvelun; kaikki tuhmat pojat ja tytöt saa mattopiskasta livautuksen säärilleen kun kulkee minun keinutuolin ohitse.
80-v Peppi Pitkätossuna, otan apinan ja papukaijan ja satavarmasti hevonen asuu sisällä.
...tota noin, ei tainnut olla hyvä mainospuhe noin niinkuin  miehen saalistamista silmälläpitäen ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #118 : Elokuu 12, 2020, 16:41:58 »
...tota noin, ei tainnut olla hyvä mainospuhe noin niinkuin  miehen saalistamista silmälläpitäen ;D

On niitä huonompiakin nähty ;)
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #119 : Elokuu 12, 2020, 16:44:30 »
...tota noin, ei tainnut olla hyvä mainospuhe noin niinkuin  miehen saalistamista silmälläpitäen ;D

On niitä huonompiakin nähty ;)

Mut ei kovin montaa. Ehkä Fiiatin mainos kasarilla..."petojen sukua"😁