Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fight Club  (Luettu 63787 kertaa)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7660
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #20 : Tammikuu 22, 2020, 07:04:15 »
^Tupakan tumpit luonnossa

Tupakan tumpit luonnossa...onks ne isokin ongelma? Eiks polttaminen oo koko ajan vähenemässä, nuorethan ei enää röökää laisinkaan (eikä juo, piloilla koko nuoriso) ja sähköröökit taitaa olla aika trendi. Ja sit, eihän noi mitään muovia/kumia oo? Kai ne maatuu aikanaan.

Tupakan filtterit tehdään selluloosa-asetaatista. Asetaatti, siis muovi, joka ei maadu. Itseäkin vituttaa, kun porukka heittää natsat luontoon ja ne joskus päätyvät lintujen ja muiden elävien vatsaan.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #21 : Tammikuu 22, 2020, 08:30:47 »
Mutta mites kortsut, kun nyt on niin hirvee buumi käynnissä et me kaikki kuollaan muoviin. Pitäisikö kehittää joku bambu/metallikortsu? Sellainen joka sit vaan pestäisiin käytön välissä ja sit vaan seuraavalle? Oisko vähän ekologinen. Ja, voisko tosta sit pyytää extraa, kun kuitenkin vihreet arvot ja jne.?
[/quote]

Palataan takaisin luonnonsuolikortsuihin. Sian- ja naudansuolille uutta käyttöä makkarankuoren lisäksi. No vegaaneillehan ne ei tietty käy, mutta mikäs niille nyt kävis ::)

Kaikkea on käytetty, silkkiä, pellavaa ja ties mitä. Ja suurmies, kemisti Charles Goodyear antoi maailmalle vulkanoidusta kumista tehdyn, kierrätettävän kondomin. Tässä joka huoran ja pukin yleistietoon kuuluva artikkeli kortsun historiasta: https://tieku.fi/ihminen/seksi/kondomi-ennen-ja-nyt-tutustu-kondomin-historiaan

Paljaalla silti paras, paitsi huorissa :P

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #22 : Tammikuu 22, 2020, 13:05:59 »
HUOH, ja täällä taas ymmärretään minua (tahallaan?) väärin. Tai ehkä minun on vain sitten myönnettävä itselleni, ja tässä kaiken kansan edessä, että en vain osaa ilmaista itseäni tarpeeksi ymmärrettävästi. Sori siitä.

Pointtini ei ole se, että kielletään kaikki rapsat, vaan se, että mihin sävyyn täällä naisista kirjoitellaan. Monesti tätä lukiessa tulee sellainen olo, että mikään ei riitä eikä kelpaa, teki huora mitä tahansa. Aina pitää jostain nillittää ja nyrpistää nenäänsä. Ja sitten kun ei voida sanoa sitä rehdisti huoralle itselleen kasvotusten, vaan tullaan tänne asioista itkemään.

Ja muutenkin täällä on hyvin ikävä ilmapiiri, minkä takia tämä ketjukin on tänne tehty. Monissa ketjuissa mennään henkilökohtaisuuksiin, kuten tässäkin useampi teistä vihjailee, ettei minusta olisi tähän työhön, vaikka yksikään teistä ei ole edes minua tavannut, joten teillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten minä asiakkaan kanssa toimin, miten minä työhöni suhtaudun ja mitä siitä ajattelen ja tunnen, millainen olen ja miten hyvin tai huonosti minä mitäkin kestän. Yksikään teistä ei siis ole sellaisessa asemassa, että voisitte tehdä arviota minun sopivuudestani alalle. Kukaan ei ole, paitsi minä itse.

Olen sanonut sen aiemminkin ja sanon se taas, että täällä tulee lähinnä vain paha olo, mikä johtuu siitä, että merkittävä osa kommenteista täällä on hiekkalaatikkokinastelutasolle taanntuneiden aikuisten (?) typerää älämölöä ja toisten haukkumista, eli tässä teille Turskafoorumi vol 2, olkaa hyvä.

PS. Metsänpeto, kyllä tässä työssä on huomattavasti pienempi tuntipalkka kuin tuo heittämäsi parisataa. Ihan niinkuin muka se asiakkaan kanssa vietetty tunti olisi se ainut työtehtävä tässä.  ::)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #23 : Tammikuu 22, 2020, 14:10:08 »
HUOH, ja täällä taas ymmärretään minua (tahallaan?) väärin. Tai ehkä minun on vain sitten myönnettävä itselleni, ja tässä kaiken kansan edessä, että en vain osaa ilmaista itseäni tarpeeksi ymmärrettävästi. Sori siitä.

Pointtini ei ole se, että kielletään kaikki rapsat, vaan se, että mihin sävyyn täällä naisista kirjoitellaan. Monesti tätä lukiessa tulee sellainen olo, että mikään ei riitä eikä kelpaa, teki huora mitä tahansa. Aina pitää jostain nillittää ja nyrpistää nenäänsä. Ja sitten kun ei voida sanoa sitä rehdisti huoralle itselleen kasvotusten, vaan tullaan tänne asioista itkemään.

Ja muutenkin täällä on hyvin ikävä ilmapiiri, minkä takia tämä ketjukin on tänne tehty. Monissa ketjuissa mennään henkilökohtaisuuksiin, kuten tässäkin useampi teistä vihjailee, ettei minusta olisi tähän työhön, vaikka yksikään teistä ei ole edes minua tavannut, joten teillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten minä asiakkaan kanssa toimin, miten minä työhöni suhtaudun ja mitä siitä ajattelen ja tunnen, millainen olen ja miten hyvin tai huonosti minä mitäkin kestän. Yksikään teistä ei siis ole sellaisessa asemassa, että voisitte tehdä arviota minun sopivuudestani alalle. Kukaan ei ole, paitsi minä itse.

Olen sanonut sen aiemminkin ja sanon se taas, että täällä tulee lähinnä vain paha olo, mikä johtuu siitä, että merkittävä osa kommenteista täällä on hiekkalaatikkokinastelutasolle taanntuneiden aikuisten (?) typerää älämölöä ja toisten haukkumista, eli tässä teille Turskafoorumi vol 2, olkaa hyvä.

PS. Metsänpeto, kyllä tässä työssä on huomattavasti pienempi tuntipalkka kuin tuo heittämäsi parisataa. Ihan niinkuin muka se asiakkaan kanssa vietetty tunti olisi se ainut työtehtävä tässä.  ::)

Sini tokihan susta nyt on alalle, tuskin sä muuten olisit alalla muuten näinkin pikään ollut :)

Mutta...tuntuu et sua ärsyttää tässä skenessä nyt jotkin asiat ihan yleisesti, esim. nyt noi rapsojen tyylit ilmeisesti, ja tietysti niistä jokainen saa olla ihan mitä mieltä vaan. Mutta rapsat kuitenkin on monille tärkeitä ja kirjoittajien tyyli vaihtelee. Onhan täältä poistettu ykstyisyysjuttuja noista rapsoista, joten itse en oikein näe täällä mitään vikaa noissa. Ja jos haluaa jotain pois, niin käsittääkseni sit lähtee koko ketju, mikä musta ihan ok kompromissi sen välillä et asiakkaat haluaa rehellisiä rapsoja, ja toisaalta tytöillä pitää olla oikeus rapsaamattomuuteen. Ja siis hyvä et sit lähtee kai koko ketju, ettei voi valita et ton mä haluun pitää ja ton pois jne. Vaan se on sit kaikki hyvät & huonot tai sit ei mitään.

Mä oon ehkä jotenkin onnistunut skippaan sit ne ikävät ketjut, kun mun fiilis täällä ei oo laisinkaan huono. Pikemminkin päinvastoin, monessa ketjussa hyvää läppää. Mut mulla nyt ei oo koskaan ollut tapana ottaa suurinta osaa forkkajutuista niin vakavasti. Tietty sit varoitukset ja sellaiset on vakavia juttuja, mutta muutenhan tää on vaan ajanviihdettä :)
Tosin täytyy sanoa, et mä en juurikaan lue toisten tyttöjen rapsaketjuja, et jos niissä just on sit se ikävä sävy, niin siitä en oo tietoinen.
Siihen viitaten olisi hyvä saada sit ne tytöt tänne vastaamaan heitä koskeviin juttuihin, täälläkin on jo nähty kuinka kivasti mimmit on laittaneet luun kurkkuun mustamaalaajille. Ja siksi juuri on hyvä että on yhteinen keskustelupaikka, kummankin osapuolen näkemys tapahtuneesta pääsee esille.
Joo, täältä puuttuu paljon tyttöjä, mutta heillehän tästä kannattaa vinkata & toivottavasti tulevaisuudessa nää kehittäisi tuota englanninkielistäkin osiota, niin saataisiin tänne myös muita kuin suomalaisia palveluntarjoajia :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #24 : Tammikuu 22, 2020, 14:34:50 »
Pointtini ei ole se, että kielletään kaikki rapsat, vaan se, että mihin sävyyn täällä naisista kirjoitellaan. Monesti tätä lukiessa tulee sellainen olo, että mikään ei riitä eikä kelpaa, teki huora mitä tahansa. Aina pitää jostain nillittää ja nyrpistää nenäänsä. Ja sitten kun ei voida sanoa sitä rehdisti huoralle itselleen kasvotusten, vaan tullaan tänne asioista itkemään.

Varmaan vahingossa vaan olen lukenut ne rapsat, missä tapaamista ja sihteeriä on hehkutettu maasta taivaaseen ;D
Ihan hyvä foorumi tämä on, omalla negatiivisuudella saa tieteskin hyvänkin näyttämään huonolta.


Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #25 : Tammikuu 22, 2020, 16:46:45 »
Mutta mites kortsut, kun nyt on niin hirvee buumi käynnissä et me kaikki kuollaan muoviin. Pitäisikö kehittää joku bambu/metallikortsu?
Markkinarako olisi ainakin sellaiselle kortsulle, joka hajoaa itekseen luonnossa...vaikka johonkin kosteaan paikkaan laitettaessa.  ;D
Perfektionisti.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #26 : Tammikuu 22, 2020, 21:00:23 »
Äh, minä en tarkoita rapsoja, en ole kommentoinut niitä mitenkään muuten kuin korjannut taas yhden väärinymmärryksen, jonka mukaan toivoisin niiden kieltämistä. En kyllä ymmärrä, miksi minun sanomisista tartutaan aina vain yhteen seikkaan, eikä nähdä koko kuvaa, ja sekin seikka ymmärretään väärin. Tarkoitan yleistä keskustelun tasoa ylipäätään tällä foorumilla. Se on yhtä alhaista kuin Turskiksella, kun mennään henkilökohtaisuuksiin jne.

Hauskasti on havaittavissa piilovittuilua mm. tänne pohjoiseenkin, voi harmi. *tirskis* Mutta oikeasti se ei ole hauskaa, vaan lapsellista itkupotkuraivarointia aikuisilta ihmisiltä. Noo, mutta lisää juoruttavaa (ja mutkan kautta mustamaalattavaa) saanee kivasti esim. minun profiilista, olkaa hyvät, juorujormapetterit! Hihii!

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #27 : Tammikuu 23, 2020, 06:57:30 »
Entäs ilmastonmuutos??  ;D

Puolin ja toisin olisi hyvä arvostaa toisiamme enemmän. Yhteiskunta kun jo ihan tarpeeksi stigmatisoi meitä, niin arvostetaan edes me toisiamme. En toki itsekään ole täydellinen tällä saralla. Paljon tekee jo se, että rakastaa itse itseään, niin on vähemmän sitä häpeää, mitä projisoida toiseen.

Ja koirankakat onkin perseestä, mutta mites sitten kissat, jotka tappavat pikkulintuja ja paskovat naapurin hiekkalaatikkoon..? Sisällä ne pitäisi pitää.


Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #28 : Tammikuu 23, 2020, 07:36:15 »
...
Paljon tekee jo se, että rakastaa itse itseään, niin on vähemmän sitä häpeää, mitä projisoida toiseen.
...

Tosi hyvin sanottu. Pitää tykätä omista hyvistä ja huonoista puolista. Siitä se lähtee.

Ps. Kissat on kivoja😊
Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fight Club
« Vastaus #29 : Tammikuu 23, 2020, 09:09:58 »
Kaikilla foorumeilla on omat ameebansa. Parhaiten niistä pääsee eroon jättämällä ne huomiotta eli omaan arvoonsa. Tämä vaatii hieman paksunahkaisuutta, mutta julkinen valittaminen vain kertoo ameeboille, että hommaa kannattaa jatkaa. Koko foorumin mollaaminen ei missään nimessä paranna ilmapiiriä. Parempi on tehdä ilmoitus ikävästa postauksesta/postaajasta valvojille, siihen on täällä hyvät työkalut. Moderointi on aktiivinen ja näkyvä, ei mene pitkiä aikoja ilman että joku valvojista olisi kirjautuneena. Sanomattakin on selvää, että "bad post nappulaa" ei kannata ameeban jokaisesta postauksesta painaaa, se voi nimittäin menettää tehonsa.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #30 : Tammikuu 23, 2020, 15:53:06 »
Eikös se jotenkin niin mennyt, että jos ei ole tyytväinen palveluntajoajaan - tässä tapauksessa siis foorumiin- niin sitten pitää pitää vaihtaa palveluntarjoajaa. Loppuun vielä tietysti ne tutut lällätykset että halvalla ei saa hyvää ja köyhillehän kaikki on kallista!
Perfektionisti.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fight Club
« Vastaus #31 : Tammikuu 24, 2020, 12:49:58 »
Olen pannut merkille, että täällä pitää "rimmata" turskia, jotta pääsee suosioon, eikä tule kiusatuksi/syrjityksi. Mitä olen aiheesta muutaman kollegan kanssa jutellut, niin näin on ollut jo vuosikausia Sihteeriopistonkin aikana, ja sama toiminta jatkuu myös täällä. Oletteko huomanneet, kuinka täältä on lähtenyt tyttöjä kävelemään? Hmm, mistähän se voisi johtua? Ei hätää, kohta olette onnistuneet savustamaan minutkin ulos, sillä alan olla aika väsynyt tähän menoon.

Savustaminen ja sorsiminenhan johtuvat täysin siitä, että minä en tarjoa tätä kyseistä rimming-palvelua edes rahasta, vaan ilmaisen eriävän mielipiteeni, jos jossain näen vääryyttä (eli kukkahattutäteilen ja "nillitän joka jutusta"), enkä suostu taipumaan ahtaaseen muottiin, joka täällä naiselle, ja varsinkin huoralle, on asetettu. Pitäisi olla kaikesta samaa mieltä, eikä ajatella itse, tai ainakaan ei pidä tuoda ajatuksiaan täällä julki, mikäli ne yhtään poikkeavat turskien ajatuksista. Se on turvallinen keskitie, jota kulkea. Silloin ei putoa kärryiltä, tai leimaannu äkäiseksi kukkahattutädiksi - tämä on tuttua ihan oikeastakin elämästä näin naisen näkökulmasta.

Toki vielä parempi olisi ruskistaa kieltään aina, kun se vain on mahdollista ja samalla pyllistää kollegoille - näin saa turskat kusemaan hunajaa. Tai oikeastaan ensin jos vähän hymyilee kollegoille, ennen kuin kääntyy turskien puoleen lipsuttelemaan, niin saa pidettyä kollegatkin tyytyväisinä, eikä sillat pala takana.

Ymmärrän kyllä hyvin näitä palveluntarjoajia, jotka kulkevat tätä turvallista keskitietä ja heitäkin, jotka "rimmailevat" ihan ilmaiseksi, koska saahan niillä keinoin paljon huomiota ja keikkaa. En silti tuomitse heitä, vaan arvostan ja kunnioitan heitä vertaisina ja kollegoina.

Minä en kuitenkaan ole sellainen, en ole koskaan ollut, se ei ole luontaista minulle, enkä halua itseäni sellaiseen pakottaa, koska silloin toimisin arvojeni vastaisesti, enkä loppujen lopuksi jaksaisi tätä työtä kovinkaan pitkään. Inhoan valehtelua, ja itselle valehteleminen on ehkä pahinta ikinä. Kuten päivätöissäkin ja elämässä yleensä, tässäkin on itselleni tärkeää toimia arvojeni mukaisesti ja rehellisesti. Mikäli se tarkoittaa sitä, että karkoitan turskat luotani, niin sitten se on niin. Olen mieluummin vaikka sitten työtön huora, kuin rahoissa kierivä, mutta kaiken paskan nielevä, heiteltävä esine.

Harmillisesti älämölö on niin äänekästä ja tiheää, että se peittää alleen kaiken muun, mutta onneksi täällä kuitenkin on myös hyvin käyttäytyviä ja huoraa kunnioittavia turskia - kiitos, kun olette. Ja kiitos teille tuesta, ketkä olette sitä piiloteitse osoittaneet. ♥

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #32 : Tammikuu 24, 2020, 12:52:59 »
Suurin osa tapaamistani (varsinkin kotimaisista hupakoista) ei halua olla tän foorumin kanssa tekemisissä lainkaan. Ulkkarit eivät edes tiedä koko paikkaa, eivätkä ole kiinnostuneista myöskään tänne tulemaan, koska paikka ei ole markkinamielessä millään tavalla heille suosiollinen.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fight Club
« Vastaus #33 : Tammikuu 24, 2020, 13:51:09 »
Olen pannut merkille, että täällä pitää "rimmata" turskia, jotta pääsee suosioon, eikä tule kiusatuksi/syrjityksi. Mitä olen aiheesta muutaman kollegan kanssa jutellut, niin näin on ollut jo vuosikausia Sihteeriopistonkin aikana, ja sama toiminta jatkuu myös täällä. Oletteko huomanneet, kuinka täältä on lähtenyt tyttöjä kävelemään? Hmm, mistähän se voisi johtua? Ei hätää, kohta olette onnistuneet savustamaan minutkin ulos, sillä alan olla aika väsynyt tähän menoon.

Tuohon opistoon mun täytyy kyllä kommentoida että asiasta löytyy erilaisia mielipiteitä aika laidasta laitaan. On oltu myös sitä mieltä, että siellä suorastaan suosittiin tyttöjä.

Se miten kukin kokee forkkakirjoittelut on kovin henkilökohtainen asia. Tuskin kukaan voi olla sitä mieltä että esim. Venla olisi kovin turskia nuoleskeleva ollut niin opistolla kuin täälläkään. Ja joo, eihän siitä kaikki oo aina tykänneet. Veikkaisin et eiköhän Venlasta oo aika paljon ns. enemmän paskaa puhuttu netissä kuin monista muista alan tytöistä. Mutta se ei ole koskaan ollut mua kovin kiinnostava seikka. Koska nettikirjoittelut on aina vaan nettikirjoittelua, ei sellainen ainakaan mua jaksa niin hetkauttaa. Ei todellisuus koskaan ole netissä. Mutta, kuten todettua, tämä tietysti on kovin henkilökohtainen asia miten kaiken kokee.

Isoin kiistakapula opistolla taisi olla se että tytöt saivat poistattaa rapsojaan, ja se toteutuu myös täällä. Joidenkin mielestä se taitaa olla sitä tyttöjen suosimista. Tuo ei ole mikään itsestään selvyys että tuollainen mahdollisuus tytöillä on, joten siinä mielessä tyttönä en nyt niin negatiivisesti tähän foorumiin suhtautuisi. ;)
Joo, ymmärrän ettet Sini sinä nyt tarkoittanut rapsoja, mutta tuo rapsa asia on kuitenkin ihan hyvä huomioida.

Yleisetsi, mä en ehkä nyt ihan tajua miten täällä yleisesti puhuttaisiin tytöistä ikävään sävyyn..mutta, en mä tietenkään ole kaikkea lukenut.
Itse kirjoituksissa joskus koitan avata tätä alaa tyttöjen näkökulmasta, joskus jakaa tietoa ja joskus vaan pitää hauskaa. Kaikkeen tuohon tää foorumi toimii mun mielestä oikein hyvin. Mutta mun mielipide tietysti muodostuu vain niistä ketjuista joita oon lukenut, eikä mua kaikki ketjut täällä laisinkaan kiinnosta ja niitä en tietenkään edes lue. Mutta mitä mä olen lukenut niin jopa kovin kivastihan tytöistä enemmistö täällä tuntuu kirjoittelevan. Ainakin mitä mä olen lukenut ja kokenut.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #34 : Tammikuu 24, 2020, 14:21:26 »
Se miten kukin kokee forkkakirjoittelut on kovin henkilökohtainen asia. Tuskin kukaan voi olla sitä mieltä että esim. Venla olisi kovin turskia nuoleskeleva ollut niin opistolla kuin täälläkään.
Yleisetsi, mä en ehkä nyt ihan tajua miten täällä yleisesti puhuttaisiin tytöistä ikävään sävyyn..mutta, en mä tietenkään ole kaikkea lukenut. Mutta mitä mä olen lukenut niin jopa kovin kivastihan tytöistä enemmistö täällä tuntuu kirjoittelevan. Ainakin mitä mä olen lukenut ja kokenut.
Noin minäkin koen tuon asian, mitäpä siihen lisäämään. Hyvä henki täällä on ja sen ylläpito hyödyttää niin ostajaa kuin myyjääkin, siis muikkukukon ostajaa ja myyjää. En nyt äkkiseltään keksi, mitä hyötyä minulle olisi negatiivisuudesta.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #35 : Tammikuu 24, 2020, 15:49:48 »

Tuskin kukaan voi olla sitä mieltä että esim. Venla olisi kovin turskia nuoleskeleva ollut niin opistolla kuin täälläkään.

Venla kulkee omia reiluja polkujaan ja siihen tuskin nuoleskelu mahdu mukaan.

Mistä tulikin mieleen.. OT..
Ketä pitäisi nuoleskella ja mistä jotta joku tulisi avaamaan mun työhuoneen vessan käsienpesulavuaarin.
En tiedä onko siellä tukko jossain vai liittyykö ongelma kellarikerrosviemäriputkiin ja tähän vuodenaikaan.
Joka tapauksessa, aika hitaasti ne vedet menee alaspäin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #36 : Tammikuu 24, 2020, 16:11:11 »
Ainahan voi perustaa oman foorumin. Sellaisen tasokkaan.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fight Club
« Vastaus #37 : Tammikuu 24, 2020, 16:28:56 »

Tuskin kukaan voi olla sitä mieltä että esim. Venla olisi kovin turskia nuoleskeleva ollut niin opistolla kuin täälläkään.

Venla kulkee omia reiluja polkujaan ja siihen tuskin nuoleskelu mahdu mukaan.

Mistä tulikin mieleen.. OT..
Ketä pitäisi nuoleskella ja mistä jotta joku tulisi avaamaan mun työhuoneen vessan käsienpesulavuaarin.
En tiedä onko siellä tukko jossain vai liittyykö ongelma kellarikerrosviemäriputkiin ja tähän vuodenaikaan.
Joka tapauksessa, aika hitaasti ne vedet menee alaspäin.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fight Club
« Vastaus #38 : Tammikuu 24, 2020, 20:03:01 »

Mun mielestä paras tapa muuttaa foorumia siihen suuntaan mihin haluaa on pyrkiä itse näyttämään esimerkkiä. 

Siis sen sijasta että toivoo joidenkin muiden muuttumista. Helpompi on omaan toimintaan vaikuttaa kuin toisten. 😊
Amator

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fight Club
« Vastaus #39 : Tammikuu 24, 2020, 20:53:23 »
No tämä nyt on vähän tällainen foorumi. Sanotaan nyt vaikka turskis kakkonen. Eihän tämä ole oikein liitoon lähtenyt. Ikävä tulee sexwörkkiä ja sen modea Osmoa. Siinä oli sentään mies paikallaan, vaikka tykkäsikin Veikko Huovisesta. Sexwörkin parasta antia oli kaikki ne monet rapsat kollien köyrimisestä ulkomailla. Ympäri maailmaa. Saatana. Äijät paino menemään. Ne olivat kulttuurihistoriallisestikin merkittäviä postauksia ja köyrimisä. Eihän sellaista tarinaa ole missään. Paljon lahjakkaita kirjoittajia. Miehiä joilleka sattui ja tapahtui. LOS veti sellaista varvia Thaimaassa, että tiesin että minun ei tarvitse koskaan nähdä vaivaa istumisessa lentokoneessa Aasiaan asti. Tiedän siitä jo kaiken. EasternFucker pani törötisuisia blondeja vielä sielläkin siperialaisissa kylissä, missä Ville Haapasalokin joutui istumaan vain hampaattomien mummojen kanssa iltanuotiolla kuuntelemsaa itkuvirsien veisausta. EAS oli Pietarin Henry Miller. Oli nussinut varmaan jokaista pietarilaista huoraa. Poika Tampere nussi ja ryyppäsi säännöllisesti tilinsä Berliinissä. Granadon Praha thread lisäsi suomalaisten miesten Tsekin matkailua niin paljon, että hänelle olisi Tsekin matkailuministerin pitänyt myöntää joku kultainen ansiomerkki. Lukiessa Hieronymoksen Teneriffan rapsaa minun piti korkata baarikaappini viimeinen talisker ja avata Serlan nenäliinapaketti. Ja niitä suuria juttuja oli niin paljon. Ja hienoja kolleja, joilla pysyi kynä kädessä. Aivan lukematon määrä...  :D.

Täällä seksisaitin kahleissa ei paljon sitra soi. Kaikki hyvät kirjoittajat ja hienot jutut loistavat poissa olollaan. Seksisaitin Praha ketjussakin hengenlahjojaan viljelevät Kesava ja Shemeika. Kummankaan postauksissa ei tietenkään ole päätä eikä häntää. Praha keskustelukin käydään nykyään pelkästään privaviesteillä. Valitettavasti. Kocour ja DeeDee vähän yrittävät, mutta poissa olollaan loistavat Pioneeri, jablko, speocf76, kuparipilli, Limitless...Aivan mainioita kirjoittajia kaikki. Ovatko kollit lakanneet matkustamasta Prahaan? Tuskinpa. Eivät vaan ilkeä kirjoitella tänne turskiksen varjofoorumille.

Mitä tälle vallitsevalle alakuloiselle tilanteelle voisi tehdä? Ei ehkä mitään. Mutta eikö kannattaisi kuitenkin yrittää. Edes. Sharkin pitäisi vähän miehistyä, ja aivan ensimmäiseksi heittää vittuun tältä foorumilta sellaiset tyhjänpäiväiset paskan jauhajat ja vittuilijat, jotka eivät tälle eivätkä millekään foorumille tai kenellekään ihmiselle elämään tuo mitään lisäarvoa. Kannattaisi aloittaa vaikka näistä jokaiselta muulta foorumilta moneen kertaan bannatuista Kesavasta (Eggmond, NakkeNakuttaja...), irritaatiosta, Nimarasta...Ehkä tällainen liike innostaisi myös vähän älykkäämpää ja lahjakkaampaa kirjoittajaporukkaa liittymään mukaan. Jos Sharkki tekee miehen työn, niin lupaan houkutella Praha ketjuun ne vanhat kirjoittajat takaisin ja katsoa että se ketju pelittää.

Toivossa on hyvä elää. En nyt muista että sanoiko sen lude vai täi. Eiku se olikin lapamato. Mutta kuitenkin  :D

P.S. Tämäkin postaus varmasti kohta katoaa. Kuten täällä kaikki postaukset joissa yhtään kritisoi tai yrittää edes vähän parantaa tätä foorumia. Olen sen saanut huomata. Kannattaa ottaa aina kuvakaappaukset omista postauksistaan  :).

Hyvin kirjoitettu......mutta ikävä kyllä varmaan aivan turhaan.  :-\