Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Vieras0242:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Kesäkuu 03, 2021, 10:35:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Golddigger - Kesäkuu 02, 2021, 23:18:11 ---Avasin ekan kerran tämän ketjun. Täytyy sanoa että petyin kun täällä ei ollutkaan Brad Pittiä.
--- Lainaus päättyy ---
No oli sekin täällä aiemmin mutta lähti kyynelsilmin pois kun Kovat Karjut ja NiinaK:kin täällä sanan säilää heiluttelivat niin armottomasti.
--- Lainaus päättyy ---
Pekosella on omituiset ylpeyden aiheet. Eikö Turskafoorumilla ole enää tarpeeksi kiusattavia? Ihan tarpeeksi monta hyvää kirjoittajaa on poistunut saitilta ja tollasella asenteella saatte varmaan muitakin riittävän pahalle mielelle, että tänne ei viitsi enää kirjoittaa. Ollaan kuitenkin kaikki aikuisia - yritetään käyttäytyä sen mukaisesti.
Lifti:
Niin....ketjun nimihän on fightclub ja ihan siitä syystä ettei se paska rönsyile muualle.
Toki täällä saa myös itkeä, ymmärtää ja halailla puita.
Vieras0242:
^ noh, itsehän nimen keksin, joten kai saan vain syyttää itseäni. Normaalit käyttäytymissäännöt kuitenkin luulisi pätevän missä tahansa tällä saitilla. Vaikka ei puita halattaisikaan, ei se automaattisesti tarkoita että luodaan joku pimeän verkon koulukiusaajien paratiisi, jossa mitään sääntöjä ei ole. Ilkein voittakoon. Mutta tiedän kyllä että tämä on turhaa - vaikka Liftin/Vaarin kanssa asioista voi välillä keskustella ihan järkevästikin, ihan kaikkiin se ei tunnu pätevän..
Vieras0240:
^ Kyllä täällä moderointi toimii loistavasti. Itse ainakii luotan ja hyväksyn, että jos paskaa lässytän niin se poistetaan ja hyvä niin. Muutamia ketjuja on missä revitellään enemmän, mutta kuten Lifti sanoi, pidetään ne niissä. Itse siirrän keskustelun Fight Clubiin jos on huono päivä ja tekee mieli aukoa päätään ja niin tekee myös modet. Anonyymiksi keskustelupalstaksi tämä toimii mielestäni loistavasti
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: M15t3rG - Kesäkuu 03, 2021, 11:33:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Kesäkuu 03, 2021, 10:35:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Golddigger - Kesäkuu 02, 2021, 23:18:11 ---Avasin ekan kerran tämän ketjun. Täytyy sanoa että petyin kun täällä ei ollutkaan Brad Pittiä.
--- Lainaus päättyy ---
No oli sekin täällä aiemmin mutta lähti kyynelsilmin pois kun Kovat Karjut ja NiinaK:kin täällä sanan säilää heiluttelivat niin armottomasti.
--- Lainaus päättyy ---
Pekosella on omituiset ylpeyden aiheet. Eikö Turskafoorumilla ole enää tarpeeksi kiusattavia? Ihan tarpeeksi monta hyvää kirjoittajaa on poistunut saitilta ja tollasella asenteella saatte varmaan muitakin riittävän pahalle mielelle, että tänne ei viitsi enää kirjoittaa. Ollaan kuitenkin kaikki aikuisia - yritetään käyttäytyä sen mukaisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Jo jo on tyypillä otsaa!
Itsehän tämän olet keksinyt joten revi siitä. Harvemmin minä mitään riitoja olen aloitellut, mutta jatkan kyllä, vieläpä ilomielin.
Mutta hyvä idea tämä fight club ja ketjujen siirto tänne moderaattorin toimesta on, siitä ei pääse mihinkään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta