Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (32/158) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Tammikuu 03, 2021, 22:35:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 03, 2021, 21:35:53 ---^ Minähän vittuilen sinulle ihan suoraan ja avoimesti, aina kun mahdollista, koska olet persreikä.
Mutta en nurkan takana raukkamaisesti, näkymättömissä sotke siihen ulkopuolisia ja nimittele aivovammaiseksi.

Jos sinua loukkaan niin puhu suoraan minulle ja jätä muut ulkopuolelle, paskahousu.

Ymmärsitkö pointin vai eikö sulla aivokapasiteetti riitä edes siihen.

--- Lainaus päättyy ---
Itse sotkit nurkan takana näkymättömissä mukaan ulkopuolisen ja nimittelit ceepeeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Rapukoissa näkyy aika. Niin annetuissa kuin saaduissa.
Ole hyvä ja julkaise niin nähdää miten se homma taas menikään.

Mikäli sun aivokapasiteetti ei riitä edes tulkita kellonaikoja niin...best of luck to you ceepee no.2

Kesava:
Mitä sillä kellonajalla on väliä?

Väitit: "Mutta en nurkan takana raukkamaisesti, näkymättömissä sotke siihen ulkopuolisia ja nimittele aivovammaiseksi."

Mutta juurikin noin toimit itse.

Lifti:
Pistä ne viestit nyt tulee pulun nussija ja lopeta se itkeminen.

Kesava:
^Etkö enää itse muista mitä olet kirjoittanut?  :o

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Tammikuu 03, 2021, 23:23:56 ---^Etkö enää itse muista mitä olet kirjoittanut?  :o

--- Lainaus päättyy ---

Tää meni taas tähän.
Yhtä onnetonta kun sun kahville tuleminen.

Mutta yritäs nyt saada aikaiseksi.
Sun annettu klo 17.11 ja mun vastaus klo 17.20

Edittiä: Vastasin tyyliin:

Lähinnä huorilta tulee (eli ei aivovammaisilta) Ne tajuaa että olet ihan vitun mutantti. Käsittämätöntä että kykenet noin kusipäiseen käytökseen naisia kohtaan ja ihailet  Ceepeetä (eli DeeDeetä) ja niitä jotka kohtelee huonosti na...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta