Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (31/158) > >>

Vieras0116:
^ Eli sut sai nauramaan ku joku alkoi itkemään :) Toihan on ihan perus Yin&Yang hommaa :D

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Afctyk - Tammikuu 03, 2021, 17:43:10 ---^ Eli sut sai nauramaan ku joku alkoi itkemään :) Toihan on ihan perus Yin&Yang hommaa :D

--- Lainaus päättyy ---

Ei joku vaan yksi bannilaakson kuninkaista.
Mutanttien itkeminen on parasta viihdettä ja mutanttien itkettäminen on toiseksi parasta.

Ja ihan yleisetikin, miehen vikinä on aina huvittavaa  :whipping:

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 03, 2021, 17:27:03 ---No nyt se Kesava alkoi itkemään mulle samalla tyylillä kuin eräs toinen hengenheimolainen.
Eli niin että te ette sitä näe.

--- Lainaus päättyy ---
Sinä puolestasi yritit vittuilla mule ihan omalla yksitoikkoisella tyylilläsi jotain sekavaa jostain mutanteista soperrellen.

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 03, 2021, 17:27:03 ---Nää on just näitä että sanotaan jotain haista vittua näkymättömästi ja sitten hetken päästä itketään modelle.

--- Lainaus päättyy ---
Jälleen väärin. Mutta jatka toki hallisinaatioitasi.

Lifti:
^ Minähän vittuilen sinulle ihan suoraan ja avoimesti, aina kun mahdollista, koska olet persreikä.
Mutta en nurkan takana raukkamaisesti, näkymättömissä sotke siihen ulkopuolisia ja nimittele aivovammaiseksi.

Jos sinua loukkaan niin puhu suoraan minulle ja jätä muut ulkopuolelle, paskahousu.

Ymmärsitkö pointin vai eikö sulla aivokapasiteetti riitä edes siihen.

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 03, 2021, 21:35:53 ---^ Minähän vittuilen sinulle ihan suoraan ja avoimesti, aina kun mahdollista, koska olet persreikä.
Mutta en nurkan takana raukkamaisesti, näkymättömissä sotke siihen ulkopuolisia ja nimittele aivovammaiseksi.

Jos sinua loukkaan niin puhu suoraan minulle ja jätä muut ulkopuolelle, paskahousu.

Ymmärsitkö pointin vai eikö sulla aivokapasiteetti riitä edes siihen.

--- Lainaus päättyy ---
Itse sotkit nurkan takana näkymättömissä mukaan ulkopuolisen ja nimittelit ceepeeksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta