Kissalan poikien piti käydä naapuria rauhoittelemassa. Mikä vittu teitä työttömiä vaivaa?
Uutiset:
 Puutarhuri
								Puutarhuri

Nauttii muiden arvostusta

Puutarhuri
								Puutarhuri

Puutarhuri
								Puutarhuri

.
. Vieras0361
								Vieras0361
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
 JuliaK
								JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
							Saisi mikroaaltouunilla pillua
						uusi verokortti astuu voimaan helmikuun alusta, tammikuu menee vielä vanhalla.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
Pitäs nollaantua Tammikuussa. Veikkaan, että työnantaja tehnyt virheen
 Vieras0361
								Vieras0361
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						uusi verokortti astuu voimaan helmikuun alusta, tammikuu menee vielä vanhalla.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
Nollaantuu.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
 JulianMiesNokia
								JulianMiesNokia

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Puutarhuri
								Puutarhuri

Puutarhuri
								Puutarhuri