Kissalan poikien piti käydä naapuria rauhoittelemassa. Mikä vittu teitä työttömiä vaivaa?
Uutiset:
Puutarhuri

Nauttii muiden arvostusta

Puutarhuri

Puutarhuri

.
Vieras0361
Kelpo kaveri
Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
uusi verokortti astuu voimaan helmikuun alusta, tammikuu menee vielä vanhalla.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
Pitäs nollaantua Tammikuussa. Veikkaan, että työnantaja tehnyt virheen
Vieras0361
Kelpo kaveri
uusi verokortti astuu voimaan helmikuun alusta, tammikuu menee vielä vanhalla.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
Nollaantuu.Ihmettelin tänään palkkapäivänä, kun tilille ilmaantunut summa tuntui kovin pieneltä, vaikka olin takonut tunteja sisään kädet rakoilla. Vuosituloraja oli päässyt ylittymään ja niinpä ylimenevä osuus oli mennyt lisäprosentille. Ei tuo nyt talouttani kaada, mutta vähän harmittaa kuitenkin.
JulianMiesNokia

Näyttää hyvää esimerkkiä
Puutarhuri

Puutarhuri

Freyja

Rakastajien aatelia
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua