^^ Ikävä kuulla.  Ei voi kuin toivottaa temppiä sinne.
 Ei voi kuin toivottaa temppiä sinne.  
 Ei voi kuin toivottaa temppiä sinne.  Uutiset:
 Kesava
								Kesava

Nauttii muiden arvostusta
 Ei voi kuin toivottaa temppiä sinne.   Venla
								Venla

Foorumihierarkian huipulla
						Kanyyli laitettiin takaisin. CRP 120

MariaEnkeli
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						Päästelin tänään töissä hieman turhan antaumuksella ärräpäitä kokouksessa, jossa se ei ollut ihan soveliasta.
Huomaan ärsyyntyväni muutenkin nyt vähän herkästi, niin pitäisi varmaan vaan lukittautua jonnekin luolaan muutamaksi päiväksi 😏
PMS?
Eiku ai hitsi, vissiin on naisvihaa puhua menkoista...
Äh, mä annan silti palaa, koska mun lempiaihe.
Täällä menkat päällä, ja jo lauhkea vaihe siis menossa. Mutta mietin että näitähän voisi hyödyntää jos olisi sellaisia ass kicking hommia hoidettava, ajottaisi ne aina ennen menkkoja tehtäväksi, niin saisi jengi kunnolla huutia.
Kanyyli laitettiin takaisin. CRP 120Tsemppiä täältäkin 💪🏾

Venla
								Venla

Päästelin tänään töissä hieman turhan antaumuksella ärräpäitä kokouksessa, jossa se ei ollut ihan soveliasta.
Huomaan ärsyyntyväni muutenkin nyt vähän herkästi, niin pitäisi varmaan vaan lukittautua jonnekin luolaan muutamaksi päiväksi 😏
PMS?
Eiku ai hitsi, vissiin on naisvihaa puhua menkoista...
Äh, mä annan silti palaa, koska mun lempiaihe.
Täällä menkat päällä, ja jo lauhkea vaihe siis menossa. Mutta mietin että näitähän voisi hyödyntää jos olisi sellaisia ass kicking hommia hoidettava, ajottaisi ne aina ennen menkkoja tehtäväksi, niin saisi jengi kunnolla huutia.
Taitaa olla PMS. Koska hetki sitten oli "panen kaikkea mikä liikkuu" - ovulaatio 😁 Onneksi kohta siis tulossa pari veristä, mutta mielentilalta seesteistä päivää. Ja sitten lähtee taas uusi kiekka 😉😁

Mie
								Mie

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Kun ei millään haluttais ketään ulkkista tänne tahtoa. Luotan(tin) enemmän kotimaisiin hupsuihin.
  Kun ei millään haluttais ketään ulkkista tänne tahtoa. Luotan(tin) enemmän kotimaisiin hupsuihin.  
 Vieras0422
								Vieras0422

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä

Oharit jotka minulle tehtiin! Varasin huoneen f....ta kun sovittiin hupsun kanssa treffit yöksi sinne. No mä oon paikalla, mutta tyvär ei!! Just ilmoitti ettei pystykkään tulemaan! Että se siitä sitten! Onneksi molemmat kädet kuitenkin pelaa!Kun ei millään haluttais ketään ulkkista tänne tahtoa. Luotan(tin) enemmän kotimaisiin hupsuihin.
 se on sitä yrittäjän vapautta.
 se on sitä yrittäjän vapautta. Venla
								Venla

Oharit jotka minulle tehtiin! Varasin huoneen f....ta kun sovittiin hupsun kanssa treffit yöksi sinne. No mä oon paikalla, mutta tyvär ei!! Just ilmoitti ettei pystykkään tulemaan! Että se siitä sitten! Onneksi molemmat kädet kuitenkin pelaa!Kun ei millään haluttais ketään ulkkista tänne tahtoa. Luotan(tin) enemmän kotimaisiin hupsuihin.

Vieras0240
								Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						hienoo olla hotellihuoneessa yksin runkkaamassase on sitä yrittäjän vapautta.
 kilikello
								kilikello

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi
						 Mä tarvisin nyt jotain raivoliikuntaa tai kunnon alistamissession, mutta ei kun pitää opiskella
 Mä tarvisin nyt jotain raivoliikuntaa tai kunnon alistamissession, mutta ei kun pitää opiskella  
 Vieras0265
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						Mä tarvisin nyt jotain raivoliikuntaa tai kunnon alistamissession, mutta ei kun pitää opiskellaKeskitys nyt koulutyttö siihen opiskeluun....sitten illalla taas leikitään

Ppelto
								Ppelto

Kouluunpaluu harmittaa, opiskelijaterveydenhuollon kusisuus harmittaa, luentojen sijoittuminen juuri asiakkaiden haluamien aikojen päälle harmittaa, Onlyfansin perseily ja Fanslyyn materiaalien siirtämisen työläys harmittaa, pohjaan palanut ruoka harmittaa... toisin sanoin, KAIKKI harmittaa!Mä tarvisin nyt jotain raivoliikuntaa tai kunnon alistamissession, mutta ei kun pitää opiskella
 opiskeluun 😏
 opiskeluun 😏 Letsmenoks
								Letsmenoks

Rakastajien aatelia
							Rakastajien aatelia
						 Venla
								Venla

Pankkikortit tietenkin toisten housujen taskussa, huoh...