Miks aina kun menee kauppaan ja ajettelee esim. ettei osta spagettia kun siellä kaapissa on täyspussi ja sitten kun pääsee himaan, niin löytyy neljä ja puoli spagetti pussista. Laittaa miettimään miksi yleensä on säästänyt neljä ja puoli spagetti kaappiin eikä vaan keittänyt niitäkin.
Ja siis tää hommahan menee myös toisinpäin...ei yhtään riisiä jemmassa, ostampa paketin ja kaapissa onkin kaksi täyttä ja yksi mistä on otettu ehkä teelusikallinen.
Ja siis tää hommahan menee myös toisinpäin...ei yhtään riisiä jemmassa, ostampa paketin ja kaapissa onkin kaksi täyttä ja yksi mistä on otettu ehkä teelusikallinen.



