Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 2283091 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #13720 : eilen kello 21:31:37 »
Kuten todettu, foorumi-minä ja oikea minä.
Tämä totisesti teki iloiseksi. Sellaisen hieman kyynisen ja vittumaisenkin foorumi-imagon takana onkin rehti ja kiva Kalevi, joka soittaa seksityöntekijälle hänen toiveensa mukaisesti Fonecta-numerolla. 🥰

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13721 : eilen kello 21:33:48 »
Tämä totisesti teki iloiseksi. Sellaisen hieman kyynisen ja vittumaisenkin foorumi-imagon takana onkin rehti ja kiva Kalevi, joka soittaa seksityöntekijälle hänen toiveensa mukaisesti Fonecta-numerolla. 🥰
Ristin sinut uudestaan Kellopeliappelsiinin sijaan Fonecta-Kaleviksi. 😅

Poissa Teroterava

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13722 : eilen kello 22:00:52 »
Espoo ottaa käyttöön nollapäästövyöhykkeet kuorma- ja pakettiautoille. Eli siis kieltää diesel- ja bensakäyttoiset autot tietyissä osissa kaupunkia kokonaan. Toivottavasti kiellosta ottaa mallia myös muut kaupungit ja kielto laaajenee henkilöautoihin.  :headbang:

Iloiseksi teki myös torstaina voimaan astuva uusi huoneenvuokralaki, joka kieltää tupakoinnin parvekkeille.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:05:19 kirjoittanut Teroterava »
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Bbw-Pihla

• Full Member
  • Galleria (15)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13723 : eilen kello 22:08:14 »
^Olet siis keplotellut asiakkaaksi siitäkin huolimatta, vaikka en halunnut tavata sua..?
Mielestäni jos mies kunnioittaa tapaamisella naisen ehtoja ja rajoja, niin miehellä on oikeus tulla asiakkaaksi. En itse näe netissä kirjoittelun syynä sille että jotain ei ottaisi asiakkaaksi. Tai sitten on kyllä mielipiteen ja sananvapaus laitettu nollaan, mikä on aika tylyä. Mutta tietysti netissä kirjoittaessa kun tuo mielipiteensä esille, niin pitäisi se tehdä mahdollisimman fiksusti sillä tavalla että pyrkii välttämään loukkaamasta ihmisiä.

Mikään velvollisuushan ei hupakollakaan ole ottaa kaikkia asiakkaaksi, siinähän ois mielipiteen ja sananvapaus laitettu nollaan.

Poissa Amatöörigynekologi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13724 : eilen kello 22:52:03 »
^Olet siis keplotellut asiakkaaksi siitäkin huolimatta, vaikka en halunnut tavata sua..?
Mielestäni jos mies kunnioittaa tapaamisella naisen ehtoja ja rajoja, niin miehellä on oikeus tulla asiakkaaksi. En itse näe netissä kirjoittelun syynä sille että jotain ei ottaisi asiakkaaksi. Tai sitten on kyllä mielipiteen ja sananvapaus laitettu nollaan, mikä on aika tylyä. Mutta tietysti netissä kirjoittaessa kun tuo mielipiteensä esille, niin pitäisi se tehdä mahdollisimman fiksusti sillä tavalla että pyrkii välttämään loukkaamasta ihmisiä.

Mikään velvollisuushan ei hupakollakaan ole ottaa kaikkia asiakkaaksi, siinähän ois mielipiteen ja sananvapaus laitettu nollaan.

Tämä on juuri näin. Edes taksikuskin ei tarvitse ottaa kaikkia asiakkaakseen. Syynä vaikka ihan vaan oma työturvallisuus ja -mukavuus sekä asiakkaan yleinen luotettavuus.

Netissä loputtomasti vänkäämällä ja jankkaamalla turskakandidaatti tuskin omaa asiaansa edistää palveluntarjoajien tai siviilinaistenkaan keskuudessa  ::)
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:53:44 kirjoittanut Amatöörigynekologi »
En oo gynekologi, mut voin mä maistaa 😋

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13725 : eilen kello 22:57:56 »
Ei kai kukaan oikeasti ole niin typerä että soittaa seksityöntekijälle oikealla Fonecta-numerolla? 😹😹😹
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa FlamingSword

• Full Member
« Vastaus #13726 : eilen kello 23:16:25 »

Tämä on juuri näin. Edes taksikuskin ei tarvitse ottaa kaikkia asiakkaakseen. Syynä vaikka ihan vaan oma työturvallisuus ja -mukavuus sekä asiakkaan yleinen luotettavuus.

Netissä loputtomasti vänkäämällä ja jankkaamalla turskakandidaatti tuskin omaa asiaansa edistää palveluntarjoajien tai siviilinaistenkaan keskuudessa  ::)
Toi taksikuskivertaus oli hauska, kun koskaan en ole kuullut että taksikuski ei ottaisi jotain asiakkaaksi, jos asiakas on netissä kirjoitellut juttuja, ja muuten tunnetaan turvallisena ja kunnollisena asiakkaana...

Tämä maksuseksiscene on itse asiassa ainoa scene, jonka tiedän jossa asiakas ei saa kritisoida mitä ostaa.

Ja on myös niitä hupakoita joita ei kiinnosta edes mitä kukin kirjoittelee jos ovat tykänneet muuten ihmisestä. Sen takia minullakin on vielä vakkareita.

Poissa FlamingSword

• Full Member
« Vastaus #13727 : eilen kello 23:21:05 »
Eräs kaveri täällä muuten antoi hyvän ohjeen, ja sitä olen noudattanut silloin kun yritän saada aikaa muilta kuin vakkareilta :)