Arhis. 

Uutiset:
Arhis.Vieläkö se Juoppomäki asuu edukkaasti Hitas-asunnossa, kymppitonnin kuukausituloillaan?
Varsinainen köyhien ystävä. 
Äijä kauhisteli veroprosenttiaan, ni siks halukas vaihtamaan duuniaan... Onhan se tietysti vassarille outoa käydä töissä, ja että siitä maksetaan verotkin.Arhis.Vieläkö se Juoppomäki asuu edukkaasti Hitas-asunnossa, kymppitonnin kuukausituloillaan?Varsinainen köyhien ystävä.

MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
^^ Pelkkää hyvää olen kuullut Vivecasta..,minä en vain pääse vierailulle..😯
Epistä😥
Ei pääse moni muukaan haluava.. 🙃
Ei pääse moni muukaan haluava.. 🙃
^Olet siis keplotellut asiakkaaksi siitäkin huolimatta, vaikka en halunnut tavata sua..?Mielestäni jos mies kunnioittaa tapaamisella naisen ehtoja ja rajoja, niin miehellä on oikeus tulla asiakkaaksi. En itse näe netissä kirjoittelun syynä sille että jotain ei ottaisi asiakkaaksi. Tai sitten on kyllä mielipiteen ja sananvapaus laitettu nollaan, mikä on aika tylyä. Mutta tietysti netissä kirjoittaessa kun tuo mielipiteensä esille, niin pitäisi se tehdä mahdollisimman fiksusti sillä tavalla että pyrkii välttämään loukkaamasta ihmisiä.
On hyvä pystyä erottelemaan foorumi-ihminen ja live-ihminen. Nämä eivät välttämättä ole kaksi samaa asiaa.
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
On hyvä pystyä erottelemaan foorumi-ihminen ja live-ihminen. Nämä eivät välttämättä ole kaksi samaa asiaa.Foorumi-Kellopeliappelsiini tuomitsee Fonecta-seksityöntekijät, mutta live-Kellopeliappelsiini rimpauttelee rehdisti Fonecta-numerolla. 😊
Ja ei, en keplotellut. Noudatin annettuja ohjeita ja toimin niiden mukaan.
Julkisen numeron vaatiminen.
Ja ihmetyttää että joku älykääpiö asikas vielä tähän suostuu.