Kuten todettu, foorumi-minä ja oikea minä.Tämä totisesti teki iloiseksi. Sellaisen hieman kyynisen ja vittumaisenkin foorumi-imagon takana onkin rehti ja kiva Kalevi, joka soittaa seksityöntekijälle hänen toiveensa mukaisesti Fonecta-numerolla. 🥰
Uutiset:
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Kuten todettu, foorumi-minä ja oikea minä.Tämä totisesti teki iloiseksi. Sellaisen hieman kyynisen ja vittumaisenkin foorumi-imagon takana onkin rehti ja kiva Kalevi, joka soittaa seksityöntekijälle hänen toiveensa mukaisesti Fonecta-numerolla. 🥰
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Ristin sinut uudestaan Kellopeliappelsiinin sijaan Fonecta-Kaleviksi. 😅Kuten todettu, foorumi-minä ja oikea minä.Tämä totisesti teki iloiseksi. Sellaisen hieman kyynisen ja vittumaisenkin foorumi-imagon takana onkin rehti ja kiva Kalevi, joka soittaa seksityöntekijälle hänen toiveensa mukaisesti Fonecta-numerolla. 🥰
Bbw-Pihla

Nauttii muiden arvostusta
^Olet siis keplotellut asiakkaaksi siitäkin huolimatta, vaikka en halunnut tavata sua..?Mielestäni jos mies kunnioittaa tapaamisella naisen ehtoja ja rajoja, niin miehellä on oikeus tulla asiakkaaksi. En itse näe netissä kirjoittelun syynä sille että jotain ei ottaisi asiakkaaksi. Tai sitten on kyllä mielipiteen ja sananvapaus laitettu nollaan, mikä on aika tylyä. Mutta tietysti netissä kirjoittaessa kun tuo mielipiteensä esille, niin pitäisi se tehdä mahdollisimman fiksusti sillä tavalla että pyrkii välttämään loukkaamasta ihmisiä.
Amatöörigynekologi
Kelpo kaveri
^Olet siis keplotellut asiakkaaksi siitäkin huolimatta, vaikka en halunnut tavata sua..?Mielestäni jos mies kunnioittaa tapaamisella naisen ehtoja ja rajoja, niin miehellä on oikeus tulla asiakkaaksi. En itse näe netissä kirjoittelun syynä sille että jotain ei ottaisi asiakkaaksi. Tai sitten on kyllä mielipiteen ja sananvapaus laitettu nollaan, mikä on aika tylyä. Mutta tietysti netissä kirjoittaessa kun tuo mielipiteensä esille, niin pitäisi se tehdä mahdollisimman fiksusti sillä tavalla että pyrkii välttämään loukkaamasta ihmisiä.
Mikään velvollisuushan ei hupakollakaan ole ottaa kaikkia asiakkaaksi, siinähän ois mielipiteen ja sananvapaus laitettu nollaan.

Ei kai kukaan oikeasti ole niin typerä että soittaa seksityöntekijälle oikealla Fonecta-numerolla? 😹😹😹Kuten todettu, foorumi-minä ja oikea minä.Tämä totisesti teki iloiseksi. Sellaisen hieman kyynisen ja vittumaisenkin foorumi-imagon takana onkin rehti ja kiva Kalevi, joka soittaa seksityöntekijälle hänen toiveensa mukaisesti Fonecta-numerolla. 🥰
Toi taksikuskivertaus oli hauska, kun koskaan en ole kuullut että taksikuski ei ottaisi jotain asiakkaaksi, jos asiakas on netissä kirjoitellut juttuja, ja muuten tunnetaan turvallisena ja kunnollisena asiakkaana...
Tämä on juuri näin. Edes taksikuskin ei tarvitse ottaa kaikkia asiakkaakseen. Syynä vaikka ihan vaan oma työturvallisuus ja -mukavuus sekä asiakkaan yleinen luotettavuus.
Netissä loputtomasti vänkäämällä ja jankkaamalla turskakandidaatti tuskin omaa asiaansa edistää palveluntarjoajien tai siviilinaistenkaan keskuudessa