Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 1638034 kertaa)

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #11920 : eilen kello 16:17:33 »
Mehevä veronpalautus, jeee!  :headbang:  Ei muuta kuin rairai!  :boozing:  ...tai ehkä sittenkin nainai!  :behind: :blowjob:

Joo. Muhkea veronpalautus tuntui kyllä mukavalta. Jotenkin se tuntuu aina sellaiselta ylimääräiseltä "lahjalta", vaikka ihan itse tienattua rahaahan sekin tietysti on. Minusta tuntuu, että veronpalautuksilla täytyy aina ostaa jotakin näkyvää, että se ei häviä pelkkään arkipäivän elämiseen. Nyt päätin ostaa laadukkaan sähköavusteisen maastopyörän. Sellaisen fatbiken. Ei siihen ihan saamani veronpalautus riitä, mutta laitan loput säästöistäni. Olen jo pitkään harkinnut sellaisen ostoa ja käynyt Oulun pyöräliikkeissä katsomassa erilaisia pyöriä ja koeajanutkin niitä. Ostan sen syksyllä Malagasta ja Espanjaa varten. Olen velipojan pyörällä käynyt ajelemassa Costa del Solin rannikolle rakennettuja hienoja pyöräteitä pitkin, ja nyt aion laajentaa retkiäni myös sisämaahan päin ja maastoreiteille. Vaikean astmani takia en voi oikein harrastaa mitään ryskälajeja. Se on ollut vähän vaikea asia hyväksyä. Malagassa lähinnä vaan tallailen ja sauvakävelen rannalla. Nyt voin liittää sen pyöräilyn mukaan ohjelmaani.   
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #11921 : eilen kello 17:26:47 »
Lämmin sää vai pimppi? No mennään nyt tänään yllättäen märällä pimpillä, eikä sääkään ollut hullumpi    :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 60 )

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #11922 : eilen kello 22:26:51 »
Livemusiikki, biisit joista jokaisen sanat osasin laulaa ulkoa, Pantsen tiluttelu ja iloiset fanit!  :headbang:

#eppunormaali #wanhojen setien bändit

Livekonsertit 2025: 21  (2024:20)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11923 : eilen kello 23:05:53 »
Mehevä veronpalautus, jeee!  :headbang:  Ei muuta kuin rairai!  :boozing:  ...tai ehkä sittenkin nainai!  :behind: :blowjob:

Joo. Muhkea veronpalautus tuntui kyllä mukavalta. Jotenkin se tuntuu aina sellaiselta ylimääräiseltä "lahjalta", vaikka ihan itse tienattua rahaahan sekin tietysti on. Minusta tuntuu, että veronpalautuksilla täytyy aina ostaa jotakin näkyvää, että se ei häviä pelkkään arkipäivän elämiseen. Nyt päätin ostaa laadukkaan sähköavusteisen maastopyörän. Sellaisen fatbiken. Ei siihen ihan saamani veronpalautus riitä, mutta laitan loput säästöistäni. Olen jo pitkään harkinnut sellaisen ostoa ja käynyt Oulun pyöräliikkeissä katsomassa erilaisia pyöriä ja koeajanutkin niitä. Ostan sen syksyllä Malagasta ja Espanjaa varten. Olen velipojan pyörällä käynyt ajelemassa Costa del Solin rannikolle rakennettuja hienoja pyöräteitä pitkin, ja nyt aion laajentaa retkiäni myös sisämaahan päin ja maastoreiteille. Vaikean astmani takia en voi oikein harrastaa mitään ryskälajeja. Se on ollut vähän vaikea asia hyväksyä. Malagassa lähinnä vaan tallailen ja sauvakävelen rannalla. Nyt voin liittää sen pyöräilyn mukaan ohjelmaani.   

En tiedä, mutta voi olla Espanjassa fatbiket aika harvinaisia, niin kuin ovat suuressa osassa maailmaa. Siis ainakin siinä merkityksessä kuin Oulussa sana ymmärretään: koitin etsiä fatbike malaga ja tuli pelkästään jotain käsikaasulla ajettavia härveleitä joissa on polkimet vain näön vuoksi. Ihan huollettavuuden ja osien saatavuuden yms. takia kannattaa ehkä siellä ottaa joku tavallinen eMTB.

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #11924 : eilen kello 23:50:18 »
^Kiitos hyvästä vinkistä palvelunostaja. Täytyypä tutkia asiaa ja miettiä. Aivan hyvin minä voin ostaa sen pyörän Oulustakin. Katsoin netistä, että Finnairilla polkupyörän kuljettaminen Oulusta Malagaan maksaa noin 100 euroa. Tietenkin varaosat ja huolto pelaisivat varmemmin, jos ostaisi sen pyörän Malagasta. Onko tuollainen eMTB tarkoitettu enemmän sellaisiin vaikeisiin ja rankkoihin maastoihin. Minulla ei ole tarkoitus laskeutua polkupyörällä alas Sierra Nevadalta Granadaan. Ikäkin asettaa jo esteitä kovin akrobaattisille urheilusuorituksille. Tarvitsen sitä pyörää lähinnä maantieajoon ja pyöräteille Costa del Solin rannikolla. Jotain helppoja reittejä voin ajaa maastossakin.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #11925 : tänään kello 13:21:22 »
Tuli nuoruus mieleen -> ei ole isolohkon soundin voittanutta
https://www.facebook.com/reel/1995741054435960

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11926 : tänään kello 13:50:05 »
^Kiitos hyvästä vinkistä palvelunostaja. Täytyypä tutkia asiaa ja miettiä. Aivan hyvin minä voin ostaa sen pyörän Oulustakin. Katsoin netistä, että Finnairilla polkupyörän kuljettaminen Oulusta Malagaan maksaa noin 100 euroa. Tietenkin varaosat ja huolto pelaisivat varmemmin, jos ostaisi sen pyörän Malagasta. Onko tuollainen eMTB tarkoitettu enemmän sellaisiin vaikeisiin ja rankkoihin maastoihin. Minulla ei ole tarkoitus laskeutua polkupyörällä alas Sierra Nevadalta Granadaan. Ikäkin asettaa jo esteitä kovin akrobaattisille urheilusuorituksille. Tarvitsen sitä pyörää lähinnä maantieajoon ja pyöräteille Costa del Solin rannikolla. Jotain helppoja reittejä voin ajaa maastossakin.

Siis joku ihan tavallinen maastopyörä sähkömoottorilla. Ei tosiaan varmaan kannata kaikkein urheilullisemmasta päästä katsoa vaan enempi sellaista mitä jengi käyttää työmatkoihin yms. Joku tämmöinen on varmaan suunnilleen sitä mitä haluat. Tai iästä riippuen joku läpiastuttava malli, mutta sinähän vaikutat olevan vielä varsin vetreä. Mut ei mulla ole näistä omaa kokemusta, ei ole mun skene.

Sähköpyörän akkua ei yleensä saa viedä lentokoneeseen. Kantsii selvittää kunnolla etukäteen mikä onnistuu jos on jotain sellaista mielessä.

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #11927 : tänään kello 13:55:23 »
Syyskuun keikat on muutamia vapaita slotteja lukuunottamatta täynnä. :inlove:

Aivan upeaa Noora. Tässä huomaat, kuinka Sinunkin panostasi tässä kallisarvoisessa työssä tarvitaan. Akuutti naisen tarve, jatkuvat paineet "työkalussa" päivästä toiseen ja viikosta viikkoon. Ympäri Suomen miehet tarvitsevat tarpeilleen tyydytystä ja säännöllistä hoitoa. Kiitos Noora huolenpidostasi, kun Sinä hoivaat meitä miehiä pääsemään paineistaan pois. Hyvästä huolenpidostasi ja hoivastasi on aina suuri ilo maksaa. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #11928 : tänään kello 16:32:38 »
Jumankekka, kesä palasi oikeasti takaisin! ☀️😎  :headbang:
Livekonsertit 2025: 21  (2024:20)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #11929 : tänään kello 17:20:40 »
Jumankekka, kesä palasi oikeasti takaisin! ☀️😎  :headbang:

Jos ei eläis jäätävän sumun keskellä 🙄
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #11930 : tänään kello 17:57:56 »
Kunnon treenit ja hyvät jälkilöylyt  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 60 )