Mehevä veronpalautus, jeee!Ei muuta kuin rairai!
...tai ehkä sittenkin nainai!
![]()
Joo. Muhkea veronpalautus tuntui kyllä mukavalta. Jotenkin se tuntuu aina sellaiselta ylimääräiseltä "lahjalta", vaikka ihan itse tienattua rahaahan sekin tietysti on. Minusta tuntuu, että veronpalautuksilla täytyy aina ostaa jotakin näkyvää, että se ei häviä pelkkään arkipäivän elämiseen. Nyt päätin ostaa laadukkaan sähköavusteisen maastopyörän. Sellaisen fatbiken. Ei siihen ihan saamani veronpalautus riitä, mutta laitan loput säästöistäni. Olen jo pitkään harkinnut sellaisen ostoa ja käynyt Oulun pyöräliikkeissä katsomassa erilaisia pyöriä ja koeajanutkin niitä. Ostan sen syksyllä Malagasta ja Espanjaa varten. Olen velipojan pyörällä käynyt ajelemassa Costa del Solin rannikolle rakennettuja hienoja pyöräteitä pitkin, ja nyt aion laajentaa retkiäni myös sisämaahan päin ja maastoreiteille. Vaikean astmani takia en voi oikein harrastaa mitään ryskälajeja. Se on ollut vähän vaikea asia hyväksyä. Malagassa lähinnä vaan tallailen ja sauvakävelen rannalla. Nyt voin liittää sen pyöräilyn mukaan ohjelmaani.