Musiikki ja livekonsertti. Happoradio Superterassilla toi hyvän mielen. 

Uutiset:
Positiivinen ongelma kun kotishortsit putosivat jalasta ihan työhön liittymättömästi. Painoa on lähtenyt 36 kg. Olo on vähintäänkin omituinen. Kävin tänään ostamassa uusia kotishortseja ja löysin aivan ihania. <3
Ulkona on 12 astetta lämmintä.
Jäätävä lihaskipu treenin jälkeen. Tulee vaan niin hyvä mieli kun keho kertoo että oikein on tehty ja tuloksia odotettavissa tulevaisuudessa. Oon myös ehkä vähän masokisti, kun se tietynlainen treenin jälkeinen lihaskipu tuottaa mulle niin isoa mielihyvää ja jopa nautintoa.
Jäätävä lihaskipu treenin jälkeen. Tulee vaan niin hyvä mieli kun keho kertoo että oikein on tehty ja tuloksia odotettavissa tulevaisuudessa. Oon myös ehkä vähän masokisti, kun se tietynlainen treenin jälkeinen lihaskipu tuottaa mulle niin isoa mielihyvää ja jopa nautintoa.
Kiva jos se tekee iloiseksi, mutta jäätävä lihaskipu kyllä itselleni ainakin kertoo siitä että rasitus on ollut liian kova ja treeniohjelmaa täytyy skaalata alaspäin palautumisen varmistamiseksi. Mutta Livialla on toki meikäläistä nuorempi kroppa, joka varmaan on myös jäntevämpi, siksi myös palautuu paremmin.
Ja itseni teki iloiseksi tänään tapaaminen, joka on nyt saatu sovittua ja jonka aikana tulee melkoisella varmuudella tapahtumaan oikein kivoja juttuja
Jäätävä kipu on ehkä väärä sana. Mutta tiiätkö sen treenin jälkeisen kivan lihaskivun joka tuntuu vaikka portaita kävellessä? Tietää tehneensä ja tietää saavansa tulosta ajan kanssa.