Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

30min todellinen kesto

<< < (10/14) > >>

Turuntyttö:

--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Marraskuu 04, 2024, 18:52:23 ---Muistakaahan kuitenkin rakkaat asiakkaat, että sehän ei mitenkään kuulu teille, mitä pt tekee sen jälkeen kun  aika on loppu, eikä näin ollen ole myöskään tilivelvollinen siitä, miksi haluaa pitää aikataulusta kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Tämäpä juuri. Mistä kukakin tietää että onko kyse liukuhihnasta vai jostain omista menoista?

runkqvist:
Viimeksi se kesti 34 minuuttia ja 15 sekuntia. Eikä minua edes erityisemmin hätistelty pois.

moniottelija:
on myös hyvä muistaa että asiakkaalla on oikeus valita sellainen palvelun tarjoaja joka arvostaa ja hyväksyy haluamasi asiat. minua ei ole tainnut kukaan hoputtaa ainakaan kymmeneen vuoteen, ehkei koskaan en ainakaan muista, ehkä juuri siksi etten lähde noihin liukuhinta hommiin. jos oikeasti puhutaan minuutti aikataulusta, niin lähtevä ja tuleva asiakas lyövät päänsä yhteen ovella. tyttö ei ehdi pesulle välillä, en todellakaan haluaisi olla päivän kahdeksas asiakas.

JuliaK:

--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Marraskuu 04, 2024, 22:40:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Marraskuu 04, 2024, 18:52:23 ---Muistakaahan kuitenkin rakkaat asiakkaat, että sehän ei mitenkään kuulu teille, mitä pt tekee sen jälkeen kun  aika on loppu, eikä näin ollen ole myöskään tilivelvollinen siitä, miksi haluaa pitää aikataulusta kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Tämäpä juuri. Mistä kukakin tietää että onko kyse liukuhihnasta vai jostain omista menoista?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä. Eikä liukuhihnatyössä mitään väärää ole, etenkään jollei se mitenkään heijastu asiakkaan suuntaan. Liukuhihnailu kertoo siitä että tyttö on suosittu ja haluaa palvella mahdollisimman monta asiakasta sen sijaan että möisi ei oota. Joka on myös huonoa bisnekselle.

Mie:

--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Marraskuu 04, 2024, 15:29:39 ---Mun hupakointitoimet loppuis kyllä lyhyeen, jos puolen tunnin kesto olis 30min! Kauhea stressi ja kellon kyttääminen, ei ole ikinä sopinut mulle. Vannon rennon ja kiireettömän tunnelman nimiin. Riittää että puoli tuntinen on lähempänä sitä puolikasta, kuin koko tuntia.

Lisäys: Aikoinaan vuosia sitten kun keikkailin, niin asiakkaiden väli oli minimissään puoli tuntia, mieluiten tunti. Juurikin siksi, ettei tarvinut stressata ajankulua. Nykyisellään kun käy yksi asiakas jouluna ja toinen juhannuksena, niin ei tarvi stressille ajatusta uhrata.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä Viveca! Sun luona käydessä ei olekkaan koskaan tullut sellaista tunnetta että olisi kiire johonkin! Viimeksi nyt pitkän ajan jälkeen syksyllä oli kiva n. tunti! En muista enää, että olinko sun luona just sen tunnin vai menikö yli vai jäikö vajaaksi. Mutta meni aikaa sen verran kuin meni niin kaikki se aika jonka sun luona vietin niin oli täyttä kultaa! Toivottavasti vielä joskus voidaan ottaa uudestaankin!?   :inlove:

Ai niin! Tässä langassahan puhuttiinkin 30min todellisesta kestosta ei tunnin!! Noo onhan se tunti yhtä kuin kaksi 30min aikaa!  :headbang:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta