Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

30min todellinen kesto

<< < (14/14)

Kielitieteilijä:
Eikö tämä ole ihan yhtä selkeä kuin se että se lätsä vittuun tai ainakin pois päästä syömisen ajaksi?
No ei ole mutta pitäis olla.
Siis; Peruskäytöstavat?

Mulla on luonto sellanen että en koskaan ole myöhässä. Normisti kun on tapaaminen tasalta, laitan viestiä about 10min ennen että olen huudeilla ja aika usein juttu sopii toiselle osapuolelle. Jos ei niin ok.

"Pöytätapoihin" kuuluu sekin että sovitun, maksetun ajan puitteissa poistutaan tai asiasta, poikkeamisesta keskustellaan?
Porsas on se turska joka ei omaehtoisesti kunnioita pt.n aikaa ja arvoa.

Itsekukin nillittäjä vois miettiä tätä vaikka sitä kautta että haluaako itse odottaa yli sovitun ajan tai lyödä läpyn saapuessaan ovella edellisen kanssa?

Yli ajan paneminen; Eikös se ole oikeestaan tinkimistä?

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: Mertsu90 - Kesäkuu 14, 2025, 11:58:49 ---Haluan että asiakas peseytyy kunnolla niin katson aikaa vasta siitä lähtien kun hän tulee suihkusta ja lähtiessäkin saa käydä suihkussa "yliajalla". Alkuun huomasin että hirveellä kiireellä kävellään suihkun läpi kun se peseytyminen maksaa kuitenkin asiakkaalle puolentunnin tapaamisessa n.4€ min eli helposti 10€ palaa jos vähänkin huolellisemmin pesee ja kuivailee itsensä. Kerron asian heti tullessa uudelle asiakkaalle niin ei hoppuile pesun kanssa. Liukuhihnahommissa tämä ei tietenkään onnistu mutta itse pyrin pitämään 1-2h tauon asikkaiden välillä.

--- Lainaus päättyy ---

Arvostan tätä tyyliä ja sitä, että joku myyjä ajattelee asian tästä näkökulmasta. Vitosen minuutti -suihku on pakostakin aika kiireistä menoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta