Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

30min todellinen kesto

<< < (5/14) > >>

omnom:

--- Lainaus käyttäjältä: MommyPegs - Maaliskuu 03, 2024, 15:26:12 ---Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.
Saatan päästää sisälle pari minuuttia ennen aikaa jos olen valmis.

--- Lainaus päättyy ---

Tämähän kuulostaa ihan klassiselta liukuhihnatyöskentelyltä. Ihan mielenkiinnosta kysyn että meneekö ajavarauskalenterisi kuinka pahasti sekaisin, jos sinulle jää valmistautumisaikaa ennen seuraavaa asiakasta suunnitellun esim. 30 minuutin sijaan vain 27 minuuttia?

Pesusieni:

--- Lainaus käyttäjältä: omnom - Maaliskuu 03, 2024, 19:31:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MommyPegs - Maaliskuu 03, 2024, 15:26:12 ---Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.

--- Lainaus päättyy ---

Tämähän kuulostaa ihan klassiselta liukuhihnatyöskentelyltä. Ihan mielenkiinnosta kysyn että meneekö ajavarauskalenterisi kuinka pahasti sekaisin, jos sinulle jää valmistautumisaikaa ennen seuraavaa asiakasta suunnitellun esim. 30 minuutin sijaan vain 27 minuuttia?

--- Lainaus päättyy ---

Toisaalta pitää olla onnellinen PT:n puolesta, jos töitä riittää.  :kiss:

Bbbackert:
No välillä näkee niitä missä on hinta esim 100e ja ilman aikarajaa.ei oo itelle sattunu kohdalle mutta tuskinpa siinä tuntitolkulla voi hääräillä..

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Pesusieni - Maaliskuu 03, 2024, 19:22:46 ---Ottamatta nyt kantaa siihen, kenen kanssa varaan minkäkin pituisen ajan, niin harvemmin tulee mulla peruskäynneillä minuutit täyteen. Tiettyjen tyyppien kanssa toisaalta ne ylittyy yhteisestä ymmärryksestä aika merkittävästi. Mun pointti on tässä se, että aika kylmää, kun ruvetaan minuuteista puhumaan. Se on turn off. Kunnioitan PT henkilöitä valtavasti. Tietysti odotan, että myös minua kunnioitetaan turskana vastaavasti.

--- Lainaus päättyy ---

Eli ymmärränkö oikein että sulle on ok häipyä sovitun ajan puitteissa (30min),mutta sulle ei saa sanoa että aika alkaa olla lopuillaan?

Vilmaliini:

--- Lainaus käyttäjältä: omnom - Maaliskuu 03, 2024, 19:31:50 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Ja liukuhihnaa teenkin kun harvoin on keikkapäivä muahahaa :blowjob: En edes yritä romantisoida työskentelyäni.
Kuka sanoi että on 30min aikaaa laittautua  ;) Vartin tauolla mennään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta