Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
30min todellinen kesto
JuliaK:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Maaliskuu 03, 2024, 11:40:23 ---Aloittajalle:
Kyllähän se niin on että puolen tunnin ajalla ei ole mihinkään ylimääräiseen aikaa.
Ja koska sulla meni yliajalle, oli tytöllä kokemusta siitä milloin olisi syytä lopetella.
--- Lainaus päättyy ---
Näin, 30min on 30min
MestariMerlin:
Kyllähän tuo aika yksiselitteisesti on aika ulos ja sisään asunnosta..
30 min eksperttinä voi kyllä todeta että mihinkään ylimääräiseen hieromiseen ei todellakaan tuossa ole aikaa..
Vivienniä en ole pitänyt kyllä niin minkäänlaisena hoputtajana.. Toivottavasti ei ole muuttanut tyyliä radikaalisti sitten viime näkemän.. yleensä hommat on hoidettu ihan aikarajan sisällä mutta jääty lörpöttelemään vielä niitä näitä.. 😉
Hormonihiiri:
--- Lainaus käyttäjältä: Pesusieni - Maaliskuu 03, 2024, 18:14:47 ---Mites se Andy McCoy sanoikaan? Bändärit on käteenvedon korvikkeita. Toki kunnioitan toisen ihmisen aikaa. Mutta kun ruvetaan näistä minuuteista puhumaan, niin itselle aikamoista turn offia. Että jos tulee painetta laueta nopeasti, niin jätän mieluummin väliin. Itse olen muuten ymmärtänyt, että se PT josta tämä keskustelu läh
--- Lainaus päättyy ---
Miks et ota tunnin aikaa, jos et halua, että mietitään minuutteja?
Pesusieni:
Kai sitä tunnin ajassakin sitten tällä samalla logiikalla pitää miettiä minuutteja?
Pesusieni:
Ottamatta nyt kantaa siihen, kenen kanssa varaan minkäkin pituisen ajan, niin harvemmin tulee mulla peruskäynneillä minuutit täyteen. Tiettyjen tyyppien kanssa toisaalta ne ylittyy yhteisestä ymmärryksestä aika merkittävästi. Mun pointti on tässä se, että aika kylmää, kun ruvetaan minuuteista puhumaan. Se on turn off. Kunnioitan PT henkilöitä valtavasti. Tietysti odotan, että myös minua kunnioitetaan turskana vastaavasti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta