Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysy Liftiltä  (Luettu 107012 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #560 : tänään kello 08:32:44 »

Noniin - nyt kun tämä suuri juhla on kansan käsillä eli Wappu...
niin Mr Liftille on muutama elämän suuria kysymyksiä joihin kansa haluaa..suorastaan WAATII wastauksia..
Eli
kysymys 1. Ottaako Lifti wappu simaa vai liftaatko juhlan ohi?
kysymys 2. (riippumatta edellisen kysymyksen vastauksesta) - onko maanantaina krapula?
kysymys 3. miksi naisilla ei ole krapulaa Vapun jälkeisenä maanantaina? hävytöntä sukupuolisyrjintää tämmöinen!

Ps: loppu kevennys : ajoin korttini hyllylle ja nyt terrisoin meidän kaupunkia skootterilla  :headbang:

kiitos ja anteeksi - hyvä vappua  :boozing: ;D
Olin vappuna töissä ja kyllä ainakin mun akka piipitti krapulaa sunnuntaista lähtien. Hihittelin partaani ja nimittelin pilsneri-rupsuksi
Runopoikia & Runkkareita

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #561 : tänään kello 08:34:38 »
Eikö Liftillä enää ole aikaa ja halua vastailla fanipoikien kysymyksiin :-\
Pitää käydä töissä että työttömät voi valittaa kansakuntamme syvenevää tilaa. Ja jos totta puhutaan niin ei mulla ole ollut mitään tietoa että tänne oli edes tullut fanipostia
Runopoikia & Runkkareita

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #562 : tänään kello 08:38:33 »
Sedästä on tullu ylimielinen. Se vastaa enää palluroiden toivossa niille keillä sitä palluraa on antaa tarpeeksi.
Sinä se jaksat itkeä. Yksityisesti ja nyt täällä. Istuhan nyt sedän polvelle ja oksenna sydämesi kyllyydestä. Kerro ihan rohkeasti, mikä isukin pikku ts tytyä vaivaa? 

Vai käykö tässä kuten aikaisemmin "vittuilet ja iniset ympäri foorumia kuin munaton pikku tyttö, juokset pillu hiessä puun taakse piiloon, poistat paniikissa nikkisi ja tulet uudella takaisin"
« Viimeksi muokattu: tänään kello 08:40:49 kirjoittanut Lifti »
Runopoikia & Runkkareita