« Vastaus #562 : Toukokuu 06, 2026, 08:38:33 »
Sedästä on tullu ylimielinen. Se vastaa enää palluroiden toivossa niille keillä sitä palluraa on antaa tarpeeksi.
Sinä se jaksat itkeä. Yksityisesti ja nyt täällä. Istuhan nyt sedän polvelle ja oksenna sydämesi kyllyydestä. Kerro ihan rohkeasti, mikä isukin pikku ts tytyä vaivaa?
Vai käykö tässä kuten aikaisemmin "vittuilet ja iniset ympäri foorumia kuin munaton pikku tyttö, juokset pillu hiessä puun taakse piiloon, poistat paniikissa nikkisi ja tulet uudella takaisin"
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2026, 08:40:49 kirjoittanut Lifti »
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.