Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?  (Luettu 4461 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #40 : Tammikuu 24, 2024, 01:55:37 »
Mun mielestä kyselyä ja rapsojen kirjoittelua voisi harrastaa laaj nykyistä laajemmin uusien (vierailevien) tyttöjen suhteen, jotta feikkikuva-/liukuhihnatyypit saisi mahdollisimman vähän asiakkaita. Mutta sitten taas jos joku jo valmiiksi tunnettu pt haluaa itsestään lisää kirjoittelua tänne, niin ainakin mun puolesta saisi pyytää sitä itse. En koe että puhdas mainostaminen olisi oletusarvoisesti mun duunia vain siksi että olen tyytyväinen asiakas, ja ne ”turskaveljet” jotka ei viitsi lurkata tai käyttää hakua saa mun puolesta jäädä kotiin runkkaamaan.

Mä olen niin old school, että mä näen rapsat asiana jonka ostaja joko päättää tehdä tai ei.
Tässä tarkoittaen nyt seksityöntekijöitä jotka ovat antaneet luvan rapsata. Ne jotka ovat valinneet etteivät koko uransa aikana yhtään rapsaa halua mihinkään, niin sitä pitää tietysti kunnioittaa.
Mua on koko mun uran ajan saanut vapaasti rapsat aina siellä missä ns. ilmoittelenkin, kunhan totuudessa on pysytty & yksityisyyttä ei ole vaarannettu.
Mutta en ikinä ole pyytänyt rapsaa...ei oikein istu mun ajatusmaailmaan. Mä hoidan markkinointini itse & omalla tavallani. Rapsat on sitten ihan turskien juttu, eikä mun mielestä palveluntarjoajien niitä pitäisi millään tavoin pyytää (miksi ihmeessä...??).

Positiivisetkin rapsat on hieman kaksiteräinen miekka palveluntarjoajille. Jotkut kirjoittajat ovat verbaalisesti erittäin lahjakkaita, ja jos tällaisen asiakkaan kanssa on sattunut kaikki toiveet vielä osumaan yksiin, niin tuloksena voi olla hyvinkin odotuksia nostattavia rapsoja. Mutta kun kaikilla toiveet eivät ole samoja, eikä kaikki asiat edes onnistu yhtä hyvin kaikkien kanssa jne. Useista hyvin kirjoitetuista ylistävistä rapsoista voi muodostua tuleville asiakkaille epärealistisen korkeat odotukset. Jolloin...vaikka mimmi olisi parasta mitä he koskaan ovat saaneet, niin vertailu onkin jonkin toisen lahjakkaasti kirjoittamaan rapsaan, eikä niinkään siihen palveluntarjoajaan. Joten...parhaimmillakin rapsoilla on puolensa ja puolensa.

Kaikesta huolimatta, itse ole rapsaamisen kannattaja. Ja samalla ymmärrän hyvin, etteivät kaikki alan huiputkaan halua heistä mitää kirjoitettavan.
Mutta myös vastustan sitä, että rapsoja kirjoitettaisiin pyynnöstä. Jos horon saa rapsata, niin turska päättäköön itsenäisesti rapsaako vaiko eikö.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #41 : Tammikuu 24, 2024, 21:04:44 »
Kyllähän rapsat ovat koko Internetin hupakkokeskustelun suola. Monet eivät rapsaa, koska haluavat turvata oman selustansa. Ehkä hupakko saattaa tunnistaa rapsan kirjoittajan, ja suhtautuu häneen nyt erittäin negatiivisesti, koska rapsaan ei pyydetty lupaa. Tämä tarkoittaa sitä, että tulevaisuudessa samat käynnit eivät välttämättä lupaa enää ilotulituksia   :( tällä voi olla myös pahempiakin seurauksia. Mitä jos hupakolla on myös kollegoita? Mitä jos sana leviäisi eteenpäin? Yhteystietoja vilahtaa eteenpäin ja pian koko poppoo osaa yhdistää yhteystiedot ja Internet-profiilit yhdeksi samaksi henkilöksi? Ehkä jopa siviili-minä saattaa pikku hiljalleen paljastua, kun jutut leviää yhä eteenpäin vaikkapa hupakon aviomiehelle, jolla saattaa olla yhteisiä tuttuja ja joka saattaisi tunnistaa tarinoiden perusteella turskan oikean identiteetin? En haluaisi kuvitella enempää seurauksia... pahoittamalla yhden hupakon mielen saatatkin pahoittaa myös muidenkin mieltä  :-[

Turvallisinta on siis vain välttää kirjoittamasta rapsoja ainakaan heti, vaan antaa ajan kulua ettei itse tule mittenkään tunnistetuksi. Tämän kikan vuoksi saattaa hupakolla olla yllättävän paljon rapsaajia, jotka eivät ole vielä kirjoittaneet yhtään mhinkään. Kyselemällä voi muistuttaa tämän mahdollisuutta ja siksi voi saada hyvinkin vastauksia  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Santra XL

  • Newbie
  • Galleria (13)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #42 : Tammikuu 24, 2024, 23:32:39 »
Nyt on ihan pakko suht uutena täällä paljastaa tyhmyytensä ja kysellä, että mikä on rapsa?  ;D Ilmeisesti jonkun sortin "raportointi", arvio? Eli ilmeisesti naapurisivuston plussat/miinukset ja täällä esim. nuo alueiden alla olevat keskustelut eri palveluntarjoajista?

Jos olen ymmärtänyt tuon "rapsan" oikein, niin en näkisi niistä kovin suurta haittaa olevan, jos ne on totuudenmukaisesti kirjoitettu.  :)
Mustamaalaaminen on toki asia erikseen, mutta joskus negatiivinenkin palaute on paikallaan, jos se on aiheesta annettu. Tiedä sitten, olisiko enemmän hyötyä kertoa se suoraan asianosaiselle...
Aikuisten iltasatu...

Poissa kollikissi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #43 : Tammikuu 25, 2024, 15:42:31 »
Aina kannattaa kysyä jos ei löydy jo valmista ketjua. Paljon on tullut säästettyä lompakkoa ja mieltä kun on kysynyt muiden mielipidettä. Tietää vähän mitä on vastassa oven takana.

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1001
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #44 : Huhtikuu 09, 2024, 00:18:17 »
Niin...ei kai sitä voi ketään estää kysymästä mutta välillä tulee ihmeteltyä, jos sama henkilö kysyy moneen kertaan samassa ketjussa mitä maksaa, millainen on, miksi on, onko lihonnut vai laihtunut, sopiiko minulle ja miksi ei sovi jne.
Ja parhaimmillaan monen kuukauden ajan...toki jos on pettymyksen sietokyky matalalla niin ehkä silloin ymmärrän kysely tarpeen.

Ja jep...en ole koskaan rapsaillut enkä rapsaile...enkä kysele myöskään muiden mielipiteitä.
Kysymällä suoraan pt:ltä saa aina tarpeellisen tiedon ilman turhia välikäsiä...
Annan sitten "palautteen" käynnillä tai sitten viestillä myöhemmin kun ajatus kulkee...jos kulkee

Tämä.  :drinking:
#freepalestine

Poissa finfe

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #45 : Huhtikuu 09, 2024, 15:41:33 »
Itellä tulee fiilis et joko halutaan varmistus onko kyseinen pt aito tai sit halutaan vaan runkkumieles lukea toisten kokemuksia 😅😬
Felicia 👸

Poissa Belial

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #46 : Huhtikuu 16, 2024, 19:01:24 »
Otsikko kaiken kertoo.
Joka päivä ilmestyy forkalle topikkeja jossa kysellään kokemuksia jostakin hupakosta, mutta miksi?
Onko se niin ettei itse haluta maksaa oppirahoja vaan että joku muu tekee sen puolesta, eli halutaan hyväksi käyttää muita.

Vai että se on jotain runkku materiaalia...

Eikö tämmöisen yhteisön idea ole, että jaetaan niitä kokemuksia, eikä kysellä niitä🤔
Juuri tuo on mielestäni foorumin idea.

Miksi siis olisi väärin kysellä kokemuksia? Mitä se on sinulta pois?

Jos joku kysyisi esim. että onko hiihtolatu paikassa X hyvä ja turvallinen, ja sinä olisit itse kaatunut siellä ladulle heitettyyn soraan, niin et hiiskuisi asiasta mitään vaan ajattelisit että maksakoot muut oppirahansa itse, oppivathan olemaan...?

Suomi on sarvikuonojen maa.

Nähädäkseni ongelma tässä on se, että nämä ikuiset kyselijät eivät itse tuota mitään kontribuutiota tälle foorumille. Jos kymmentä kyselyä kohden olisi edes yksi oma rapsa jaettavana niin ei edes vituttaisi, mutta nykyään kieltämättä aina vituttaa avata tämä forkka kun paikkakuntakohtaisilla foorumeilla on vain kyselyä kyselyn perään ja pahimmillaan vielä teksti että yv:nä saa vastata.

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #47 : Huhtikuu 19, 2024, 08:54:29 »
Erinomaista keskustelua. Kiitos osallisille. Mäkin kannan korteni kekoon nöösipoikaisena aloittelijana tässä lajissa. Mä tunsin jopa pienen pistoksen sydämessäni kun luin avausta, sillä olen yhden tämän tapaisen ketjun tehnyt.

Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"? Vastaus on helppo. Kysyjä tahtoo kuulla kokemuksia kyseiseltä palveluntarjoajasta. Kaikki varmaan yhtyvät siihen, että ala on välillä vähän hämyinen, eikä aina saa sitä mitä ostaa. Näitä palveluita ei testaa Tekniikan Maailma eikä Kuluttaja-lehti, joten kuluttajan ainoa mahdollisuus saada jotain inffoa on tämäntapaiset sivut. On porukassa varmasti myös "pervoja", jotka vain kyselevät uteliaisuutta ilman mitään aikomusta käydä palveluntarjoajalla oikeasti.

Nettifoorumimaailma on erikoinen, koska hyvä foorumi tarvitsee hieman "tyhmänkysyjiä". Se pitää sivuston aktiivisena ja informatiivisena, jos kysymyksiin vaivaudutaan vastaamaan. Tietenkin jos vastauksia ei enää tule, silloin katoaa kyselijät ja foorumi hiljenee. Mäkin löysin tän foorumin sillä tavalla, että googlasin jonkun palveluntarjoajan nimimerkin kokemuksia josta tuli päädyttyä jonkun "onko kukaan käynyt X:llä" ketjun kautta tälle foorumille. Eipä olisi ilman noita ketjua tullut tänne tehtyä käyttäjää.

Pakko sanoa sekin, että ymmärrän turhautumisen "mentoriosastolla". Jos jatkuvasti saa vain neuvoa ja neuvoa ilman vastapalveluksia, se syö innon auttaa ja se tappaa foorumin. Se on myös outoa, että porukka tekee jatkuvasti uusia käyttäjiä kysyen yhden kysymyksen ja sitten kadotaan ilman edes kiitoksia. Mutta tästä päästäänkin "rapsaamiskieltoihin", mikä on sellainen asia jota en ole vielä täysin sisäistänyt. Kuinka tämä rapsakulttuuri pitäisi toimia tällä foorumilla. Pitääkö aina ennen rapsausta todellakin kysyä lupa palveluntarjoajalta "hei, saanko kirjoittaa tästä käynnistä yhdelle foorumille"? Ja mitä rapsaan saa kirjoittaa?

Mun osalta rapsaaminen on jäänyt väliin siitä syystä, että en tiedä tarkalleen miten näitä nyt saa rapsata. Mitään lupia mä en oo tajunnut tai jaksanut edes kysellä koskaan, joten saanko mä edes rapsata heistä? Mun rapsaamisintoa on vähentänyt myös se, että asioin pelkästään tällä foorumilla hyväksi todettujen palveluntarjoajien luona. Näistä on siis jo paljon hyviä kokemuksia jonka takia mun kokemuksia ei EHKÄ tarvita enää. Vai tarvitaanko? Mutta mitä mä saan sitten kirjoittaa, jos en ole kysynyt lupaa? Onko törkeää kirjoittaa että "käyty on ja ketjun hyvät kokemukset on todistettu oikeiksi"? Näin mä voisin kirjoittaa about kaikista vierailuistani.

Oli säännöt mitä tahansa, niin kyllä mä koen velvollisuudekseni vastata rehellisesti, jos joku sattuisi kysymään yksityisviestillä jotain kokemuksia. Rapsakiellon julkisesti näkyvissä viestiketjuissa on helppo ymmärtää, mutta ei kai rapsakielto voi nyt yksityiskeskuteluihin asti ylttää? Vai voiko? Saanko mä sanoa, että käyty on mutta rapsakielto tuli? Mulle toi ois ihan selvä red flag palveluntarjoajasta, jos asiakas ei saa kehua.

Mutta mitä sanoo vanhemmat valtiomiehet ja -naiset? Millä tavalla meidän kyselijöiden tulisi käyttäytyä että noudatamme hyvää foorumietikettiä?

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #48 : Huhtikuu 19, 2024, 11:58:13 »
--CLIP--

 Mutta tästä päästäänkin "rapsaamiskieltoihin", mikä on sellainen asia jota en ole vielä täysin sisäistänyt. Kuinka tämä rapsakulttuuri pitäisi toimia tällä foorumilla. Pitääkö aina ennen rapsausta todellakin kysyä lupa palveluntarjoajalta "hei, saanko kirjoittaa tästä käynnistä yhdelle foorumille"? Ja mitä rapsaan saa kirjoittaa?

Mun osalta rapsaaminen on jäänyt väliin siitä syystä, että en tiedä tarkalleen miten näitä nyt saa rapsata. Mitään lupia mä en oo tajunnut tai jaksanut edes kysellä koskaan, joten saanko mä edes rapsata heistä? Mun rapsaamisintoa on vähentänyt myös se, että asioin pelkästään tällä foorumilla hyväksi todettujen palveluntarjoajien luona. Näistä on siis jo paljon hyviä kokemuksia jonka takia mun kokemuksia ei EHKÄ tarvita enää. Vai tarvitaanko? Mutta mitä mä saan sitten kirjoittaa, jos en ole kysynyt lupaa? Onko törkeää kirjoittaa että "käyty on ja ketjun hyvät kokemukset on todistettu oikeiksi"? Näin mä voisin kirjoittaa about kaikista vierailuistani.

Oli säännöt mitä tahansa, niin kyllä mä koen velvollisuudekseni vastata rehellisesti, jos joku sattuisi kysymään yksityisviestillä jotain kokemuksia. Rapsakiellon julkisesti näkyvissä viestiketjuissa on helppo ymmärtää, mutta ei kai rapsakielto voi nyt yksityiskeskuteluihin asti ylttää? Vai voiko? Saanko mä sanoa, että käyty on mutta rapsakielto tuli? Mulle toi ois ihan selvä red flag palveluntarjoajasta, jos asiakas ei saa kehua.

Mutta mitä sanoo vanhemmat valtiomiehet ja -naiset? Millä tavalla meidän kyselijöiden tulisi käyttäytyä että noudatamme hyvää foorumietikettiä?


Palkosta on kohteliasta ja reilua kysyä PT:ltä lupa rapsaamiseen. PT:llä on oikeus poistaa rapsat (näin muistelen). Sisällöstä vastaa sitten Holvikirkko. Ettei rapsa ole liian mekaaninen ja kylmä, voit värittää sitä omilla kokemuksillasi, miten näit ja koit palvelukokonaisuuden. Samalla rapsaan tulee sinun autenttinen kädenjälkesi. Liiallinen heruttelu voi tuntua lukijoista ällöltä, mutta esimerkiksi se asia, mikä sinusta oli erityisen mukavaa, sen ympärille vähän ripottelet sokeria  :inlove:    Määrittele itse sopiva sokerin annostelu.

Sisällöstä muuten: ei nimiä, numeroita, paikkoja eikä tunnistettavia asioita, niin olet pitkällä  :drinking:  Myös asiat mitä näet, kuulet ja havaitset kenties vahingossa, mitkä eivät liity tapaamiseen jättäisin kertomatta. Ellei rapsoja satamäärin ole, mahtuu sinne Holvikirkonkin kokemus mukaan. Se voi lisäksi toimia eräänlaisena laaduntarkkailuna ja referenssinä. Kokemukset ja lähestymiskulmat ovat varmasti erilaisia: Joku menee suoraviivaiseen kevennystapaamiseen, toinen sokeriseen GFE-tapaamiseen ja kolmas pyytää dominamaustetta, missä tapaamisen jälkeen punoittaa vähän muutkin paikat kuin posket. Näin siitä on apua sellaiselle lukijalle, jolla on samanlaisia toiveita tapaamisen suhteen.

Jos Holvikirkon tapaamat PT:t eivät halua rapsojen muodossa julkisuutta, voithan osoittaa kiitoksesi suoraan PT:lle yksityisesti. Muista laittaa referenssi, jotta osaavat kohdistaa oikein. Tällainen voi auttaa PT:tä palveluiden miettimisessä ja kehitystyössä. Antaahan se myös onnistumisen tunteen jos kehut. Kritiikkiä ja kehityskohteita esitä kohtuudella ja varsin asiallisesti, miten ja miksi se Holvikirkosta tuntui joltakin.

Faktoja sisältävän rapsan kruunaa tietenkin: säätiedot.  :)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #49 : Huhtikuu 19, 2024, 12:41:27 »
On paljon ihmisiä jotka eivät jaksa kirjoitella raportteja mutta vastaavat mielellään jos on käynyt huoran luona jota ketjussa kysellään. Harva tosin jaksaa siihenkään enään vastata koska

"Oliko hyvät tissit, tiukka perse, saiko vetää perseeseen, ottiko paljaalla, nielikö spermat, oliko tiukka pillu, tekeekö hyvää lohikeittoa ja osaako kuperkeikan"
Why so fragile?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #50 : Huhtikuu 19, 2024, 12:53:17 »
Tässä ehkä hämmennystä aiheuttaa rapsojen dualiteetti, mikä korostui tuossa yllä mun ja Venlan näkemyseroissa.

Kun mä ajattelen millaisen rapsan itse kirjoittaisin, ajattelen aika kliinistä ”tuotearvostelua” jonka on tarkoitus auttaa muita ostopäätöksen teossa. Ja nimenomaan niin, että ei kauheasti kerrota mitään mikä ei tule ilmi pt:n mainoksesta (esim. sijaintiin tai palveluihin liittyen). Kyseessä on silloin lähinnä vahvistus että pt on sitä mitä ilmoituksessa antaa ymmärtää olevansa. Saatan tällaisen kertoa kysyjälle jos jaksan, mutta ei oikein innosta kirjoitella näitä oma-aloitteisesti. En koe että tällainen olisi loukkaus tai luvanvarainen asia, vaikka joku pt saattaakin haluta poistattaa aivan kaiken keskustelun itsestään.

Siihen jaksanko vastata vaikuttaa todella paljon tuo Liftin kuvaama ilmiö. Monet kyselijät vaikuttavat suoraan sanottuna niin vitun tyhmiltä, että lähettäisin mieluummin suoraan kuohintaan enkä kivan tytön vaivoiksi.

Jotkut turskat taas tykkää kertoa seikkaperäisesti maailmalle siitä kun käyvät panemassa. Tällöin tuloksena on pieni seksinovelli, jossa on hahmona todellinen pt. Tällainen voi toimia hyvänä mainoksena, mutta toisaalta myös on isompi riski paljastaa yksityiskohtia joita ei ole tarkoitettu nettiin, tai mainostaa palveluita jotka ovatkin tarjolla vain harkiten. Tai ehkä kirjoittajan kuvaama tapaaminen ei kauheasti vastaakaan sitä mitä pt koki. Nämä on ehkä yleisemmin sitä mitä mietitään kun puhutaan rapsaamisesta, ja, jos tällaisen kirjottamiseen kokee sisäistä tarvetta, luvan kysyminen vaikuttaa asialliselta.