Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?  (Luettu 4463 kertaa)

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #20 : Tammikuu 20, 2024, 21:02:18 »
Koen enemmän trollaamiseksi tästä valittamisen. Ei tänne niin paljoa keskustelua tule, että ketjut ja kysymykset uusista palveluntarjoajista haittaisi. Voihan olla niinkin, että näiden kyselyiden kautta moni löytää tämän uuden ja kiinnostavan pt:n tai joku voi vinkata muuta tietoa ilman, että olisi edes itse käynyt tapaamisella. Ihan jokaisen oma asia jos haluaa jakaa kokemuksiaan.  Moni ei myöskään mainitse näistä kokemuksista ellei joku ensin kysy.

Kalamajan kanssa ihan samoilla linjoilla rapsaamisesta. Toki jos pt ei halua levitettävän tietoja hinnoista ja palveluvalikoimasta, sen ymmärtää. Mut se pitäisi voida ilmaista oliko kokemus hyvä vai huono.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 531
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #21 : Tammikuu 20, 2024, 21:07:43 »
Seksipalveluiden asiakaskokemukset nimenomaan ovat subjektiivisia. Vai väitätkö, että kokemus pitäisi olla jokaiselle asiakkaalle aivan samanlainen?
Eiks se hintakin ole sama kaikille?
Go woke, go broke.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 531
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2024, 21:10:34 »
^no sinähän se varsinainen sankari ole. Not.

Kiitos palautteesta. Kuulisin myös mielelläni oman mielipiteesi tähän aiheeseen, varsinkin kun se tuntuu eroavan omastani.
Kalamajan kanssa samoilla linjoilla. Ei tää nyt kuitenkaan mikään mafia ole joka määrää mitä saa tehdä ja mitä ei.  :D
Go woke, go broke.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2024, 22:33:50 »
^
Varmaan nyt jo ymmärrät ettei tässä ole kysymys kokemusten jakamisesta vaan näistä jatkuvista kyselyistä tällä forkalla.

Mutta tietysti sun ainoa agenda on trollata, joten ymmärretään tämä.

Oletko itse jakanut tietoa foorumilla?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #24 : Tammikuu 21, 2024, 00:20:16 »
Voisi verrata keskusteluun jossa joku kyselee hyvää autokorjaamoa tai jotain muuta asiakaspalvelua.Tottakai saa kysyä. :headbang:

Tottakai saa. Eri asia onko siihen järkevä vastata, sillä seuraavan kerran kun haluat viedä Ladaasi huoltoon voi olla että zigulin remminvaihto maksaa tuplat ja ajan saa kuukauden päähän.  ;D

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #25 : Tammikuu 21, 2024, 11:11:58 »
Kannatan vaihdantataloutta.

Kerron mielelläni kokemuksistani niille, jotka myös itse jakavat omia kokemuksiaan.

Toki uransa alussa olevilta palvelukäyttäjiltä näitä kokemuksia ei ole mahdollista odottaa.

Ärsyttäviä ovat oikeastaan vain ne, jotka pyytävät muilta kokemuksia, mutta eivät ole itse valmiita jakamaan omiaan.

Toinen ärsyttävä piirre on tahalliset palvelutuottajan mustamaalaamiset tai kuvitellut käyntiraportit. Näihinkin on törmätty. Olihan yhdessä vaiheessa (nyt kai poistunut) yhdellä palvelutuottajalla miespuolinen alteregoprofiili, jossa hän mustamaalasi muita palvelutuottajia.

Ja sitten on muistettava tietysti nämä rapasakiellot, jotka minusta koskevat sekä julkisia rapsoja että yksityisviestillä lähetettäviä rapsoja. Kun joku ei halua itsestään kerrottavan, on sitä pyyntöä syytä kunnioittaa. Ei tämä sentään mikään kuluttajasuojatoimiston saitti ole.

Yhtenä huomiona vielä henkilökohtaiset kemiat ja "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" -efekti. Tästä tuli yhden palvelutuottajan kanssa käytyä hyvä keskustelu "jälkihipsutteluvaiheessa", kun tulin kertoneeksi yhdestä rapasasta ko. naisen osalta, joka ei minusta pitänyt laisinkaan paikkaansa. Hän osasi yhdistää rapsan yhteen asiakkaaseensa ja sanoi avoimesti, että heillä oli kyllä melko kuhmuinen tapaaminen.

Lopuksi on todettava, etten minä jaksa edes pahoittaa mieltäni niistä rapsakyselijöistä, jotka käyttävät raporttia omaan runkkutuokioonsa kuvitellen olevansa raportoijan paikalla palvelutuottajan luona. Vaikka eivät milloinkaan sinne uskaltaisi todellisuudessa lähteä.


Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 531
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #26 : Tammikuu 21, 2024, 12:34:39 »
Ja sitten on muistettava tietysti nämä rapasakiellot, jotka minusta koskevat sekä julkisia rapsoja että yksityisviestillä lähetettäviä rapsoja. Kun joku ei halua itsestään kerrottavan, on sitä pyyntöä syytä kunnioittaa. Ei tämä sentään mikään kuluttajasuojatoimiston saitti ole.
Nämä rapsat itseasiassa on ainoa kuluttajasuoja mitä tässä skenessä on. Siksi on mielestäni kohtuutonta olettaa ettei varsinkaan negatiivisesta kokemuksesta saisi rapsata.
Go woke, go broke.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #27 : Tammikuu 21, 2024, 13:21:58 »
Ja sitten on muistettava tietysti nämä rapasakiellot, jotka minusta koskevat sekä julkisia rapsoja että yksityisviestillä lähetettäviä rapsoja. Kun joku ei halua itsestään kerrottavan, on sitä pyyntöä syytä kunnioittaa. Ei tämä sentään mikään kuluttajasuojatoimiston saitti ole.

RE:n puolella ne jotka kieltävät raportoinnin ovat lähes kaikki tarkoituksella laittaneet raportointikiellon peittämään surkeaa palvelua.

Paikalla Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #28 : Tammikuu 21, 2024, 15:12:03 »
Nämä rapsat itseasiassa on ainoa kuluttajasuoja mitä tässä skenessä on. Siksi on mielestäni kohtuutonta olettaa ettei varsinkaan negatiivisesta kokemuksesta saisi rapsata.

RE:n puolella ne jotka kieltävät raportoinnin ovat lähes kaikki tarkoituksella laittaneet raportointikiellon peittämään surkeaa palvelua.

Aamen. Miksi joku huora ei haluaisi saada palautetta? Positiivinen palaute tuo lisää asiakkaita ja asiakkailta saa rahaa, jonka takia tätä hommaa tehdään. Muutenhan tätä tehtäisiin vaan tekemisen ilosta. Jos tuntuu että asiakkaita on kiusaksi asti, niin voi ilmoituksessaan kertoa, ettei ota uusia asiakkaita vastaan.

Negatiivinen palaute taas antaa mahdollisuuden kehittää omaa toimintaansa/palveluitaan ja niillä pystyy tarvittaessa pitämään feikki-pt:t pois markkinoilta.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #29 : Tammikuu 21, 2024, 15:33:32 »
...
Lopuksi on todettava, etten minä jaksa edes pahoittaa mieltäni niistä rapsakyselijöistä, jotka käyttävät raporttia omaan runkkutuokioonsa kuvitellen olevansa raportoijan paikalla palvelutuottajan luona. Vaikka eivät milloinkaan sinne uskaltaisi todellisuudessa lähteä.
Tuota runkkumatskua ei tule itse kirjoiteltua, pikemminkin tietoa siitä onko ilmoitus paikkaansa pitävä ym.
Ja harvoin viitsin tehdä ehdon tahdoin negatiivista rapsaa.
Saitin Bud Spencer

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #30 : Tammikuu 21, 2024, 15:42:29 »
...
Lopuksi on todettava, etten minä jaksa edes pahoittaa mieltäni niistä rapsakyselijöistä, jotka käyttävät raporttia omaan runkkutuokioonsa kuvitellen olevansa raportoijan paikalla palvelutuottajan luona. Vaikka eivät milloinkaan sinne uskaltaisi todellisuudessa lähteä.

Tuota runkkumatskua ei tule itse kirjoiteltua, pikemminkin tietoa siitä onko ilmoitus paikkaansa pitävä ym.
Ja harvoin viitsin tehdä ehdon tahdoin negatiivista rapsaa.

Sitten kun menette Kerttua tapaamaan, ja alkaa tulla selityksiä miksi juuri nyt ei onnistu, tiedätte että voitte lähteä kotiin.
( Saattaa olla korjausmies tullut yllättäen tms.)

Suoraan ei sanota että olet liian lihava.
Ja etukäteen tästä ei välttämättä ole varoitettu.

Palveluntarjoajille tiedoksi:
-Asiakkaan olisi kiva tietää ulkonäköön liittyvistä rajoituksista.
-Mikäli asiakkaan ulkonäkö ei miellytä, sanoo sen suoraan.


Teet raportin vaikka et ole edes tavannut.  ;D

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #31 : Tammikuu 21, 2024, 16:57:41 »
^thorathin viestihistoriasta kun ottaa trollaukset ja paskapuheet pois, jäljelle jää:
Ei mitään.
Saitin Bud Spencer

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #32 : Tammikuu 21, 2024, 20:59:24 »
Mielestäni nuo kyselyt ovat ihan paikallaan, kunhan kaikki vaan rapsaisivat käyntinsä. Jokaisen käyttäjän kirjoitushistoria kertoo miten noihin kyselyihin kannattaa suhtautua. Jokaisen käyttäjän tulisi tajuta antaa enemmän kuin ottaa, silloin tämäkin forkka olisi huomattavasti parempi.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #33 : Tammikuu 22, 2024, 05:37:40 »
Äärimmäisen ärsyttäviä kyllä nuo kyselijät. Kyselyissä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta minusta olisi kohtuullista että että jokaista kyselyä vastaan kirjoittaisi vähintään yhden rapsan

Mietin samaa. Tuntuu hyvin turhalta kun on noita joiden koko postaushistora on vain toistuvaa kyselyä, eikä rapsan rapsaa.
Toki kyselyilla on oma paikkansa tällä forkalla, mutta jos kyselee, niin vähintä mitä voisi tehdä on myös rapsata. Vaikka edes lyhyesti vahvistaa jonkun kuvien & paveluiden aitouden tms.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #34 : Tammikuu 22, 2024, 12:22:03 »
Niin...ei kai sitä voi ketään estää kysymästä mutta välillä tulee ihmeteltyä, jos sama henkilö kysyy moneen kertaan samassa ketjussa mitä maksaa, millainen on, miksi on, onko lihonnut vai laihtunut, sopiiko minulle ja miksi ei sovi jne.
Ja parhaimmillaan monen kuukauden ajan...toki jos on pettymyksen sietokyky matalalla niin ehkä silloin ymmärrän kysely tarpeen.

Ja jep...en ole koskaan rapsaillut enkä rapsaile...enkä kysele myöskään muiden mielipiteitä.
Kysymällä suoraan pt:ltä saa aina tarpeellisen tiedon ilman turhia välikäsiä...
Annan sitten "palautteen" käynnillä tai sitten viestillä myöhemmin kun ajatus kulkee...jos kulkee
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #35 : Tammikuu 22, 2024, 17:51:22 »
Itse kyllä rapsaan jokaisen hupakon kohdalla, halusivat he sitä tai eivät, mutta en ole vielä tällä tunnuksella tehnyt sitä tänne.

Hauska keskustelu muutenkin, mutta tässä on päivän paras kommentti!

Ensiksikin, ei ole kohteliasta rapsata hupakoita, jotka eivät sitä halua. Puhumattakaan "jokaisesta". Mutta tämän varmaan tiesitkin?
Toisaalta, eipä sillä niin väliä, jos kerran et "tällä tunnuksella tänne vielä" niitä rapsoja kirjoita  :laught:

You and me, part-time lovers

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #36 : Tammikuu 22, 2024, 18:32:13 »
Alkaa jo noi kyselyt joillain olemaan ihan vitsin tasolla. Tuntuu, että se kysely on ainoa, mihin rohkeus riittää.

Jos palvelut miellyttää, sinne vaan. Jos menee ns vatuiksi, sit menee.
Tuskin kenelläkään joka vierailu on ollut napakymppi.



Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #37 : Tammikuu 23, 2024, 10:57:49 »
Totta. Kun joku kirjoittaa, että X:llä on hyvä pillu, niin eiköhän seuraavaksi tule Janne kysymään, saako pilluun panna legoja.
Jos aloittaja vielä keulii että kyllä saa, niin seuraavaksi Jonne on kysymässä, saako panna duploja ja onko kalliimpaa kuin legot.
You and me, part-time lovers

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1387
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #38 : Tammikuu 23, 2024, 12:29:11 »
^ Jep, joku sanoi että ei täällä niin paljon keskustelua ole että kyselyt haittaisi, mutta ainakin nämä mainitut saavat joskus aikaan halun pilailla kyselijän kanssa. Myönnän, että se on hieman teinimäistä.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi kysellään "onko kukaan käynyt"?
« Vastaus #39 : Tammikuu 23, 2024, 13:42:13 »
Sitten taas toisaalta ei haluaisi sotkea kyselyn kohteena olevan kivan pt:n bisneksiä vittuilemalla potentiaalisille asiakkaille. Etenkin se hiljattainen kysely veerasista kirvoitti useammankin kommentin jonka jätin lopulta lähettämättä.

Mun mielestä kyselyä ja rapsojen kirjoittelua voisi harrastaa laaj nykyistä laajemmin uusien (vierailevien) tyttöjen suhteen, jotta feikkikuva-/liukuhihnatyypit saisi mahdollisimman vähän asiakkaita. Mutta sitten taas jos joku jo valmiiksi tunnettu pt haluaa itsestään lisää kirjoittelua tänne, niin ainakin mun puolesta saisi pyytää sitä itse. En koe että puhdas mainostaminen olisi oletusarvoisesti mun duunia vain siksi että olen tyytyväinen asiakas, ja ne ”turskaveljet” jotka ei viitsi lurkata tai käyttää hakua saa mun puolesta jäädä kotiin runkkaamaan.