Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Alcatraz Hki
FortySexN2:
^siis voi opetella itsekin
Gynther:
Tottakai voi itse opetella kääntymään siellä ovella. Ei meitä aikuisia voi kukaan muu "käännyttää", kuin me itse. Mutta noihin syihin, miksi se on valtaosalle niin hemmetin vaikeaa, niin se juttu ei täällä kirjoittelemalla aukea - valitettavasti - vaikka itse aloitinkin niistä syistä kirjoittamisen. Kaikissa psyyken ja käyttäytymisen ongelmissa on pohjimmiltaan kyse pidätetyistä tunteista, joita me nykyajan ihmispolot kannamme sisällämme "tonneittain".
Ja se on se meidän mieli/ ego, joka ei halua kohdata noita menneisyydessä jäädytettyjä tunteita tänäänkään, vaan keksii vaikka mitä verukkeita ja syitä ja toimintaa, ettei niitä tarttis kohdata. Ja toteamukseen, ettei niitä jäädytettyjä tunteita muka meillä ole kysyn sinulta, FortySexN2, annatko sinä itsesi esim. itkeä kadulla ihmisten nähden, jos esim. näet yliajetun kissan ja tuo näky saisi sinut itkemään. Vai puristatko tuon itkun sisääsi, kun noi muut ihmiset näkee - vai miten.
FortySexN2:
Meneepäs keskustelu kauas Alcatrazista. Jos edes hieman pysytään aiheessa, ilmi selvästä huijauksesta perääntyminen tai ovelta kääntyminen ei pahemmin itketä.
Timppa vaan:
Ehkä osin voi koskea tuota miellyttämishalua. En varsinaisesti halua saada aikaan konfliktia, mutta ei minulla ole ongelmia vastata sellaiseen. Mutta syy siihen tulee ihan muualta kuin kodista, ne käsittelemättömät asiat tulevat muilta nurkilta. Mutta se osio kyllä pitää paikkansa että on vaikea sanoa ei myös siinä tilanteessa kun tilanne ei täysin tyydytä. Osin tällä kertaa siihen liittyi erittäin sekava kommunikaatio.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta