Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Alcatraz Hki
Hannufin:
Helsingin reissu lähiaikoina suunnitelmissa. Ajattelin käväistä Alcatrazissa, kun on hotellini lähellä. Löytyykö sieltä asiakkaita etsiviä naisia nykyisin ?
mattssonni:
Ei tarvitse mennä sisäänkään, ihan samat tyypit metsästää asiakkaita siinä edessäkin Yrjön- ja Annankadun välisellä Eerikinkadun pätkällä (oikeastaan se alkaa jo Kalevankadulta ja Yrjönkadulta). Siitä kun yksinäinen mies kävelee 23-02 välillä niin saa ihan oikeasti ravistella itseään irti ja pitää katseen jaloissaan, jos ei ole maksullisen seuran perään. Ei tarvitse etsiä myyjiä, he käyvät jopa käsikynkkään kiinni ja kävelevät vierellä. Ei auta vaihtaa toiselle puolelle katuakaan. On melko aggressiivista asiakashankintaa. Itse kierrän sen pätkän toista kautta aina ilta-aikaan, jos se osuisi reitille, kun koen sen aika kiusalliseksi. Seuran etsin mieluummin muuta kautta. Kokeile kävellä puolen yön aikaan Manskun Old Irish Pubilta esim. Hotelli Mestarille, niin ymmärrät mitä tarkoitan.
Sitä olen aina ihmetellyt, että miten se voi olla niin avointa keskellä Helsinkiä, kun kyse on selvästi laissa kielletystä ilmiöstä. Luulen, että siinä on jokin sellainen juttu, että poliisi hiljaisesti hyväksyy tilanteen eikä hätyytä myyjiä niin kauan he pysyvät vain kyseisellä pätkällä (se selittäisi myös sen, miksi ilmiö näyttäytyy vain tuolla rajatulla pienellä alueella). Mutta tämä vain spekulaatiota, en tiedä varmasti.
Kovax:
Eihän itsensä myyminen ole laitonta
orjamies:
Poliisilla on muutakin keikkaa ja pitäisi ihan seurata muuten voi väittää tavattiin baarissa.
hiukka kun piritori poliisiauto seisoo siinä niin homma pyörii " 50m " päässä toki kerran
vuodessa tyyliin tehdään isku mutta se on melko turhaa pikkusakot iso paperityö.
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Tammikuu 10, 2024, 14:39:58 ---Luulen, että siinä on jokin sellainen juttu, että poliisi hiljaisesti hyväksyy tilanteen eikä hätyytä myyjiä niin kauan he pysyvät vain kyseisellä pätkällä (se selittäisi myös sen, miksi ilmiö näyttäytyy vain tuolla rajatulla pienellä alueella). Mutta tämä vain spekulaatiota, en tiedä varmasti.
--- Lainaus päättyy ---
Lex Eriksson. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta