Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Alcatraz Hki

<< < (6/7) > >>

Hannufin:
Laitanpa tähän ketjuun kysymyksen, eli jos vertailee Alcatrazia ja Gentlemans Glubia niin kummasta löytyy enemmän maksullisia ja muutenkin kokemuksia ko. Paikoista.

Veka:
Tykästyin paikkaan ja taas tuli tällä viikolla käytyä. Täytyy sanoa, että tanssijoiden taso yllätti jälleen positiivisesti. Yhtä lukuunottamatta kaikki nuoria kauniita suomi-tyttöjä, kaikilla upeat kropat. Monipuolisia aistikkaita asuja. Reilun tunnin visiittiin upposi juomineen ja tippeineen vain 60 euroa (nyt en ottanut privoja), erinomainen hinta-laatusuhde tällä käynnillä. Paikassa päivystäneet myyjät olivat kahta lukuunottamatta ihan puoleensavetävän näköisiä, ja suht edukkaita diilejä olisi ollut tarjolla. Hintaan kuuluisi myös autokyyti PT:n asunnolle.

^ylempään kysymykseen Gentlemanssista, niin itse en ole käynyt mutta olen muiden puheista ymmärtänyt, että maksullisia on Helsingin ja koko maankin klubeista vain Alcatrazissa.

Timppa vaan:

--- Lainaus käyttäjältä: Veka - Huhtikuu 20, 2024, 16:40:30 ---Tykästyin paikkaan ja taas tuli tällä viikolla käytyä. Täytyy sanoa, että tanssijoiden taso yllätti jälleen positiivisesti. Yhtä lukuunottamatta kaikki nuoria kauniita suomi-tyttöjä, kaikilla upeat kropat. Monipuolisia aistikkaita asuja. Reilun tunnin visiittiin upposi juomineen ja tippeineen vain 60 euroa (nyt en ottanut privoja), erinomainen hinta-laatusuhde tällä käynnillä. Paikassa päivystäneet myyjät olivat kahta lukuunottamatta ihan puoleensavetävän näköisiä, ja suht edukkaita diilejä olisi ollut tarjolla. Hintaan kuuluisi myös autokyyti PT:n asunnolle.

^ylempään kysymykseen Gentlemanssista, niin itse en ole käynyt mutta olen muiden puheista ymmärtänyt, että maksullisia on Helsingin ja koko maankin klubeista vain Alcatrazissa.

--- Lainaus päättyy ---

Eilen kävin ensimmäistä kertaa pariinkymmeneen vuoteen Alcatrazissa. Varmaan johtuen euroviisuista siellä oli aika hiljaista lauantaiksi. Halusin kun tilaisuus oli nähdä minkälainen paikka oli nykyään ja samalla tehdä itselleni historiaa. Olen nimittäin tässä suhteessa ujo, ehkä rajoittunutkin. Ja halusin oheiseen liittyen voittaa itseni, eli keskustella eri naisten kanssa tarjonnasta. Osin tein voiton, osin hävisin. Voitin itseni siten että kun yksi paikan strippareista yritti houkutella privaattiin ja/tai shamppanjaan niin pystyin kieltäytymään. Mutta sitten eri vaihtoehtojen kuuntelu epäonnistui kun ensimmäisenä osui paikalle parivaljakko tumma ja vaalea jotka onnistuivat puhumaan pääni pyörälle ja näin jäi toinen tavoite epäonnistuneeksi. Sinänsä tarjous oli hyvä, ja sain ihan mukavan seksikokemuksen, mutta ei se ollut ihan sitä mitä hain. Koska heitä oli kaksi, en pystynyt neuvotellessa sanomaan ei, vaikka olin epävarma siitä mistä oli sovittu.

Joten pitäisi mennä uudestaan, mutta tajusin tänään että monivuotinen työkaverini asuukin tuolla kadulla. Olen vaan epävarma siitä mikä näistä se on - mutta koska tunnen hänen perheensä ja lapsensakin vaikka en heillä koskaan ole käynyt on riski liian suuri mennä tuohon paikkaan.

Joten onko näin, kanssaturskat, että vain Alcatrazissa on maksullisia? Siihen en vielä pysty että menisin tavalliseen baariin etsimään tätä seuraa, ja tuskin koskaan siihen pystynkään, mutta minun on pystyttävä siihen että oikeasti saan livenä neuvoteltua sen mitä haluan, ja jos siinä on jotakin epäselvää tai ei ok, niin joko PT tai minä sanoo siinä ei. Nyt en vielä ihan onnistunut. Tuo osio on oikeastaan yhtä tärkeää kuin se seksi.

Eli Crystal Show Club, Gentlemans Club. Onko kukaan viime aikoina, eli 2023, 2024 hankkinut käynyt näissä, ja mitä voisitte kertoa, kumpaan näistä minun kannattaisi mennä? Minulla olisi mahdollista yrittää nyt viikolla perjantaina, jolloin muutenkin joudun olemaan Helsingissä työjuttujen takia.

Gynther:
Toihan kuulostaa, Timppa vaan, ihan klassiselta miellyttämisen halun -syndroomalta, ettet kykene sanomaan ei, vaikka sisimmässäsi tunnet, ettei asiat mene niinkuin oikeasti haluaisit. Meillä täällä Suomessa on tuota syndroomaa kyllä yltäkylläisyyteen asti. Siihen mm. perustuu, että hupakoilla kauppa käy, vaikka ilmon kuvat ovat mitä sattuu, ja kämpän ovella sitten vastassa 48v norsu. Miellyttämisen halusta sisään mennään ja raha annetaan, vaikka oikeasti tekis mieli JUOSTA karkuun ja kiroilla niin helvetisti, että nyt meni hukkaan siniset ja taksirahat.

Toi miellyttämisen halu kumpuaa useimmiten henkilön historiasta, sisällä on käsittelemättömiä asioita usein paljonkin. Useasti klassinen tapaus menee näin: Lapsi ei ole saanut tarpeeksi rakkautta jommalta kummalta vanhemmalta tai ei kummaltakaan, ja miellyttää heitä saadakseen sitä rakkautta, jota ei kuitenkaan koskaan tule. Toi miellyttämisen tarve seuraa sitten mukana vaikka koko elämän, jos ei noita asioita käy jonkin terapian kautta läpi ja kohtaa niitä kipeitä tunteita.

Ja tähän neuvon itse näitä polkuja tallanneena, että sellainen terapia, missä vain sivistyneesti puhutaan pöydän yli ongelmista terapeutin kanssa ei auta vitunkaan vertaa potilasta. Vasta sitten, kun ilmassa on itkua,inhoa, vihaa, kaipausta, raivoa räkää ja jopa oksennusta ollaan terapiassa oikealla PARANTAVALLA tiellä. Eli, jos terapeutin kanssa tuntuu, ettei hän halua kohdata asiakkaansa syvimpiä tunteita, neuvon heti vaihtamaan terapeuttia. Mutta tässäkin saattaa tuo miellyttämisen halu estää ton vaihdoksen, jos ei potilas väkisin tiedosta mistä on kyse ja toimi tuota halua vastaan hyväksyen kivun, mitä tuo ei`n sanominen saattaa sisällä aiheuttaa.

FortySexN2:
Täällä puhutaan joskus tai aika usein, että ollaan niin herrasmiehiä ettei ovelta voida kääntyä vaikka tajutaan että jouduttiin kusetetuksi.

En noista terapioista en oikein tiedä. Naapurissa asui tällaista terapiaa tarjoava ja tämä kertoi jokus takapihan terassilla tissutellessamme, että tavoite on opettaa asiakas käyttämään itse erilaisia työkaluja mielen fibojen tai jarrujen oikomiseen. Vesipelosta oppii pois hyppäämällä sinne veteen ja olemalla siellä kerta kerralta enemmän.

Ovelta kääntymiseen tai sanomiseen ei voi opetella itsekin aika kevyillä eväillä. Se vaatii viitseliäisyyttä ja epämukavuuden sietokykyä, kunnes asia on sisäistynyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta