Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?

<< < (28/40) > >>

Vieras1873:
Noniin ja oisko vaikka pieni happihyppely musiikit korvilla tai katsoisitte Trailer Park Boyssia

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Huhtikuu 19, 2025, 17:32:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 13:52:17 ---Tämä keskustelu on aiheuttanut huolestuneisuutta eri tahoilla joten isoveli on päättänyt alkaa valvomaan asioita tarkalla silmällä. Käsiini ohjeutui valvontakameramateriaalia. Ylärivin kavereita en tunnista mutta alarivissä vonkaan pil vaihdan ajatuksia hyvinvointivaltion tarpeellisuudesta Mmeoww:n kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Kappas! Tämäpä yllätys! Ylärivissä olen minä ja vasemmistolaisaktivisti-ystäväni, jonka kanssa minulla on FWB-suhde!
Luulen, että kuva on napattu tilanteesta, jossa yksimielisesti kauhistelemme oikeistohallituksen politiikkaa.

--- Lainaus päättyy ---
Oman opetuksenne mukaanhan olet etuoikeuskehällä sortaja joten sinun pitäisi olla hiljaa ja ainoastaan järjestää ystävätttärellesi turvallisia tiloja ja kuunnella mitä hänella on asiaa.

Vieras1873:
Joey lopettaa uhriutumisen ja selaa viestejänsä läpi ja miettii miksi aikuinen ihminen kuluttaa aikaansa seksisaitilla trollaten.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Huhtikuu 19, 2025, 22:28:13 ---Joey lopettaa uhriutumisen ja selaa viestejänsä läpi ja miettii miksi aikuinen ihminen kuluttaa aikaansa seksisaitilla trollaten.

--- Lainaus päättyy ---
Mikä ongelma sinulla nyt on, osuin arkaan paikkaan?

ThomasDundee:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 21:40:37 ---Oman opetuksenne mukaanhan olet etuoikeuskehällä sortaja joten sinun pitäisi olla hiljaa ja ainoastaan järjestää ystävätttärellesi turvallisia tiloja ja kuunnella mitä hänella on asiaa.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt mun täytyy kyllä sanoa että tässä on lause, jossa ei ole järjen hiventäkään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta