Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?
orjamies:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 18, 2025, 18:50:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Huhtikuu 18, 2025, 18:31:34 ---^Mikä on viikkari?
--- Lainaus päättyy ---
Arvaus: Viking Line ja tässä yhteydessä halutaan nollata sen saamat yritystuet?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä vaikka lippu nousisi 5e sen kestää ja ainakin 1 laiva kannattaa.
joey_t:
Tämä keskustelu on aiheuttanut huolestuneisuutta eri tahoilla joten isoveli on päättänyt alkaa valvomaan asioita tarkalla silmällä. Käsiini ohjeutui valvontakameramateriaalia. Ylärivin kavereita en tunnista mutta alarivissä vonkaan pil vaihdan ajatuksia hyvinvointivaltion tarpeellisuudesta Mmeoww:n kanssa.
Pekonen:
^Mielenkiintoinen tapa vongata pillua.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Helmikuu 22, 2024, 12:39:26 ---
Vaihtoehtoisesti työnantajat voitaisiin velvoittaa palkkaamaan kaikki, jotka lähettävät heille työhakemuksen. Mikäli palkkaaminen ei maita, voitaisiin työnantajalle määrätä sakkorangaistus. Ideani on siis se, että jos työn tekemisestä tehtäisiin velvollisuus, sellainen pitää tehdä myös työn tarjoamisesta.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaisi työn tarjoajat loppua tästä maasta aika nopeasti :laught:
No, loppuvat ne muutenkin.
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 13:52:17 ---Tämä keskustelu on aiheuttanut huolestuneisuutta eri tahoilla joten isoveli on päättänyt alkaa valvomaan asioita tarkalla silmällä. Käsiini ohjeutui valvontakameramateriaalia. Ylärivin kavereita en tunnista mutta alarivissä vonkaan pil vaihdan ajatuksia hyvinvointivaltion tarpeellisuudesta Mmeoww:n kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Kappas! Tämäpä yllätys! Ylärivissä olen minä ja vasemmistolaisaktivisti-ystäväni, jonka kanssa minulla on FWB-suhde!
Luulen, että kuva on napattu tilanteesta, jossa yksimielisesti kauhistelemme oikeistohallituksen politiikkaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta