Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Huhtikuu 19, 2025, 23:30:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 21:40:37 ---Oman opetuksenne mukaanhan olet etuoikeuskehällä sortaja joten sinun pitäisi olla hiljaa ja ainoastaan järjestää ystävätttärellesi turvallisia tiloja ja kuunnella mitä hänella on asiaa.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt mun täytyy kyllä sanoa että tässä on lause, jossa ei ole järjen hiventäkään. Vaikka kuinka yritän tavata tätä uudestaan ja uudestaan. Ihan täyttä Penaattori-kamaa. Mikä vittu teitä oikein vaivaa?
--- Lainaus päättyy ---
Siinä olen kanssasi samaa mieltä että kirjoituksen idea on täysin järjetön. Turha siitä on minua syyttää, se on vihervasemmistolaista oppia puhtaimmillaan, wokea ja intersektionaalisuutta.
Et kai sinä Thomas vain väitä että kirjoittamani ei pidä paikkaansa taikka että itse irtisanoudut moisesta sekopäisyydestä?
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 23:40:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 21:40:37 ---Oman opetuksenne mukaanhan olet etuoikeuskehällä sortaja joten sinun pitäisi olla hiljaa ja ainoastaan järjestää ystävätttärellesi turvallisia tiloja ja kuunnella mitä hänella on asiaa.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt mun täytyy kyllä sanoa että tässä on lause, jossa ei ole järjen hiventäkään. Vaikka kuinka yritän tavata tätä uudestaan ja uudestaan. Ihan täyttä Penaattori-kamaa. Mikä vittu teitä oikein vaivaa?
--- Lainaus päättyy ---
Siinä olen kanssasi samaa mieltä että kirjoituksen idea on täysin järjetön. Turha siitä on minua syyttää, se on vihervasemmistolaista oppia puhtaimmillaan, wokea ja intersektionaalisuutta.
Et kai sinä Thomas vain väitä että kirjoittamani ei pidä paikkaansa taikka että itse irtisanoudut moisesta sekopäisyydestä?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, minä väitän että kirjoittamasi ei pidä paikkaansa, ja sen näkee jokainen, joka ei ole äärioikeisto-öyhötyspropagandan sokaisema. Tuota paskaa on nähty tällä saitilla (ja yhteiskunnassa muutenkin) jo ihan liikaa.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Huhtikuu 19, 2025, 23:50:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 23:40:07 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, minä väitän että kirjoittamasi ei pidä paikkaansa, ja sen näkee jokainen, joka ei ole äärioikeisto-öyhötyspropagandan sokaisema. Tuota paskaa on nähty tällä saitilla (ja yhteiskunnassa muutenkin) jo ihan liikaa.
--- Lainaus päättyy ---
Oletko sinä oikeasti noin pihalla vihervasemmistolaisesta jargonista? Asiaa voisi tiedustella nimimerkiltä Mmeoww, tosin en usko hänen olevan innokas vastaamaan minulle mitään koska teen foorumilla pilkkaa vihervasemmiston Pyhistä Arvoista.
Koska vihervasemmistolainen on aina tiedostava ja hyvä ja oikeassaolemisen kokemuksensa on suurta niin hänestä on oikein että nimimerkki Thomas voi arvostella foorumilla oikeistoa mutta joey_t ei saa arvostella vihervasemmistoa. Moinen on täysin sopimatonta. Tosin närkästymistänne on varsin hauska seurata.
ThomasDundee:
^Nyt korkki kiinni ja nukkumaan.
Vieras1873:
Mua on todella hankala provosoida sinänsä, oon aika hyvin perillä siitä, mitä siellä trollailun ja provokaation takana on.
Mutta tälleen yleisesti voisin tässä listata linkkejä, koska en koe, että mun kannattaa nostaa huolta esiin, ilman että yrittäisin tarjota siihen ratkaisuja.
Trollaamisesta yleensä:
https://sisaltosekaannus.fi/sisaltosekaannuksen-selviytymisopas/trolli-hairikoi-naamioimalla-toimintansa/
https://transparentti.blogspot.com/p/trollin-tyokalupakki.html?m=1
https://www.vpnunlimited.com/fi/help/cybersecurity/trolling?srsltid=AfmBOorP1r1YNq-FFxP1vTbS9j_WwVr9Qnbwbww5fJuyhDLxm6Kl9mSx
Ja trollien psykologiaa:
"In this pre-registered study, we investigated trolling behavior and its association with the Dark Tetrad and humor styles. We found support for our first hypothesis (H1: The Dark Tetrad is positively associated with global trolling behavior): Machiavellianism, narcissism, psychopathy, and sadism showed significant positive correlations with global trolling behavior. Moreover, we found support for our second hypothesis (H2: Aggressive humor is positively associated with trolling behavior) and also observed a positive correlation between global trolling behavior and self-defeating humor. "
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10004561/
Ja mikä sitten trollaajia auttaa?
Varmaan yleisesti avun hakeminen, jos pystyy myöntämään, että oma käyttäytyminen rajoittaa omaa tai/ja muiden elämää.
Anonyymisti voi hakea apua, (jos se tuntuu helpoimmalta) esim.
https://mieli.fi/tukea-ja-apua/chattaa-tai-kirjoita/
... Ja jatkan tätä huomenna!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta