Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tekosyyt perumiselle  (Luettu 4469 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Tekosyyt perumiselle
« : Joulukuu 15, 2023, 10:15:18 »
Ainakin itseäni vain huvittaa ennemmin kuin harmittaa kun välillä kuulee mitä mielenkiintoisempia/räikeimpiä tekosyitä miksi tapaaminen perutaan.😅 Niin pakko kysyä et mitä kaikkea te muut ootte joko pt tai asiakasurallanne kuulleet?🤔 Kertokaa siis huvittavimmat, villeimmät tai uskomattomimmat tekosyyt tapaamisen perumiselle mitä olette kuulleet!😁 Muistakaa yksityisyydensuoja, ei nimiä (edes vihjailuja), tunnistettavia tietoja yms yms.!

Ja pidetään hyvä mieli, ei lähdetä haukkumaan ketään tai muutakaan.☺️
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 15, 2023, 10:20:11 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #1 : Joulukuu 15, 2023, 10:35:12 »
Eräs asiakas kertoi tämäm minulle joitan vuosia sitten, hänelle oli tämän kertonut pt jonka luona hän oli käynyt joskus. Pt päivysti kotonaan, oli vissiin kaverin kanssa? Eli jonkin sortin duo juttu. Joku asiakas otti yhteyttä ja sopi tapaamisen, ilmestyi ovelle kotiavaimet kaulassa sellaisessa avainnauhassa jota pidetään kaulassa (en tiiä sen nimeä :D ) ja sanoi ovella ettei voi tulla kun pitää mennä kotiin syömään ja lähti sitten :sheep:

Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #2 : Joulukuu 15, 2023, 10:50:21 »
^ Ruoka-aika iski yllättäen JUST sillä hetkellä😁😁
Opiskelijarouva

Turku

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #3 : Joulukuu 15, 2023, 11:21:03 »
Mulla ei tuu mieleen mitään villejä peruutuksia.
Kuin nää yleiset, että ajoin kolarin, tai että rengas puhkes.
Tuli korona taikka vaimo tulikin kotiin tai että nyt joudunkin hakemaan lapsen hoidosta.
Automaatti ei tominu enkä saanut rahaa. Mutta tää on palkkää peruskauraa varmasti kaikille palvelunrajoajille.
Yritän muistella nysytyröistäni jotain villimpiä peruutusvisetejä...
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6690
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #4 : Joulukuu 15, 2023, 11:35:32 »
^ Mulle on käynyt kerran oikeasti niin että piskuisen kotipaikkakuntani molemmat automaatit olivat epäkunnossa juuri silloin kun olisi rahaa pitänyt nostaa. Mutta perumisen sijaan käytin MobilePayta maksamiseen.

No, kerran eräs pt ilmoitti 12 minsaa ennen tapaamista unohtaneensa kokonaan sopineensa jo siskonsa kanssa kahvittelun samaan aikaan, eikä täten ehdikään tavata asiakasta. Muuten kai ihan ok mutta olin maininnut useita kertoja aiemmin, että matkustan paikalle yli sadan kilsan päästä ja pyytänyt ilmoittamaan heti jos tulee esteitä, ettei tulisi turhaa reissua. Ja vielä ennen lähtöä varmistin asian kertaalleen, kaiken piti olla ok.

Pelimies olisi varmaan ehdottanut kolmen kimppaa tässä kohtaa, itse lähdin kuitenkin pettyneenä kotio.  :D
Pörrö on aina plussaa

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #5 : Joulukuu 15, 2023, 11:49:58 »
No nuo automaattien toimimattomuus on kyllä todella hyvä syy olla tulematta. Tiedän itsekin, ettei ne vaan aina toimi.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #6 : Joulukuu 15, 2023, 11:55:52 »
No nuo automaattien toimimattomuus on kyllä todella hyvä syy olla tulematta. Tiedän itsekin, ettei ne vaan aina toimi.
Se on juurikin näin. Viimeksi tällainen tapahtui pienemmässä kaupungissa joka ei ollut minulle entuudestaan tuttu ja taisi koko kylässä olla kolme automaattia. Yritä siinä autottomana ihmisenä kirmailla pitkin pitäjää ja etsiä automaatteja.

Kyllä mä totesin että tämä oli tässä ja painun Alkoon, siellä kun käy tuo korttimaksu
Why so fragile?

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #7 : Joulukuu 15, 2023, 11:58:33 »
ajoin kolarin, tai että rengas puhkes.
Tuli korona taikka vaimo tulikin kotiin tai että nyt joudunkin hakemaan lapsen hoidosta.
Automaatti ei tominu enkä saanut rahaa.
Joo nää on just niitä ja uskon että joskus ovat ihan oikeitakin syitä mutta tuskin aina.
Viimeisin peruutus tänään 2h ennen tapaamista oli yks näistä perussyistä 🤔
Tauolla 😘

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #8 : Joulukuu 15, 2023, 11:59:52 »
Minä olen yleensä tarjonnut tätä:
Lähdin kotoa innoissaan hupakolle, laitoin takintaskuun lompakon ja kotiavaimet ja lähdin ulos takki auki. Tulin kiireellä ja kun paiskasin ulko-oven kiinni, takki jäi ovenväliin. Takista sisäpuolelle oli jäänyt se tasku jonne olin laittanut lompakon ja avaimet ja ovi meni lukkoon. Puhelin oli onneksi housuntaskussa ja soittelen tässä neuvottomana miettien miten tulisi toimia.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #9 : Joulukuu 15, 2023, 12:03:35 »
matkustan paikalle yli sadan kilsan päästä
Taisi olla aika kultainen pillu

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #10 : Joulukuu 15, 2023, 12:05:08 »
matkustan paikalle yli sadan kilsan päästä
Taisi olla aika kultainen pillu

tai sitten asui sen verran syrjässä itse että oli lähin pt:n pillu?
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #11 : Joulukuu 15, 2023, 12:08:42 »
Omakohtainen minkä joku voisi kertoa tosin juttu oli totta oltiin sovittu kinky setti aamulla

tarkka osoite lähden sinnepäin juuri ennen bussia nilkka nurin kokeilin kestääkö eipä juuri

menin sitten sairaalaan josta 2 kepin kanssa pois kotoota laitoin tän tarinan kun en kanna

puhelinta läheskään aina mukana " oli kysellyt missä oot " no ei varmaankaan uskonut.
kysyvälle vastataan

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1902
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #12 : Joulukuu 15, 2023, 14:38:33 »
Kyllä elämässä välillä sattuu ja tapahtuu mitä ihmeellisimpiä asioita. Pari kertaa on ollut itselläkin tapaaminen sovittuna ja sitten onkin juuri ennen h-hetkeä oltu oman tapaturman vuoksi tai lapsen kanssa sairaalan päivystyksessä... Nämä saattaisivat kuulostaa toisesta osapuolesta aika lennokkailta selityksiltä, mutta ymmärrystä onneksi löytynyt 😊

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #13 : Joulukuu 15, 2023, 14:48:23 »
No nyt tuli mieleen vuosien takaa joku pelle. Osoitteet ovat keksittyjä.
Opastin hänet tulemaan Kirkkokatu 24 ja soittaa sitten siitä mulle, niin ohjaan sisälle.
No hän soittaa, että oon joo nyt Koulukatu 33:ssa. Kertasin osoitteen ja pyysin siitä soittamaan.
No kohta tuli soitto, että hän on Yliopistokadun 45 edessä, onko se tässä?
Ymmärsin sitten yskän ja toivottelin hänelle hyvät illanjatkot.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #14 : Joulukuu 15, 2023, 14:52:24 »
Ja siis joo, kaikenlaista voi sattua, ei kaikki tietenkään ole tekosyitä! 😊

Itselle siis tuli peruutus koska on niin järkky keli ettei pääse autolla liikkumaan. Joo, muutoin voiski mennä läpi, mutta en ole itse sokea ja olen ollut myös peruutusta edellisenä päivänä hereillä ja ulkona, ja tiedän tasan tarkkaan että ajokeli ei ole muuttunut mitenkään.😅 Ja tiedossa siis että ko tyyppi ei olisi tullut mistään niin pitkältä että olisi selittynyt sillä että siellä olisi ollut niin täysin eri keli.
Huvittuneena ja hieman kummastuneena tämän peruutuksen saatuani katsoin ulos ja mietin että mistähän toisesta ulottuvuudesta tyyppi oikein olisi tullut, kun ihan normaali talvikeli siellä ulkona oli, jopa ihan hyväkin keli.🤔😁

Toki, oli myös aiemmin perunut vähän samaan syyhyn vedoten, kun oli tullut niin paljon lunta ettei autolla pääse liikkumaan. P.S. Itse ainakin kyseisenä päivänä ajoin autolla ihan ongelmitta.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #15 : Joulukuu 15, 2023, 15:18:36 »
^
Ja tosimieshän ajaa kelillä ku kelillä :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #16 : Joulukuu 15, 2023, 16:10:44 »
Maakuntamatkaillessa kiertueella oleva pt tarjosi aikaa, vastasin ehkä varttia myöhemmin että ok. Tästä parin kolmen tunnin päästä, muutama tunti ennen tarjotun ajan alkua, tuli tieto että se aika ei olekaan vapaana. Noh, sattuuhan sitä vahinkoja, tai ehkä mulla oli huono tuuri ja joku vei ajan tuossa välissä ennen kuin näin viestin. Kuitenkin aikuinen kotimainen pt eikä mikään AS:stä jallitettu teinityttö.

Niinpä sitten joitain viikkoja myöhemmin toisessa kaupungissa, lähestyin samaa pt:tä uudelleen. Tällä kertaa vahvistin tarjotun ajan nopeasti ja pt kuittasi sen. Mutta eikös vaan taas pari tuntia myöhemmin käynyt niin, että se aika ei ollutkaan vapaa.

Sen jälkeen en ole häirinnyt häntä uudestaan.


Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #17 : Joulukuu 15, 2023, 19:39:21 »
Onhan syitä ollut paljon matkan varrella: yleisimmät ovat olleet ainakin minun kohdalla sairastumiset&Korona, myöskin peruuntuneita hupakkoreissuja paikkakunnalle on tapahtunut tai paikkakunnan muutoksia, kerran mummo menehtyi samana päivänä jne.

Sinällään syy voi mitä vaan, kunhan molemminpuolisesti esteen sattuessa muistaa ilmoittaa ajoissa, että tapaaminen peruuntuu  :drinking: Elämässä nyt voi sattua nopeastikin mitä vaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 15, 2023, 19:41:49 kirjoittanut HarryPotter »
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #18 : Joulukuu 16, 2023, 11:20:26 »
Aikoinaan yhden miehen äiti kuoli. Mutta ei kerran... Vaan kaksi 🤣
Xoxo - Candy 💋💌

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #19 : Joulukuu 16, 2023, 12:18:22 »
^Tää oli hyvä😂
Nokialla