Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tekosyyt perumiselle  (Luettu 4466 kertaa)

Poissa torimies

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #40 : Joulukuu 17, 2023, 13:54:15 »
Minä olen yleensä tarjonnut tätä:
Lähdin kotoa innoissaan hupakolle, laitoin takintaskuun lompakon ja kotiavaimet ja lähdin ulos takki auki. Tulin kiireellä ja kun paiskasin ulko-oven kiinni, takki jäi ovenväliin. Takista sisäpuolelle oli jäänyt se tasku jonne olin laittanut lompakon ja avaimet ja ovi meni lukkoon. Puhelin oli onneksi housuntaskussa ja soittelen tässä neuvottomana miettien miten tulisi toimia.

Vähän off topic, mutta eräs parhaista kuulemistani selityksistä työelämässä on, kun aikoinaan kollega soitti töihin valittaen myöhästymistään. Ei saanut ulko-oveaan kiinni. Toinen kollega (edesmennyt, r.i.p.) veisteli, että mitä sitä ovea kiinni laittaa, voisi aloittaa elämän työpäivän jälkeen ns. puhtaalta pöydältä.

Poissa Sefar

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #41 : Joulukuu 19, 2023, 10:11:48 »
Peruin, koska PT ilmoitti vastaanotto-osoitteeksi asunnon, jonka sisustan olin aamupäivän aikana purkanut työkavereiden kanssa remonttia varten.

Aika peruttiin, koska kysyin PT:ltä, että miten hänen kuvillaan on olemassa twitter-tili, jonka perusteella kyseessä oli sillä hetkellä New Yorkissa vastaanottava hupakko.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #42 : Joulukuu 19, 2023, 11:09:13 »
Peruin, koska PT ilmoitti vastaanotto-osoitteeksi asunnon, jonka sisustan olin aamupäivän aikana purkanut työkavereiden kanssa remonttia varten.


Tuli mieleen että olisko tämä voinu tehdä niin että antanut ensin jonkun lähellä olevan paikan osoitteen osoitteenkalastelijoiden varalta..?🤔 Olettaen siis että tämä osoite josta olit purkanut seinät ei ollut sillä hetkellä siis käyttökelpoinen asunto hupakointiin. Tähän tosin tuskin on vastausta jos et asiasta kysynyt sen tarkemmin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2023, 11:14:17 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #43 : Joulukuu 19, 2023, 11:54:44 »
Peruin, koska PT ilmoitti vastaanotto-osoitteeksi asunnon, jonka sisustan olin aamupäivän aikana purkanut työkavereiden kanssa remonttia varten.


Tuli mieleen että olisko tämä voinu tehdä niin että antanut ensin jonkun lähellä olevan paikan osoitteen osoitteenkalastelijoiden varalta..?🤔 Olettaen siis että tämä osoite josta olit purkanut seinät ei ollut sillä hetkellä siis käyttökelpoinen asunto hupakointiin. Tähän tosin tuskin on vastausta jos et asiasta kysynyt sen tarkemmin.

itsellä kävi mielessä että joku hyödyntää remppa kämppöjä eihän siihen tartte kun patjan jos ei semmoista ole.
kysyvälle vastataan

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #44 : Joulukuu 19, 2023, 13:02:33 »
Peruin, koska PT ilmoitti vastaanotto-osoitteeksi asunnon, jonka sisustan olin aamupäivän aikana purkanut työkavereiden kanssa remonttia varten.


Tuli mieleen että olisko tämä voinu tehdä niin että antanut ensin jonkun lähellä olevan paikan osoitteen osoitteenkalastelijoiden varalta..?🤔 Olettaen siis että tämä osoite josta olit purkanut seinät ei ollut sillä hetkellä siis käyttökelpoinen asunto hupakointiin. Tähän tosin tuskin on vastausta jos et asiasta kysynyt sen tarkemmin.

itsellä kävi mielessä että joku hyödyntää remppa kämppöjä eihän siihen tartte kun patjan jos ei semmoista ole.

Noh joo, sekin on toki mahdollisuus, mahdollisuuksia on monia.😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #45 : Joulukuu 19, 2023, 14:17:02 »
Aikoinaan yhden miehen äiti kuoli. Mutta ei kerran... Vaan kaksi 🤣

Vaikkei peruutukseen liitykään, niin äidin kuolemaan on yritetty vedota kun on haluttu tinkiä hinnasta…

Olen jo täysorpo ja molemmat vanhempani maan poveen laskenut. Saanko ilmaiseksi? Edes säälistä?  ::)

Tottakai saat ilmatteeks! Varataan aika mun äidin tulevalle kuolinpäivälle, niin mulla on hyvä syy perua se. Korvaava aika sit äitini toiselle kuolinpäivälle. 😉😁
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa eazy

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #46 : Joulukuu 21, 2023, 12:29:36 »
no mulla o oikeasti kerran käynyt niin että sovin hupakon kanssa tapaamisen ja tapaamis paikka oli toisella puolen kaupunkia.

no tuli töitä niin et aikataulu oli tiukka keritä sovittuun aikaan ja tyhmänä en laittanut et sori menee 5-10min pitkään vaan painoin tallan tiskiin ja aatelin et reippaalla ajolla kerkin kyllä.

noo setä sininen oli eri mieltä ja kortti pois muutamaksi kuukaudeksi + saan ajaan vaan kotio joka on ihan eri suunnalla.

sitten viestiä hupakolle anteeksi kortti juuri lähti en pääse luoksesi juuri nyt, ei tainnut uskoa mutta tällä kertaa ei ollut edes valhe

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #47 : Joulukuu 21, 2023, 15:06:59 »
Tuli mieleen että olisko tämä voinu tehdä niin että antanut ensin jonkun lähellä olevan paikan osoitteen osoitteenkalastelijoiden varalta..?🤔 Olettaen siis että tämä osoite josta olit purkanut seinät ei ollut sillä hetkellä siis käyttökelpoinen asunto hupakointiin. Tähän tosin tuskin on vastausta jos et asiasta kysynyt sen tarkemmin.
Opetus: Älä anna lähellä olevan paikan osoitetta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #48 : Joulukuu 21, 2023, 20:34:08 »
Tuli mieleen että olisko tämä voinu tehdä niin että antanut ensin jonkun lähellä olevan paikan osoitteen osoitteenkalastelijoiden varalta..?🤔 Olettaen siis että tämä osoite josta olit purkanut seinät ei ollut sillä hetkellä siis käyttökelpoinen asunto hupakointiin. Tähän tosin tuskin on vastausta jos et asiasta kysynyt sen tarkemmin.
Opetus: Älä anna lähellä olevan paikan osoitetta.

Noh joooo, onhan siinä riskinsä. Toki jokainen saa itse päättää tavat joilla toimia. Mutta näin jälkikäteen tarkemmin mietittynä niin tässä tapauksessa oli ilmeisesti annettu ihan tarkka osoite asuntoa myöten, niin voipi olla ettei tässä ollutkaan kyse siitä mitä itselleni tuli mieleen...🤔😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Santra XL

  • Newbie
  • Galleria (13)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tekosyyt perumiselle
« Vastaus #49 : Tammikuu 30, 2024, 23:49:38 »
"En pääse tulemaan, auto ei lähde käyntiin." (Pakkasta parikymmentä astetta)

"Ok, kiitos, kun ilmoitit."

Reilun parin tunnin päästä:
"Sain auton käyntiin, vieläkö ehtisi?"

Vastaan vartin päästä, eli heti kun pystyn:
"Tule vain vaikka samoin tein."

Asiakasta ei kuulu, ei näy, varmaan jäätyi puhelinkin sitten... 😁
Tästä opin, että huoneen numero annetaan vasta asiakkaan ollessa parkkipaikalla, niin ei tarvitse jännittää keskeytyksiä loppuiltaa.  ;)

Tämäkin keskustelu olisi voinut mennä ihan vain näin:

"Pahoittelut, en nyt pääsekään."

"Ok, kiitos, kun ilmoitit."  :)
Aikuisten iltasatu...