Kyllä voin myöntää ettei tämä osa-alue ole vahvuuksiani ja siitä syystä kommenttini ovat varmaan vielä enemmän mutuilua ja tyhjää lätinää kuin tavallisesti. Itse en someja harrasta, olin kyllä niissä mutta totesin ajanhukaksi. Tai saattaa minulla profiilit vielä olla, mutten ole kirjautunut kuukausiin/vuosiin. Tällaista foorumia en aivan someksi laske, koska täällä ei esiinnytä omalla nimellä.
Somessa on sama ongelma kun netissä ylipäätään, eli ihmiset sortuvat helposti negatiivisuuteen ja toistensa haukkumiseen, eli asioihin joita eivät tekisi kasvotusten. Foorumeilla sentään yksi tuntematon nimimerkki haukkuu toista, eikä tilanteessa ole ihmistä, mutta somessa ollaan omalla nimellä, naamalla ja maineella pelissä. Yksikin virheaskel ja olet hävinnyt pelin.
Somessa on sama ongelma kun netissä ylipäätään, eli ihmiset sortuvat helposti negatiivisuuteen ja toistensa haukkumiseen, eli asioihin joita eivät tekisi kasvotusten. Foorumeilla sentään yksi tuntematon nimimerkki haukkuu toista, eikä tilanteessa ole ihmistä, mutta somessa ollaan omalla nimellä, naamalla ja maineella pelissä. Yksikin virheaskel ja olet hävinnyt pelin.