Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Parhaat suutelijat
Ilotikku:
Suutelu on seksin eroottisin osa. Parhaasta on paha mennä sanomaan, mutta aktiivisista Anais on intohimoisin ja intohimolla mennään pitkälle suuteloissakin. :kiss:
anaalipeppu:
Valkovenäjän Angelicalta olen saanut yhden parhaimmista suuteloista :kiss: suutelu on tärkeää, koska se toimii erinomaisena esileikkinä, joka saa vehkeen timantinkovaksi ilman että tarvitsisi siihen koskea. Lisäksi se intiimiys, läheisyys ja kemiat käy siinä oikeasti ilmi :inlove:
Vinnie:
--- Lainaus käyttäjältä: anaalipeppu - Lokakuu 21, 2023, 12:48:32 ---Valkovenäjän Angelicalta olen saanut yhden parhaimmista suuteloista :kiss: suutelu on tärkeää, koska se toimii erinomaisena esileikkinä, joka saa vehkeen timantinkovaksi ilman että tarvitsisi siihen koskea. Lisäksi se intiimiys, läheisyys ja kemiat käy siinä oikeasti ilmi :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Just näin, ootko huomannut, että sun litaniasta "Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi
Anal-ass-greek" puuttuu B-rappu
Blain:
Miksi tykkään suutelusta? Seksistä? Naisista?
En tiedä, mut näin se vain on.
Vakkarit suutelee "mun tyylillä" ja Emmie oli myös loistava suutelija. Muita ei mieleen tule, basic shittiä.
Toki vakkareiden kanssa on enemmän pohjaa jo alla eli ei ehkä vertailukelpoinen.
Näkisin, että ei se taito niinkään, vaan mukautuminen toisen tyyliin, puolin ja toisin.
Tämä kun tapahtuu, päästäneen puhumaan "hyvästä suutelukokemuksesta".
Blxglt:
En nyt mikään konkariturska vielä ole, mutta ihana Isa Tampereen suunnalta tarjonnut toistaiseksi parhaat hetket tällä saralla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta