Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Parhaat suutelijat

<< < (10/10)

BrockLanders:

--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Lokakuu 29, 2025, 17:31:04 ---Tätä suutelua olen aina näissä piireissä hämmästellyt, kuka uuvatti haluaa kielareita kun edellinen asiakas uittanut munaa tytön suussa ilman kumia ehkä 30 min aikaisemmin. Tai  pahimmassa tapauksessa maistelet edellisen asiakkaan siittiöitä, hyi helvetti mitä hamsteria täällä pimpin perässä pörrää  :kiss:

--- Lainaus päättyy ---

Ihan perusteltu hämmästely.

Ainakin äsken mainitsemani suutelija nimittäin tarjosi myös owoa ja siinä bj:n (ei siis laukeamista) jälkeen pyyhki välissä rutiinielkein jollain omalla paperipyyhkeellä suutaan/kieltään ennen kuin jatkettiin taas suutelua panemisen ohella. Teki tuon ilman numeroa joka suikkarin jälkeen niin ammattielkein, ettei edes tullut mieleen mikään likaisuus, vaikka kielareita vaihdettiin vielä lähtiessäkin. En minä suudellessaan hänen kielessään kyrpääni tai mitään omituista maistanut. Toisaalta enhän mä edes tiedä miltä kenenkään kyrpä maistuu, enkä haluakaan tietää. Ignorance is bliss! (Siiviilinaisten kanssa ei ole aina ollut edes sitä pyyhkimistä siinä välissä.)

Oletan myös, että lähes kaikki hupakot pesevät suunsa asiakkaiden välissä, vaikka ei olisikaan owoa tai nielemistä. Tai niin haluan uskoa. 

velihopea:
Owot ja suuteloinnit huorien kanssa eivät ole pöpökammoisten hommia. Onhan se noita palveluja tarjoava ammattihuora jo päivän mittaan useampaakin kullia imenyt ja ehkä jotkut spermatkin niellyt.

Terveen ihmisen suussa on kyllä onneksi (järkyttävän) hyvä pöpökanta, joka yleensä onnistuu torppaamaan mm. klamydiaa ja tippuria aiheuttavat bakteerit ihan vain mikrobien keskinäisellä kilpailulla. Ja kenelläpä olisi suussaan monipuolisempi pöpökanta kuin ammattihuorilla, jotka imee, nielee, rimmaa jne  ::)

Ehkä tässä oli mukana hiukan inhorealismia ja sarkasmiakin, mutta totta toinen puoli. Jos pöpöt pelottaa, kandee nuolla (omaa, pestyä) flesua ja suudella vain desinfioitua seksinukkea ;D

goro:

--- Lainaus käyttäjältä: BrockLanders - Lokakuu 29, 2025, 20:55:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Lokakuu 29, 2025, 17:31:04 ---Tätä suutelua olen aina näissä piireissä hämmästellyt, kuka uuvatti haluaa kielareita kun edellinen asiakas uittanut munaa tytön suussa ilman kumia ehkä 30 min aikaisemmin. Tai  pahimmassa tapauksessa maistelet edellisen asiakkaan siittiöitä, hyi helvetti mitä hamsteria täällä pimpin perässä pörrää  :kiss:

--- Lainaus päättyy ---

Ihan perusteltu hämmästely.

Ainakin äsken mainitsemani suutelija nimittäin tarjosi myös owoa ja siinä bj:n (ei siis laukeamista) jälkeen pyyhki välissä rutiinielkein jollain omalla paperipyyhkeellä suutaan/kieltään ennen kuin jatkettiin taas suutelua panemisen ohella. Teki tuon ilman numeroa joka suikkarin jälkeen niin ammattielkein, ettei edes tullut mieleen mikään likaisuus, vaikka kielareita vaihdettiin vielä lähtiessäkin. En minä suudellessaan hänen kielessään kyrpääni tai mitään omituista maistanut. Toisaalta enhän mä edes tiedä miltä kenenkään kyrpä maistuu, enkä haluakaan tietää. Ignorance is bliss! (Siiviilinaisten kanssa ei ole aina ollut edes sitä pyyhkimistä siinä välissä.)

Oletan myös, että lähes kaikki hupakot pesevät suunsa asiakkaiden välissä, vaikka ei olisikaan owoa tai nielemistä. Tai niin haluan uskoa.

--- Lainaus päättyy ---

Osa tulee mukaan suihkuun ja pesee saippualla pillun, perseen, kurlaa vähintään suuvedellä suun ja vaihtaa sänkyyn lakanat.

Osa taas vetää aamutakin niskaan, suihkuttelee dödöä ympäri kämppää ja kutsuu seuraavan turskan sisään.

BrockLanders:

--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Lokakuu 29, 2025, 22:36:57 ---Owot ja suuteloinnit huorien kanssa eivät ole pöpökammoisten hommia.

--- Lainaus päättyy ---

Jep, mutta sanoisin, ettei mitkään irtosuhteet ole pöpökammoisten hommia.

Itse olen tässä(kin) asiassa ristiriitainen tyyppi: olen hygienian suhteen melko pikkutarkka ja vaadin, että molempien pitää olla puhtaita, mutta en ole silti tautikammoinen itse seksissä. En tosin ilman kumia ole pannut yli 10 vuoteen (hupakoita en koskaan paljaalla) ja owottelukaan ei mulla yleistä.

kalevi---:
Kyllä Mimmukisuli antaa sellaista kielimoukaria, että meinaa jalat lähteä alta.

Joku mainitsi Natan, jonka kanssa kielarit oli kuin olisi kahvikuppia suudellut eli mitään kielellistä vastinetta ei tullut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta