Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Parhaat suutelijat

<< < (3/6) > >>

ynwa:
Parhaista en niin tiedä, mut omalla kohdalla suuteleminen on yksi kriteereistä, kun valkkaan seuraa. Ite kun kuulun jännittäjiin, niin suutelu rentouttaa ja poistaa pahimman jännityksen heti kättelyssä. Ja mukava siinä aloittaa tapaaminen,seisten ennen riisumista, rauhassa suudelmoiden ja samalla käsin tutustua naisen kroppaan ja sitä myöten alkaa omassa alakerrassakin tapahtua jo heräämisen merkkejä.
Onneksi löytyy kotimaisista niitä, ketkä tykkää suudella :kiss:

PaksUkko:
Minulla suutelot eivät ole kuuluneet palvelun tuottajan kanssa toteutettaviksi vaan ne ovat olleet vain osa avioleämää.

Kunnes yhdessä roolileikissä Freyjan kanssa tarinaan lipsahti osuus, jossa hän koulutti minua pusuttelun sijaan myös kiihkeisiin kielareihin.

Ja olihan kokemus. Lisäsi valtavasti omaa kiihotustani. Ja vei näin session ihan uudelle tasolle.

Joten vastaukseni on Freyja.

anaalipeppu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vinnie - Lokakuu 21, 2023, 13:53:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: anaalipeppu - Lokakuu 21, 2023, 12:48:32 ---Valkovenäjän Angelicalta olen saanut yhden parhaimmista suuteloista  :kiss: suutelu on tärkeää, koska se toimii erinomaisena esileikkinä, joka saa vehkeen timantinkovaksi ilman että tarvitsisi siihen koskea. Lisäksi se intiimiys, läheisyys ja kemiat käy siinä oikeasti ilmi  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Just näin, ootko huomannut, että sun litaniasta "Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi
Anal-ass-greek" puuttuu B-rappu

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos, korjattu  :drinking:
Ja jotta ei mene vielä täysin offtopikiksi, niin hyviin kotimaisiin suutelijoihin kuuluu myös Nata, Miuke, Linda, ja paljon muitakin! Suutelussa kotimaiset ovat luonnostaan jo erittäin taitavia. Ehkä se on se yhteinen ymmärretty kieli ja kulttuuri  :inlove:

HarryPotter:
Muistaakseni tästä(kin) on useampi lanka - löytyy haulla varmasti lisää

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,9578.20.html

Suutelu nyt vaan kuuluu tärkeänä osana hyvää seksiä - varsinkin, jos vastapuolikin osaa suudella hyvin  :drinking:

Noodelidude:

--- Lainaus käyttäjältä: anaalipeppu - Lokakuu 21, 2023, 14:31:46 ---Ja jotta ei mene vielä täysin offtopikiksi, niin hyviin kotimaisiin suutelijoihin kuuluu myös Nata, Miuke, Linda, ja paljon muitakin! Suutelussa kotimaiset ovat luonnostaan jo erittäin taitavia. Ehkä se on se yhteinen ymmärretty kieli ja kulttuuri  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Hieman yli kymmenestä eri hupakosta keillä olen vieraillut olen pusutellut vain kahden kanssa, toinen oli Nata ja toinen espanjalainen(ko?) MelisaLatina, molemmat PT:n omasta ehdotuksesta. Muut eivät ole ehdottaneet enkä itse ole kysellyt perään.

Natan kanssa enemmänkin ujoja pusuja, joista jäi hieman akwardi fiilis meikän ollessa autistina pää jäässä liikkellä. Eipä olla siihen palveluun jatkokäynneillä palattu. ;D

Melissa pisti heti kättelyssä semmosta kielimoukkua peliin, että huhhels. Meinas mennä Ykällä ihan pasmat sekasin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta