Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

N-sanan käyttö, mitä mieltä?

<< < (17/19) > >>

Lifti:
Eilen katsottiin Letsmenoksin ja naisoletetun kanssa telkkaria. Olin aika tukevasti soseessa ja jatsitupakkia tuli otettua. Sitten se tapahtui! Kysyin mitäs toi N-sanapoika tuolta nyt oikein etsii?

Kukaan ei oikein tiennyt mutta olin aistivinani ilmassa turvattomuutta. Pitää varmaan pyytää anteeksi kunhan heräilevät.

veeras:
Mielestäni pitäisi kuulla eniten tässä tummaihoisten mielipidettä.
Yleisesti ottaen stigmatisoidun ryhmän kuuluisi saada ”hallintaan” haukkumiseen käytetty sana. Vrt. huora- sanan käyttö.

Unilukkari:

--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Joulukuu 04, 2021, 11:44:21 ---Mielestäni pitäisi kuulla eniten tässä tummaihoisten mielipidettä.
Yleisesti ottaen stigmatisoidun ryhmän kuuluisi saada ”hallintaan” haukkumiseen käytetty sana. Vrt. huora- sanan käyttö.

--- Lainaus päättyy ---

Höpölöpö.

Millaisella konklaavilla tämä ryhmä tekisi päätöksiä sanan käyttämisestä?

Korttelikomiteassa, maailmanyhteisössä?

Minä ainakin vaadin saada äänestää, että valkoista kopiopaperia ei saa enää sanoa valkoiseksi, koska se muistuttaa minua ankarasta orjuutuksesta, johon minut paperinpyörittäjänä joka päivä alistetaan työnantajan tahdosta.

Vaadin saada sanoa tulostuspaperia tästä lähtien mustaksi myöskin siksi, että se mielestäni parhaiten luo yhteishenkeä muiden oikeuksiensa puolesta taistelevien ihmisten kanssa tässä epäoikeudenmukaisessa maailmassa!

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: Unilukkari - Joulukuu 04, 2021, 12:12:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Joulukuu 04, 2021, 11:44:21 ---Mielestäni pitäisi kuulla eniten tässä tummaihoisten mielipidettä.

--- Lainaus päättyy ---

Höpölöpö.

Millaisella konklaavilla tämä ryhmä tekisi päätöksiä sanan käyttämisestä?

Korttelikomiteassa, maailmanyhteisössä?

Minä ainakin vaadin saada äänestää, että valkoista kopiopaperia ei saa enää sanoa valkoiseksi, koska se muistuttaa minua ankarasta orjuutuksesta, johon minut paperinpyörittäjänä joka päivä alistetaan työnantajan tahdosta.

Vaadin saada sanoa tulostuspaperia tästä lähtien mustaksi myöskin siksi, että se mielestäni parhaiten luo yhteishenkeä muiden oikeuksiensa puolesta taistelevien ihmisten kanssa tässä epäoikeudenmukaisessa maailmassa!

--- Lainaus päättyy ---

Valkoiseksi ja mustaksi saa kyllä käsittääkseni sanoa. Sen sijaan ”jauhonaama” ja ”n***eri” ovat sanoja, joita yleensä käytetään halveksuvaan sävyyn.
Vrt. ”Vitun jutsku”, jota voidaan myös käyttää haukkumiseen. Sen sijaan, juutalaiset voivat käyttää tätä itsessään vitsailumielessä.
Tai ”Mitäs me huorat?” Tai ”Me, vitun hullut.”

Huumori on yksi tapa käsitellä vaikeita asioita.

Sulla on oikeus mielipiteeseesi tietysti.

Yhä esim. musta ja valkoinen joulu ovat ihan sallittuja ilmaisuja.

Lifti:
Niii-i, jostakin kumman syystä täällä ei N-sana miehiä pyöri.  Muistaakseni ei johtunut meistä miehistä. Saatanan rasistit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta